Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
Tuleje cylidra |
|
Witam
Mam pytanie w jaki sposób wstawia sie nowe tuleje cylindra? I w jaki sposób wyciagnac stare? Pamietam ze w mojej BMW e34 2,4TD chyba nie ma mozliwosci zmiany tuleji cylindra ale moge sie mylic... Jezeli nie to co pomoze zeby miał lepsze sprezanie (sama wymiana pierscieni poprawi sytuacje). Szykuje sie na mały remoncik mojej bety poniewaz na 10 000km zjadła prawie 3 litry oleju Liczyłem koszty pierscienie 40zł za komplet na jeden cylinder (jest 6) + uszczelniacze zaworów 50 zł komplet, uszczelka+ planowanie 230zł =520zł (nie wliczam dodatkowych kosztow jak uszczelka nad miske, pasek rozrzadu bo i tak miałem to wymieniac) Aha byc moze jeszcze wymienic zawory. Pytanie czy opłaca sie robic taki remoncik podkresle auto w ciagłej eksploatacji i jak na razie nie mam zamiaru zmieniac.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:23, 07 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
A jestes pewien ze tam masz tuleje ?!
Czy nie jest tak jak w moim aucie że szlifujesz ( w odpowiedniej firmie ) blok aby nie było progu i kupujesz tłoki nad wymiarowe ... Wiesz jak zdejmiesz czapke to będziesz miał cylindry na wierzchu i będziesz mogł ocenić pomierzyć i ocenić co 3eba wymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:25, 07 Wrz 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
czołem ..
mierzyłeś już kompreche jaka jest
sprawdzałes już turbine czy to ona oleju niepożera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:52, 07 Wrz 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | czołem ..
mierzyłeś już kompreche jaka jest
sprawdzałes już turbine czy to ona oleju niepożera |
Turbo po regeneracji gdzies było to na forum...
Jak robiłem głowice to nie było zadnych progów sam sprawdzałem a nastepnie mechanik z jakims miernikiem. komprecha mam okolo 30Atm z tego co mi gadał kolega (nie posiadam manometru) na jednym było z tego co pamietam 28,5 po ceramizie 29 . Nie wiem jakim cudem on mierzył przez swiece zarowe Jutro podjade jeszcze raz sprawdze ja sam bo cos nie wierze w te pomiary. przez uszczelniacze by tyle jadł oleju?? Powiem tylko ze jak sie właczy turbo (okolo 1500obr/min) siwo i czarno za mna:P Wtryski dobre pompiarz mi mówił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:18, 07 Wrz 2009 |
|
|
Budziniak
FACHMAN
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Mi przez uszczelniacze sporo oleju spalało tak koło litra na dwa tygodnie jazdy ( bez katowania ) wyremontowali mi głowice i od 3 miesięcy trzyma milimetr ( na bagnecie) ponad stan.
Wiesz co jak juz będziesz ogarniał ten silnk i zdejmiesz głowice i mise olejową to poprostu wyjmij tłoki i zweryfikuj jak wygląda pierścień olejowy. Samo sprawdzenie sprężania do końca nie powie nam czy pierdzionki są juz zalepione. Luz na zaworach i zrąbane uszczelniacze tez będą zaniżały wynik.
Tak czy inaczej rozbieraj motor i zobaczymy co trzeba będzie wymienic. Powodzenia bo miło wspominam remont swojego silnka. Kazda najmniejsza częśc wyczyszczona jak na wystawe Pełen spust
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:42, 07 Wrz 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Juz dawno sie szykowałem na ten remoncik:) Tylko teraz musze znalesc czas bo autko w ciagłej eksploatacji jest i jak na razie bedzie;/ moze pod koniec tego miesiaca sie tym zajme. Wiadomo to nie jest jeden dzien roboty:) hehe czego mnie to tak cieszy:D
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:49, 07 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|