Autor |
Wiadomość |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
Volvo przygasa |
|
Witam mam mały problem z Volvo 460 1.9 TD 96r.
Problem polega na tym, że samochód przygasa jak jest zimny nawet jak już złapie trochę temperatury to jak tylko bym puścił nogę z gazu to praktycznie gaśnie. Ale jak już się dobrze rozgrzeje to problem nie występuje. Filtr paliwa i powietrza wymieniłem niedawno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:06, 11 Sty 2011 |
|
 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A zobacz Pan czy auto kopci? (biały dym, czarny dym?)
Czasem wymiana filtra nic nie daje, weź bańkę (czystą!) nalej tam paliwa, dwa wężyki (zasilanie i powrót) i omiń filtr podpinając się bezpośrednio pod pompę.
Jeżeli taki zabieg coś da znaczyć się że masz coś z układem zaopatrującym silnik w paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:27, 11 Sty 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Auto nie kopci a ten problem bardziej objawia się w czasie jazdy to ciężko było by zrobić taki eksperyment
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:50, 11 Sty 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak ciężko...
Nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz. Podłącz pompę (zasilanie i powrót) (bo w przeciwnym razie pompa rotacyjna przepompuje Ci paliwo z bańki w kilka sekund), w bańce robisz dwa otwory, mocujesz to pod maską (jak masz długie przewody to w kabinie nawet), odpalasz brykę i jedziesz na próbę. To standardowa procedura jest, nic nie bój tylko spróbuj, inaczej będziesz pruł niepotrzebnie auto i nic nie znajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez student dnia Wto 22:56, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 22:55, 11 Sty 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest pompa Lucas? to powinna być dźwignia do podwyższonych obrotów i dopóki się nie nagrzeje to ich nie wyłączy.Ale to może być początek wtrysku mały a tu ustawić to kaplica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:27, 11 Sty 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Tak to jest pompa lucas. Ta dzwignia domyslam sie ze chodzi o ssanie dziala prawidlowo. A dla czego ciezko jest ustawic kat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:10, 12 Sty 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bo tam masz taką jakby podwójna piąstkę i tam ustawia się początek wtrysku.A początek wtrysku masz wygrawerowany na dźwigni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 13:36, 12 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 13:34, 12 Sty 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|