Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Uszczelniacz wału korbowego

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Uszczelniacz wału korbowego
Autor Wiadomość
ArkadiuszB
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Uszczelniacz wału korbowego
Witam

Panowie mam pytanie.
Czy semering wału się mocno wciska czy wbija ?
Dwa razy wymieniałem sobie ten uszczelniacz i dwa razy LEJE się spod wału.
Wciskałem go dosyć mocno (wszedł jakieś 2-3 mm za kołnierz) i leci.
Sam wał przeczyściłem papierem 1200 z tego syfu całego.
W sieci przeczytałem, że nie można go za głęboko wbić bo jakiś kanał powrotny można zapchać ...
Jak to jest bo już zgłupiałem.
Wciskać go czy wbijać mocno do końca ?

Pacjent: LT 35 99 rok (102 konie AHD)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:47, 22 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak może być tylko może jak go wciskasz to możesz uszkadzać tą wargę która uszczelnia o wał może się podwinąć i wylatuje sprężynka.Rada puszka po piwie wycinasz blaszkę nożyczkami tak żeby ci opasała końcówkę tą pod simering na to nakładasz simering i będziesz miał prowadzenie i simerin ci się nie podwinie wyciągasz prowadzenie i po kłopocie.Bo jak zakładasz pokrywę już ze simeringiem to zawsze sobie naprowadzisz i nie uszkodzisz


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:48, 22 Wrz 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ja zawsze smaruję go lekko tłuszczem do składania zaworów.
Uszczelniacz trzeba nabić na równi z krawędzią, nie głębiej, chyba że masz na wale już wytarte rowy to wtedy nowy uszczelniacz nie pomoże, musisz dobrać inny, żeby miał wargi w innym miejscu.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:28, 23 Wrz 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja robie w ten sposób jeżeli jest wytarty rowek i jest miejsce to uszczelniacz wbijam ciut głębiej by warga była za rowkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:24, 23 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin