Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Turbina golf |
|
Panowie,
golf 4 z 98 roku z silnikiem 1.9 na zwykłej pompie. Moc silnika to 90 koników.
Problem jest taki że klient stwierdził że turbiną mu wywaliło olej (stwierdziłem jego brak na bagnecie) Po zdjęciu dolotu powietrza do turbo okazało się że oleju nie wywaliła tak wiele, w intercolerze jest go śladowa ilość. Wirnik ma luz na boki (taki jaki powinien) i luz wirnika wzdłużny (taki jakiego mieć nie powinien)
Generalnie mam wrażenie że trochę ciężko się obraca. I teraz moje pytanie brzmi następująco:
Czy czasowe braki doładowania mogą być spowodowane taką wadą turbiny? Czy na bank jest do wywalenia? Jakie macie inne sposoby na sprawdzenie czy turbo jest dobre bo klient pewnie kupi używkę. No i najważniejsze: Czy wywalić te turbo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:56, 25 Lut 2013 |
|
|
|
|
pablo1009
Podawacz kluczy
Dołączył: 25 Lut 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A nie lepiej pójść w regeneracje ?? wydaje się to pewniejsze jak kupowanie używanej turbosprężarki ... I raczej nie da się jej sprawdzić "na ręce" może jedynie luzy a i to tylko na oko... Chyba że masz znajomego który się tym zajmuje ale to lepiej oddać mu starą do regeneracji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:03, 25 Lut 2013 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak ma wzdłuz to turbo padaka, jeśli ma na aucie widoczne luzy góra dół to tez lipa. Jak jest dobrze rozgrzana to czy przy wkrecaniu na obroty nie trze wirnik o obudowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:06, 25 Lut 2013 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Ja w takim przypadku załatwiam nowe turbo tylko i wyłączenie . W regenerację i używki się nie bawie za dużo reklamacji miałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:08, 25 Lut 2013 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
podtrzymuje slowa kolego ---trzeba nowe turbo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:29, 26 Lut 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
ja jak robiłem turbo to na zyczenie klienta chcial używke montowałem używkę (wcześniej spisane na kartce ze części własciciela auta) regeneracje to Panie jedz tu i tu oni tam to robią (zakład znajomego ce regeneruje) jak coś to oni na gwarancji beda sciągać znów pompke... Moim zdaniem jak chce regenerowaną to później na gwarancje do zakładu tam gdzie była robiona (chyba ze jesteście z tych co wysyłają 1000km turbo bo o 50zł taniej = DEBILIZM!!! )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:46, 02 Mar 2013 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Poszła używka którą sami sobie kupili. Ja tylko wymont/zamont
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:29, 02 Mar 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|