Autor |
Wiadomość |
wojtass86
Nowicjusz
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
vectra 1,6 16v wysoki obroty |
|
witam
mam problem z vectrą b z 98' Po odpaleniu wskauje od razu na maksymalne obroty i nie chce się obniżyć. Wyłączam po jakiś 2 sek bo nie chcę rozwalić silnika.
Błędy po podłaczeniu do kompa
P0505 - Idle speed control system
P0170 - Fuel trim malfunction ( Bank 1)
P 1502 - Immobilizer 1 No frequence code Received
P0130 - O2 sensor circuit malfunctin (bank 1 sensor 1)
P0105 - Manifold Absolute Pressure Circuit Malfunction
P0110 - Intake Air temperature Sensor
Proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtass86 dnia Śro 15:20, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 15:16, 26 Maj 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Posprawdzaj węże przy kolektorze ssącym może spadł i dostaje fałszywe powietrze,mógł się komputer zawiesić co do błędów skasuj odpal i jeszcze raz podłącz komputer i zobaczysz co się nie da skasować.To jest 1998 to ściąg mu zacisk akumulatora minusowy na chwilę i odpal.Najlepiej jest na noc zostawić i rano odpalić i tak powinien chodzić do chwili załączenia się wentylatora.chyba że złapie znowu wysokie obroty to nie.Ale posprawdzaj werze ko kolektora ssącego.
P0105-Sensor absolutnego ciśnienia rury ssącej MAP,to sprawdź lubi przewód spaś;masz zdjęcie tego sensora- [link widoczny dla zalogowanych] jak to będzie ok to resztę też.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 17:23, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 16:26, 26 Maj 2010 |
|
|
wojtass86
Nowicjusz
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wężyki posprawdzałem zgodnie z poradą wszystkie są OK, a błędy wszystkie skasowałem i na razie nic się nie pojawia, ale obroty nadal wariują... po 2 sekundach pracy jest już ponad 5000 !!! (auto nigdy wcześniej nie było podłączane do kompa więc błędów się mogło trochę uzbierać)
po błyskawicznym przełączeniu na LPG obroty spadają (do ok 1500) ale bardzo nierówno chodzi i nie nadaje się do jazdy
ten sensor ze zdjęcia jest Ok
czekam na kolejne propozycje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtass86 dnia Śro 19:44, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Śro 16:45, 26 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
odłaczaj po koleji wtryski moze którys leje.... dlatego na lpg moze kulawo chodzic...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 22:39, 26 Maj 2010 |
|
|
wojtass86
Nowicjusz
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wszystkie wtryski sprawidziłem, każdy suchutki, ale nawet jakby leciało paliwko to na obroty by nie wchodził...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:37, 26 Maj 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A zobacz czy pedał gazu Ci się nie zablokował. Może linka się zatarła, pedał wraca bo jest na sprężynie a linka jest w pozycji GAZWPIZDE.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 21:41, 27 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
sprawdz czyjnik połozenia przepustnicy. na zamknietej powinien miec 0v na otwartej na maz 5V
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 22:27, 27 Maj 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|