Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
VW Passat B4 1,9TDI AFN |
|
Witam
Auto zostalo zgaszone i już nie odpaliło.zaciągnąłem do siebie pierwsze co to sprawdziłem rozrząd jest ok. Sam go zakładałem jakiś tydzień temu. Wpiąłem się vagiem zczytałem błędy
1268- za duża i za mała dawka N146
765- zmiana pozycji tłoka g149
539- czujnik temp paliwa
Czy mógl paść nastawnik czy na coś innego zwrócić uwagę? wyczytałem że coś może nie stykac w nastawniku. Kolega mówił ze nic nie szarpało, silnik nie przerywał. Zgasił i już nie odpalił po pracy...
Czujnik tez jest w nastawniku także stawiam na rozlutowane kable (bo tydzień temu jak go podłączałem nic nie było)
Z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 19:26, 26 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Śro 18:44, 26 Lut 2014 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Odkręć pierwszą pokrywkę na sterowniku i zobacz czy nie ma opiłków z tłoka bo mogła się zablokować przesuwka ale spróbuj odpalić go na zaciąg i może chodzić dopóki go nie zgasisz,a czasem i parę dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:37, 26 Lut 2014 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | Odkręć pierwszą pokrywkę na sterowniku i zobacz czy nie ma opiłków z tłoka bo mogła się zablokować przesuwka ale spróbuj odpalić go na zaciąg i może chodzić dopóki go nie zgasisz,a czasem i parę dni. |
Na zaciąg ni chu chu... Z plaka ni chu chu.. pompa po regeneracji jakieś 3miesiące temu z gwarancją na rok. Jutro ściągne dekiel. Ale dziwne ze wywaliło 3 błędy związane z nastawnikiem bo czujnik temp też jest tam. Myśle ze jakieś kable poszly. Zdejme jutro nastawnik jeżeli pod deklem nie bedzie opiłków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:41, 26 Lut 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
No ale z Plaka powinien odpalić ale jak jest na gwarancji to nie odkręcaj bo nie uznają ci gwarancji,znaczone jest farbą czy założyły plombę na śrubę.Zadzwoń do nich i się ich zapytasz co z tym robić.Jak ci nie pali na Plaku sprawdź dokładnie rozrząd a najważniejsze małe koło na wale.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 21:16, 26 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 20:47, 26 Lut 2014 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | No ale z Plaka powinien odpalić ale jak jest na gwarancji to nie odkręcaj bo nie uznają ci gwarancji,znaczone jest farbą czy założyły plombę na śrubę.Zadzwoń do nich i się ich zapytasz co z tym robić.Jak ci nie pali na Plaku sprawdź dokładnie rozrząd a najważniejsze małe koło na wale. |
rozrzad jest ok znaczyłem koła na seryjnych znakach pompa blokada i wal na koole zamachowym Wałek znaczyłem nie sciągałem pokrywy bo chodził idealnie więc nie było potrzeby sciągać i wkładać płaskownika... nie ma plomb dzwoniłem oni nie maja nic do nastawnika. Zdjeli nastwnik zregenerowali pompe zamontowali ustawili dawke i tyle do nich należało. Jak ściągnę dekiel bede widział opiłki to idzie do nich ale jak faktycznie rozleciały się przewody to zrobie to sam.. Nie chce mi się szukać gdzie w vagu widac dawke paliwa jaka ma być? kiedyś ustawiałem ale już nie pamiętam, Który kanał dokładnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:44, 27 Lut 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Prawidłowym nastawem dawki paliwa dla silnika jest wartość: 2,2 - 9 mg/R,to jest 1.2 do 1.7V.Im mniejsze napięcie tym dawka jest większa.Też nie pamiętam bo używam CDIF ale zobacz na 002
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:11, 27 Lut 2014 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
złożone. pali ale jest problem.. Nie ma napiecia na zworku w pompie... Błedy znikły wszystkie ale odpalił jak dałem mu + na zaworek. dziwne bo odpaliłem go z zmostkowanym tym zaworkiem pochodził z 1min i zgasiłem go z kluczyka... Chyba ze tu nastawnik gasi bo nie ma żadnej klapy gaszącej.
PS. puściły 2 złącza w nastawniku. zlutowane ustawione na znaki, które sobie zrobiłem. Chce doprowadzić dawke do porządku jak znajde przyczyne tego zaworka. Jutro sprawdze przekaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:30, 28 Lut 2014 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ustaw na 1.5-1.6V i będzie chodził,ustawiaj na odpalonym silniku tylko niech ktoś siedzi w samochodzie jak będziesz ustawiał,poluzuj lekko sterownik ropa będzie lekko ciekła ale to nic i tylko lekkie drgnięcie w stronę paska i ci się zwiększy.Pukaj sobie czym bo ręką jest trudno.No i jeszcze ktoś musi odczytywać na komputerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:06, 01 Mar 2014 |
|
|
|