Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vectra 1,6 16v wysoki obroty

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vectra 1,6 16v wysoki obroty
Autor Wiadomość
wojtass86
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post vectra 1,6 16v wysoki obroty
witam

mam problem z vectrą b z 98' Po odpaleniu wskauje od razu na maksymalne obroty i nie chce się obniżyć. Wyłączam po jakiś 2 sek bo nie chcę rozwalić silnika.

Błędy po podłaczeniu do kompa
P0505 - Idle speed control system
P0170 - Fuel trim malfunction ( Bank 1)
P 1502 - Immobilizer 1 No frequence code Received
P0130 - O2 sensor circuit malfunctin (bank 1 sensor 1)
P0105 - Manifold Absolute Pressure Circuit Malfunction
P0110 - Intake Air temperature Sensor

Proszę o pomoc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtass86 dnia Śro 15:20, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Śro 15:16, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj węże przy kolektorze ssącym może spadł i dostaje fałszywe powietrze,mógł się komputer zawiesić co do błędów skasuj odpal i jeszcze raz podłącz komputer i zobaczysz co się nie da skasować.To jest 1998 to ściąg mu zacisk akumulatora minusowy na chwilę i odpal.Najlepiej jest na noc zostawić i rano odpalić i tak powinien chodzić do chwili załączenia się wentylatora.chyba że złapie znowu wysokie obroty to nie.Ale posprawdzaj werze ko kolektora ssącego.
P0105-Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej MAP,to sprawdź lubi przewód spaś;masz zdjęcie tego sensora- [link widoczny dla zalogowanych] jak to będzie ok to resztę też.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 17:23, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 16:26, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
wojtass86
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wężyki posprawdzałem zgodnie z poradą wszystkie są OK, a błędy wszystkie skasowałem i na razie nic się nie pojawia, ale obroty nadal wariują... po 2 sekundach pracy jest już ponad 5000 !!! (auto nigdy wcześniej nie było podłączane do kompa więc błędów się mogło trochę uzbierać)
po błyskawicznym przełączeniu na LPG obroty spadają (do ok 1500) ale bardzo nierówno chodzi i nie nadaje się do jazdy

ten sensor ze zdjęcia jest Ok

czekam na kolejne propozycje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wojtass86 dnia Śro 19:44, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
Śro 16:45, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
odłaczaj po koleji wtryski moze którys leje.... dlatego na lpg moze kulawo chodzic...


Post został pochwalony 1 raz
Śro 22:39, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
wojtass86
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
wszystkie wtryski sprawidziłem, każdy suchutki, ale nawet jakby leciało paliwko to na obroty by nie wchodził...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:37, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A zobacz czy pedał gazu Ci się nie zablokował. Może linka się zatarła, pedał wraca bo jest na sprężynie a linka jest w pozycji GAZWPIZDE.


Post został pochwalony 1 raz
Czw 21:41, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz czyjnik połozenia przepustnicy. na zamknietej powinien miec 0v na otwartej na maz 5V


Post został pochwalony 1 raz
Czw 22:27, 27 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin