Autor |
Wiadomość |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Vectra C 2007 r 1.9CDTI 150km |
|
Albo mam pecha, albo jestem przepracowany ale trafiają mi sie jakies problematyczne auta. Samochod jak w tytule. Problem polega na tym ze auto gwiżdze /piszczy przy przegazowaniu, ale nie za każdym razem. z reguły przy pierwszym, potem zdarza sie zadziej, Nie jest to taki typowy gwizd padającej turbiny, trudno to okreslić. Dzwiek najbardziej słyszalny w przedziale 2-3 krpm/min. Dzwiek słyszalny spod maski. Raz na 50 - 60 km wywali bład z za niskiego ciśnienia w dolocie. - numeru nie pamietam, ale sprawdzane cdifem. Jak odłącze podciśnienie od turbiny jest ok,bonie ma ciśnienia w dolocie wiec dzwieku nie ma. Szukałem cały dzień dziury w dolocie i nie ma. Intercooler też szczelny. Podmieniłem pompe podciśnienia z Alfy 1.9JTDM bo jest taka sama i nie pomogło. Ciśnienie doładowania dobre, praktycznie takie jak zadane w całym zakresie obrotów. Zostaje tylko turbina ale koleś z tym jeździ już pareset km i nic sie nie wysrało. Dodam ze auto ma moc, nie kopci, i nic poza tym dzwiekiem sie nie dzieje. jakies pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Pią 23:16, 18 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 23:13, 18 Kwi 2014 |
|
 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Oczywiście sprawdzałes klapy wirowe w dolocie one lubią się spsuć Jeżeli zablokuje się to bedzie gwizdała ale z drugiej strony wywaliło by błąd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:03, 19 Kwi 2014 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Uszczelki pod kolektorami,turbina nie daje takiego świstu,DPF może być już częściowo załadowany i będzie taki świst spróbuj go przegnać może go wypali a jak nie to kup Chińszczyznę i nim zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:09, 19 Kwi 2014 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
fakt zapomniałem ze w tych silnikach samoistnie odkrecały sie sruby do kolektora wwydechowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:36, 21 Kwi 2014 |
|
 |
CIT-LTD_co_uk
Starszy młotkowy

Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Fakt,DFF może być już częściowo załadowany i stąd słychać taki charakterystyczny świst,proponuję jak Użytkownik powyżej spróbować go przegnać,na pewno nie zaszkodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:06, 13 Maj 2014 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|