Autor |
Wiadomość |
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
uszczelka głowicy? niska kompresja! przegrzanie silnika? |
|
Witam serdecznie!
Posiadam honde civic EJ9 d14a4 przebieg 130tys,ktora to ostatnio wybralem sie na wycieczke do anglii,gdzie autko nie wiem czy dostalo ostro w silnik,bo nie bylo krecone zbyt wysoko do 4.5tys przy wyzszych predkosciac,ale nie mialo praktycznie dluzszej przerwy przez okolo 24 godzinna jazde i tu zastanawiajace mnie pytanie 1 czy silnik moze tak pracowac i nic mu sie nie stanie czy mozna przegrzac go w jakis sposob przez brak dluzszego odpoczynku?
pytanie 2 kiedy to po powrocie zostal zmieniony olej i ustawione zostaly luzy zaworowe,gdzie tez podczas pierwszego ustwiania zostaly one zle wyregulowane(szczeliniomierz bylo bardzo ciezko wepcnac) po kilkukrotnej probie uruchomienia silnika nie udalo sie zapalic,wiec cala prace wykonalem raz jeszcze,tym razem bardzo precycyjnie.Silnik odpala i pracuje ladnie i cicho.Tu moje pytanie 2 czy mogly uszkodzic sie zawory w jakis sposob przez proby odpalenia auta na zle wyregulowanych zaworach??
Nastepnie przeprowadzony zostal pomiar kompresji,ktora jest nastepujaca
1-7
2-6.5
3-6.2
4-5.8
Bardzo kiepskie wyniki,ale silnik jescze chodzi i w miare przyspiesza.Nie robilem proby olejowej podczas mierzenia cisnienia,wiec nie wykluczam tez pierscieni,ale bardziej przychyal bym sie do uszczelki,badz tez pekniecia badz skrzywienia glowicy...Jakies sugestie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:30, 15 Maj 2010 |
|
|
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
zrób kolego próbe olejową zeby wykluczyc pierscienie. jesli okaze sie ze pierscienie są tez lipne to tak czy siak czapka w góre i uszczelka tez do zmiany...... a jesli dalej na probie nie bedzie cisnienia to tylko czpka i jak ją zdejmiesz to obejzysz zawory....
co do wycieczki jesli temp była w normie to nic silnikowi nie bedzie od długiego czasu pracy , to nawet lepiej jak auto jezdzi po trasach niz po miescie bo sie tak niezuzywa szybko:)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Sob 17:01, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 16:58, 15 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
Re: uszczelka głowicy? niska kompresja! przegrzanie silnika? |
|
| | Witam serdecznie!
czy silnik moze tak pracowac i nic mu sie nie stanie czy mozna przegrzac go w jakis sposob przez brak dluzszego odpoczynku?
pytanie 2 kiedy to po powrocie zostal zmieniony olej i ustawione zostaly luzy zaworowe,gdzie tez podczas pierwszego ustwiania zostaly one zle wyregulowane(szczeli2 czy mogly uszkodzic sie zawory w jakis sposob przez proby odpalenia auta na zle wyregulowanych zaworach??
2-6.5
3-6.2
4-5.8
Bardzo kiepskie wyniki,ale silnik jescze chodzi i w miare przyspiesza.Nie robilem proby olejowej podczas mierzenia cisnienia,wiec nie wykluczam tez pierscieni,ale bardziej przychyal bym sie do uszczelki,badz tez pekniecia badz skrzywienia glowicy...Jakies sugestie?? |
Pytanie 1. Nie ma wpływu.
Pytanie2.Zawory nie mogły się uszkodzić.Miałeś efekt "podpartych zaworów" i nie odpalał.
Pytanie 3. Próba olejowa wykaże - nie da się wywnioskować z jednego pomiaru.
Ani uszczelka, ani głowica - inny efekt temu towarzyszy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Sob 18:51, 15 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Dziekuje za odpowiedzi.
Zrobie probe olejowa w najblizszych dniach i napisze w celu wyjasnienia tematu do konca.
Pytanie ktore nurtuje mnie wciaz to,ze pomiary cisnienia nie roznia sie zbyt wiele od siebie a auto 90km wydawac sie byc moglo,ze nie pojedzie juz przy tak niskiej kompresji...
Kolejna rzecza i napewno istotna bedzie to,ze pedal hamulca coraz czesciej staje sie twardy tak jakby serwo nie dostawalo wystarczajacego cisnienia,bo wykluczam natychmiastowe uszkodzenie serwa badz tez zaworow w nim.Gdy na biegu jalowum pedal hamulca jest wcisklany z szybka intensywnoscia obroty rosna nawet do 2.5 tys,co jest dla mnie zastanawiajace-mam nadzieje ze to cos pomoze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:27, 15 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | Dziekuje za odpowiedzi.
Zrobie probe olejowa w najblizszych dniach i napisze w celu wyjasnienia tematu do konca.
Pytanie ktore nurtuje mnie wciaz to,ze pomiary cisnienia nie roznia sie zbyt wiele od siebie a auto 90km wydawac sie byc moglo,ze nie pojedzie juz przy tak niskiej kompresji...
Kolejna rzecza i napewno istotna bedzie to,ze pedal hamulca coraz czesciej staje sie twardy tak jakby serwo nie dostawalo wystarczajacego cisnienia,bo wykluczam natychmiastowe uszkodzenie serwa badz tez zaworow w nim.Gdy na biegu jalowum pedal hamulca jest wcisklany z szybka intensywnoscia obroty rosna nawet do 2.5 tys,co jest dla mnie zastanawiajace-mam nadzieje ze to cos pomoze. |
Serwo działa na podciśnieniu o wysokości jakie jest w kolektorze ssącym.
Jeżeli energicznie i z dużą częstotliwością będziesz deptał to dodajesz powietrza poza przepustnicą - obroty rosną/ normalne zjawisko.
Twardy pedał - zbyt ogólnie napisałeś i nie bardzo wiadomo do czego odnieść/ w jakim momencie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:34, 15 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Przepraszam za nie wyjasnienie.
Twardy pedal hamulca najczesciej wystepuje gdy silnik pracuje na biegu jalowym,dajmy na to stoje na swiatlach i wcisne go 2razy a za 3 juz bedzie twardy.problem znika po przejechaniu kilku metrow.
Nie wiem czy moze miec na to wplyw przepustnica,gdyz byla czyszczona z nagaru a teraz obroty sa lekko podwyzszone i sie wieszaja czasami,ale po woli wracaja juz do normy.Przejade jescze kilkasetek km i zobacze czy obroty wroca do normy,wystapi tzw samoadaptacia ajk nie no to podepne go pod vag.
dziekuje bardzo serdecznie za pomoc i za zainteresowanie tematem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:31, 15 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jak cisnienie sprezania jest małe to i podcienienia takiego jakie powinno byc nie wytworzy wiec jest to normalne czapka w góre kolego i nie masz sie co zastanawiac bo jak nie masz cosnienia to nic ci nie da szukanie innych przyczyn stawiam na pierscienie skoro auto sie nie grzało
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Sob 20:34, 15 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
nie przegrzewa sie wcale,wymienilem termostat bo wczesniej spadala mu temp na trasie a teraz lapie 90 po 1.5km i zero wahan.O braniu oleju tez nie ma mowy na trasie pl anglia nawet nie zjadl 100gram.
Dam znac jak juz pojdzie "czapka w gore"
wczesniej tez zrobie probe z olejem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:43, 15 Maj 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | nie przegrzewa sie wcale,wymienilem termostat bo wczesniej spadala mu temp na trasie a teraz lapie 90 po 1.5km i zero wahan.O braniu oleju tez nie ma mowy na trasie pl anglia nawet nie zjadl 100gram.
Dam znac jak juz pojdzie "czapka w gore"
wczesniej tez zrobie probe z olejem.... |
Tylko dla przypomnienia,przy badaniu ciśnienia pedał gazu do dechy,bo te ciśnienia coś marne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:52, 16 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
badanie przeprowadzalem na otwartej przepustnicy i nawet zdjetym filtrem.Wczesniej tez odlaczalem pompe paliwa i odlaczylem cewke.
Jak sie uda to dzis wykonam pomiar z olejem i napisze co i jak wyszlo,jak nie to jutro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:52, 17 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Witam ponownie.
Wrocilem wlasnie z parkingu po pomiarach z olejem i wyglada to tak,ze zmierzylem tylko cylinder 1 na ktorym,to kompresja zwiekszyla sie zaledwie o 0.7bara co w rezultacie daje nam 7.2 z olejem 6.5 bez i cylinder 4 na ktorym to kompresja spadla na 5.2 z 5.8 a po zaaplikowaniu lyzki oleju wzrosla do 7.2...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:25, 17 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | Witam ponownie.
Wrocilem wlasnie z parkingu po pomiarach z olejem i wyglada to tak,ze zmierzylem tylko cylinder 1 na ktorym,to kompresja zwiekszyla sie zaledwie o 0.7bara co w rezultacie daje nam 7.2 z olejem 6.5 bez i cylinder 4 na ktorym to kompresja spadla na 5.2 z 5.8 a po zaaplikowaniu lyzki oleju wzrosla do 7.2... |
Sprawdź ponownie luzy zaworów - coś mi tak wygląda że poza normalnym zużyciem na pierścieniach(jeszcze nie do wymiany) puszczają zawory lub są za długo otwarte(za małe luzy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:31, 17 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Musze przyznac,ze regulacje luzow zaworowych przeprowadzalem pierwszy raz i dla wyjasnienia,bo mozliwe ze zle sie do tego zabralem po ustawieniu w neutralnej pozycji danego zaworu szczeliniomierz wchodzi lekko bez oporu-tylko go delikatnie czuc badz tez slychac jak przesuwa sie w szczelinie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:10, 17 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | Musze przyznac,ze regulacje luzow zaworowych przeprowadzalem pierwszy raz i dla wyjasnienia,bo mozliwe ze zle sie do tego zabralem po ustawieniu w neutralnej pozycji danego zaworu szczeliniomierz wchodzi lekko bez oporu-tylko go delikatnie czuc badz tez slychac jak przesuwa sie w szczelinie. |
Mimo wszystko - sprawdź. Bywa że "podparte zawory" po regulacji jeszcze mogą siąść w wyniku pracy silnika. Sprawdzenie wykluczy taką przyczynę lub ją potwierdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:14, 17 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
dobrze sprawdze raz jescze jakos na dniach brr...najgorzej jak pomysle o czyszczeniu uszczelki z siliconu,ale na dniach zabiore sie ponownie do sprawdzenia i ewentualnej korekty.
Czy sa jakies specjalne wskazowki do regulacji luzow?? moze nie wiem czegos dokladnie....
Dla wyjasnienia jak ustawiam pierwszy w pozycji neutralnej up na gorze znaczniki na kole pokrywaja sie z glowica ustawiam ssacy 0.20 1i2 nastepnie przechodze do wydechowych 0.25 1i2.nastepnie przekrecam dolnym kolem 180 w lewo i przechodze do zaworu 3 - i jak z szczeliniomierzem jezeli moge zapytac czy ma on wchodzic ciasno na sile czy lekko z delikatnym czuciem....
Dziekuje z gory za wyjasnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:24, 17 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | dobrze sprawdze raz jescze jakos na dniach brr...najgorzej jak pomysle o czyszczeniu uszczelki z siliconu,ale na dniach zabiore sie ponownie do sprawdzenia i ewentualnej korekty.
Czy sa jakies specjalne wskazowki do regulacji luzow?? moze nie wiem czegos dokladnie....
Dla wyjasnienia jak ustawiam pierwszy w pozycji neutralnej up na gorze znaczniki na kole pokrywaja sie z glowica ustawiam ssacy 0.20 1i2 nastepnie przechodze do wydechowych 0.25 1i2.nastepnie przekrecam dolnym kolem 180 w lewo i przechodze do zaworu 3 - i jak z szczeliniomierzem jezeli moge zapytac czy ma on wchodzic ciasno na sile czy lekko z delikatnym czuciem....
Dziekuje z gory za wyjasnienie. |
Powinien się lekko przesuwać - absolutnie nie "na siłę".
Ilu zaworowy ten silnik?
Ustawiasz I cylinder na znaki i regulujesz zawory tego cylindra.Obracasz wał o 180 i ustawiasz kolejny według cyklu(1-2-4-3 lub 1-3-4-2 nie znam kolejności w tym przypadku) i dalej 180 stopni i kolejny...
Nie ustawiasz zaworów na dwóch cylindrach w jednym położeniu wału.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 21:33, 17 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
to jest 16v czyli 2x2 ustawiam wedlug kolejnosci zaplonu czyli 1-3-4-2
Zrobie na tygodniu moze jutro jezeli pogoda dopisze.. i dam znac.
Dzieki!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:38, 17 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Z tego co sie orientuje,to 99,9% silnikow benzynowych posiada kolejnosc zaplonu 1342
Z uwagi,ze nie spotkalem sie jescze z kolejnoscia 1243 chcialbym zapytac jak to sprawdzic?-jakies konkretne auto ??
I jescze dwa pytania w sprawie regulacji luzow zaworowych:
1.pierw przechodze do ssacego czy wydechowgo?? wydawalby sie byc ssacy,choc w ksiazce pisze ze pierw ustawia sie wydechowy i czy to moze miec wogole jakis wplyw?
2.czy wazne jest ktory zawor na danym cylindrze ustawiamy jako 1 i 2 czyli lewy,prawy ma roznice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:56, 19 Maj 2010 |
|
|
oldstaszek
Młotkowy
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z jutra Płeć:
|
|
|
|
| | Z tego co sie orientuje,to 99,9% silnikow benzynowych posiada kolejnosc zaplonu 1342
Z uwagi,ze nie spotkalem sie jescze z kolejnoscia 1243 chcialbym zapytac jak to sprawdzic?-jakies konkretne auto ??
I jescze dwa pytania w sprawie regulacji luzow zaworowych:
1.pierw przechodze do ssacego czy wydechowgo?? wydawalby sie byc ssacy,choc w ksiazce pisze ze pierw ustawia sie wydechowy i czy to moze miec wogole jakis wplyw?
2.czy wazne jest ktory zawor na danym cylindrze ustawiamy jako 1 i 2 czyli lewy,prawy ma roznice? |
Możliwe że wymieniona kolejność jest w Twoim(1-3-4-2).Najłatwiej sprawdzić po przewodach wysokiego napięcia tj. jaki cylinder pokazuje palec pod kopułką.
Aaa - jedna uwaga - spotkałem autka z trochę innym postępowaniem.
Polega to na tym że reguluje się zawory gdy krzywka jest po przeciwnej stronie do zaworu(całkowicie w górze).
Może być zapis że regulujesz zawory wydechowe na I a ssące np. na II(nie pamiętam) - istotne jest aby krzywka była całkowicie w górze.
Przeczytaj uważnie zapis w instrukcji - może właśnie tak mówi - wydechowe na jednym a ssące na innym.
Ad.2 - tu nie ma znaczenia.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 8:20, 19 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Dziekuje slicznie!!!
Ksiazki do tego modelu silnika niestety nie moge znalezc a ustawiajc je ksiazkowa metoda wlasnie nie wzialem pod uwage konstrukcji walu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:41, 19 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
kolego skoro nie masz zilonego pojecia jak to zrobic to sie nie zabieraj za rto bo tylko szkody sobie narobisz. zenada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:09, 19 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
a jakie to zielone twoim zdaniem kolego? załosne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:06, 19 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
regulacja luzu zaworowego nie jest skomplikowana. nwet nie mechanicy tylko zwykli ludzie czesto wiedzą jak to powinno sie robic a Ty zadajesz jakies dziwne pytania....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:28, 20 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
To ten "zwykly" czlowiek,to wlasnie ja,ktory przeczytal jak sie to powinno robic,ale chyba ze zlego poradnika...A od czego jet to forum????
Podziekowania dla "oldstaszek"
a "wasylek" prosze nie nabijac zbednych postow.
http://www.umserwis.fora.pl/wazne,23/regulamin-glowny,837.html
pkt.6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:43, 20 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
kolego to forum miało byc dla mechaników jak sie tu rejstrowałem miało pomagac młodym mechanikom lub pomagac w rozwiązywaniu trudnych tematów . jesli nie ma sie pojecia to sie o tym pisze na poczatku. a nie ze wszyscy myslą ze zawory ustawione i kazdy z góry omija taką teze bo to przeciez nic trudnego. nie mówie ze jak ktos nie jest kucharzem to nie moze zrobic sobie obiadu sam ale jak nie wie co to jest piekarnik lub garnek to lepiej dla niego samego jak pujdzie zjesc do restauracji bedzie go to taniej kosztowało i bedzie smaczne . poprostu mam nadzieje ze mnie zrozumiałes.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:15, 20 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
rozumiem,ale chyba nie tak trudno wywnioskowac ze nie za barzdo orientowalem sie w temacie sadzac po postach?
Sorki,moj blad!moglem jasno napisac,ze zle zrabalem sprawe i chcialbym zapytac jak sie do tego zabrac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:49, 20 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
spoko a autko juz chodzi czy nadal nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:41, 21 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
jezdzi,lecz wyczuwalny jest spadek mocy i podwyzszona konsumcja na paliwko..,
jutro zabieram sie do ustawiania poraz kolejny,tym razem "nie ksiazkowo" lecz z wiedzy zdobytej dzieki zyczliwosci kolegow z forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:57, 21 Maj 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Skonczylem wlasnie mordeke z zaworami i prace wykonalem regulujac kazda krzywke z osobna,gdy krzywka walka rozrzadu znajdowala sie w pozycji poziomej na danej krzywce.
Rezultaty-zadne! cisnienie bez zmiany,padaka!!!
Takze nie wiem juz czy zle reguluje czy silnik jest na wykonczeniu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 18:12, 22 Maj 2010 |
|
|
|