Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Tuleje cylidra

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Tuleje cylidra
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post Tuleje cylidra
Witam

Mam pytanie w jaki sposób wstawia sie nowe tuleje cylindra? I w jaki sposób wyciagnac stare? Shocked Pamietam ze w mojej BMW e34 2,4TD chyba nie ma mozliwosci zmiany tuleji cylindra ale moge sie mylic... Jezeli nie to co pomoze zeby miał lepsze sprezanie (sama wymiana pierscieni poprawi sytuacje). Szykuje sie na mały remoncik mojej bety poniewaz na 10 000km zjadła prawie 3 litry oleju Shocked Liczyłem koszty pierscienie 40zł za komplet na jeden cylinder (jest 6) + uszczelniacze zaworów 50 zł komplet, uszczelka+ planowanie 230zł =520zł (nie wliczam dodatkowych kosztow jak uszczelka nad miske, pasek rozrzadu bo i tak miałem to wymieniac) Aha byc moze jeszcze wymienic zawory. Pytanie czy opłaca sie robic taki remoncik podkresle auto w ciagłej eksploatacji i jak na razie nie mam zamiaru zmieniac.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:23, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
A jestes pewien ze tam masz tuleje ?!
Czy nie jest tak jak w moim aucie że szlifujesz ( w odpowiedniej firmie ) blok aby nie było progu i kupujesz tłoki nad wymiarowe ... Wiesz jak zdejmiesz czapke to będziesz miał cylindry na wierzchu i będziesz mogł ocenić pomierzyć i ocenić co 3eba wymienic


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:25, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem ..
mierzyłeś już kompreche jaka jest
sprawdzałes już turbine czy to ona oleju niepożera


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:52, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ponin napisał:
czołem ..
mierzyłeś już kompreche jaka jest
sprawdzałes już turbine czy to ona oleju niepożera


Turbo po regeneracji gdzies było to na forum...

Jak robiłem głowice to nie było zadnych progów sam sprawdzałem a nastepnie mechanik z jakims miernikiem. komprecha mam okolo 30Atm z tego co mi gadał kolega (nie posiadam manometru) na jednym było z tego co pamietam 28,5 po ceramizie 29 . Nie wiem jakim cudem on mierzył przez swiece zarowe Shocked Jutro podjade jeszcze raz sprawdze ja sam bo cos nie wierze w te pomiary. przez uszczelniacze by tyle jadł oleju?? Powiem tylko ze jak sie właczy turbo (okolo 1500obr/min) siwo i czarno za mna:P Wtryski dobre pompiarz mi mówił...


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:18, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Mi przez uszczelniacze sporo oleju spalało tak koło litra na dwa tygodnie jazdy ( bez katowania ) wyremontowali mi głowice i od 3 miesięcy trzyma milimetr ( na bagnecie) ponad stan.
Wiesz co jak juz będziesz ogarniał ten silnk i zdejmiesz głowice i mise olejową to poprostu wyjmij tłoki i zweryfikuj jak wygląda pierścień olejowy. Samo sprawdzenie sprężania do końca nie powie nam czy pierdzionki Smile są juz zalepione. Luz na zaworach i zrąbane uszczelniacze tez będą zaniżały wynik.

Tak czy inaczej rozbieraj motor i zobaczymy co trzeba będzie wymienic. Powodzenia bo miło wspominam remont swojego silnka. Kazda najmniejsza częśc wyczyszczona jak na wystawe Very Happy Pełen spust


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:42, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Juz dawno sie szykowałem na ten remoncik:) Tylko teraz musze znalesc czas bo autko w ciagłej eksploatacji jest i jak na razie bedzie;/ moze pod koniec tego miesiaca sie tym zajme. Wiadomo to nie jest jeden dzien roboty:) hehe czego mnie to tak cieszy:D

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:49, 07 Wrz 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin