Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW PASSAT B6 2.0TDI ZGASL PODCZAS JAZDY
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW PASSAT B6 2.0TDI ZGASL PODCZAS JAZDY
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kto ci tak naopowiadał przecież każdy pompowtrysk jest niezależny wobec drugiego sama nazwa mówi pompowtrysk sam sobie spręża paliwo przychodzi impuls z komputera na któryś cylinder podnosi iglicę i jest wtrysk i tak jest na każdym cylindrze nie ma pompy wtryskowej i nie ma pompy wysokiego ciśnienia jak jest w innych silnikach tu jest pompowtrysk sztuk cztery na każdy cylinder.Ściąg pokrywę i do każdego pompowtrysku lecą osobne przewody.Tu masz podgląd że serwisówki pokaż tym mądrym będziecie dyskutować;http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc0fe7fcc95aa4c8.html


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:25, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
niestety dzis mechanika nie dalo sie sciagnac bedzie jutro wiec bede na biezaco ,,zdawal relacje,,z walki z passatem


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:33, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może immobilizer ci zablokował,nie odpalaj na słabym akumulatorze.Kup Plaka i spróbuj na nim odpalić czy silnik chociaż chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:49, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
No tak ale immobilizer spowodowal by e auto zgaslo by podczas jazdy?Na plaku probowano go juz odpalac i klapa,coz jutro podjedzie pan ,,specjalista,,zobaczymy co powie jak tylko bede mial te kody podam je tutaj


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:55, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No ale na plaku powinien chodzić nawet przez chwilę dopóki będziesz mu psikał do kolektora ssącego tylko z odpowiednie odległości.Sprawdź jeszcze tę pompę w zbiorniku.I jaki jest ten kod silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 17:06, 15 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Pią 17:05, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Nie bardzo wiem znam sposob by sprawdzic te pompke w zbiorniu,powiedzmy ze ja wykrece ale jak ja zdiagnzowac?
Kod silnika-mysle ze chyba o ten chodzi:

BKP 083 670


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:05, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak nie chce zapalić na plaku to niech sprawdzą rozrząd bo to na dwóch wałkach może gdzie przeskoczył? Posprawdzaj bezpieczniki.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:25, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
bEZPIECZNIKI....MYSLISZ ZE TO MOZE BYC AZ TAKI BLACHY PROBLE?mOWISZ O BEZPIECZNIKACH TYCH PO BOKACH DESKI RODZIELCZEJ?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:30, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bezpiecznik do pompy i jest jeszcze przekaźnik bo pompa paliwa pracuje poprzez przekaźnik.Ale sprawdź czy jest w zbiorniku,nie mam schematu instalacji do tego typu silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:38, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wszystkie przed chwila sprawdzilem wiec ta kwestia odpada.Jak wczesniej wspomniales podstawa to odczytac te kody i dalej bedzie moze latwiej


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:49, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
szkoda ze nie masz tego schematu,bezpiecznik pompy paliwa postaram sie dzis sprawdzic pozostale tzn w desce rozdzielczej,oraz w przedziale silnika so ok


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:55, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Roman59 bardzo prosze cie o pomoc z moim autem a jakos postarams ie odwdzieczyc...moze bylbys zainteresowany jakimis czesciami moze autami z wielkiej brytanii sluze pomoca


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:57, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT by kelysz


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:59, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
robertom tak zapytam tomtom moze jakis albo moze to woglole na pw powinienem zapytac o takie cos??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:38, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jeszce pytanie jaki interfejs do takiego passata tzn ktora wersja vag com i jaki kabel jest potrzebny aby samemu popatzrec w te bledy?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:46, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
na pw takie rzeczy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:48, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
robertom napisał:
http://yfrog.com/jw15102010015j


pod linkiem jest zdjecie tej nalepki z obudowy rozrzadu o ktorej mowiles

To jest właśnie kod silnika BKP ale nie mam schematu elektrycznego do niego.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:46, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Niestety mimo całego szacunku do Romana nie moge sie z Nim zgodzić. w tym silniku jest taki motyw, że jak padnie jeden pompowtryskiwacz to silnik nie odpali. Jest taki badziew bo Ecu nie chce zeby filtr czastek stałych zasyfił sie niespalonym paliwem. Mysle ze mozna to w całkiem prosty sposób sprawdzić. Ja bym zrobił tak:
1. Bierzesz jakiś ogarniety miernik, taki ktory moze zmierzyc oporność. I sprawdz jak sie ma opór na pinach wychodzacych z pompowtrysków. Ewentualnie sprawdz czy nie ma gdzieś zwarcia do masy.
2. Niestety nie wiem jakie wartosci oporu byłyby optymalne ale jesli na któryms bedzie odbiegał od pozostałych to juz wiesz ktory nawala.
3. i jak wiesz który to nawala to odłącz od niego wtyczke, poskładaj na szybko reszte i spróbuj odpalić z odłaczonym pompowtryskiem.

Sukcesu nie gwarantuje ale mysle ze warto to sprawdzić.
Niestety VW nie popisał sie tym silnikiem. To juz nie jest stare dobre i niezniszczalne 1.9TDI.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:35, 15 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompowtrysk nie ma czujnika że się uszkodził a jednostka sterująca(elektromagnes) która jest na pompowtrysku ona tylko podnosi w odpowiednim miejscu zawór i paliwo jest wstrzykiwane do cylindra.A dopiero filtr cząsteczek stałych może zablokować ale najpierw daje sygnał że jest częściowo załadowany i trzeba go wypalić.Ale on w czasie jazdy sam się wypala przy dłuższej jeździe nawet nie wiesz w kiedy tylko trochę puści białego dymu.
Pompowtryskiwacz to;
1.Pompa wytwarzająca ciśnienie
2.Wtryskiwacz
3.Jednostka sterująca (elektromagnes)
Co tu ma zablokować EKU


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:47, 16 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zgadzam sie prawie we wszystkim. Wiem jak to działa. Ale pompowtrysk jest przeciez podpiety do Ecu i dochodzi do niego jakies napiecie. Bez tego działac nie bedzie. Jesli cos z nim nie tak, spada opór i mozna to zmierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:13, 16 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego silnik musi odpalić na plaku... Nie ma takiej możliwości zeby nie odpaliłWink potrzebujesz 2 osoby jedna pryska a druga pali jak zapali gaz w deche i czytasz błędy... Pompe paliwa w baku sprwdzisz w prosty sposób w bagażniku masz otwór sćiągnij osłone i włącz zapłon i powinnienes usłyszeć buczenie pompki. Następnie Pan Roman ma racje do tego ze kazdy pompowtryskiwacz ma osobne okablowanie i kazdym z osobna steruje ECU wiem ze w 1.9 TDi, PD auto zacznie szarpać, kuleć jezeli padnie pompowtrysk w 2.0 nie mam pojęcia;/ Jak napisał Doktor sprawdz omomierzem wartości oporu pompowtryskiwacza. W autodacie nie jest napisane jak zaprogramować IMO a więc pozostaje sprawdzenie zgodności przez VAG'a. A co do Interfejsu masz nowy samochód więc może być kosztowny taki sprzęt (400zł min) ale zawsze się przyda;)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:35, 16 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Mozesz spróbowac tez odpinac po jednym pompowtrysku. Masz tylko 4 mozliwosci. odpinasz pierwszy i próbujesz odpalic. Czyli bez pierwszego, potem bez drugiego, bez trzeciego i bez czwartego. Jesli odpali bez tego który jest odpiety to znaczy ze on padł. To chyba najprostszy sposób. Potrzebujesz 2 osoby, jedna trzyma i dociska pokrywe, a druga odpala, zeby tego nieprzykrecać za kazym razem:)


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:48, 16 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
powiedzcie mip rosze tak na predce jak wypiac te kable ktore to sa przewody?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:31, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
ok panowie przyjechal nastepny specjalista z vagiem sciagnietym z torrentow i chinskim kablem,niemal go spoliczkowalem i pojechal,sam sie wziolem do roboty ,dzieki waszej pomocy zrobilem tak iz pokoleii poodpinalem te kable od wtryskow i jak mozna bylo sie latwo domyslec padl 3eci wtrysk bo autko po odpieciu przewodu od wlasie tego se elementu ozyl.
Teraz mam cholernie wazna prosbe by ktos krok po kroku w przystepny sposob powiedzial mi jak to dziadostwo wyjac i na jego miejsce wlozyc nowy wtrysk.Zaznaczam ze nie trobilem tego wczesniej ale umiem myslec technicznie i niejeden samochod naprawilem wiec bardzo prosze o pomoc bo auto stoii przed domem i niechce sie ruszyc.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:31, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymontuj dźwigienki co napędzają pompowtryski ,odkręć klocka co dokręcony jest pompowtrysk i spróbuj wyciągnąć go,i wkładaj następnego.tylko uważaj po naleciało do cylindra oleju i ropy.tylko wtryska zakładaj o takim symbolu jaki był.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:21, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
troche się namęczysz przy tym wyciąganiu wtrysku;P Ale jak ci pisałem na gg pryskaj go porządnie wd-40 i szarp go..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:26, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
WD ci nie pomoże bo ci trzymają trzy uszczelniacze gumowe i trochę końcówka wtrysku jak zasyfiona sadzą a tak to wszystko od góry jest w oleju a dalej w ropie.Bezwładnościowy kawałek płaskowniczka z faską i idzie do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:44, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ciesze sie ze udało sie to zdiagnozowac:) Tak jak mowia koledzy, koniecznie pompowtrysk o tym samym numerze, i spokojnie z wymiana zeby do cylindra nie naleciało oleju i ropy bo cały misterny plan VW zeby chronic filtr czastek stałych pojdzie w d.....Smile Niewiem czy to bedzie nowy pompowtrysk czy uzywka ale dobrze zeby miał nowe uszczelnienia. Na koniec mozna by sie pokusic o kasowanie błedów jesli cos tam jeszcze siedzi. I to tyle:) Powodzenia i pochwal sie jak juz to ogarniesz:) Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Wto 1:41, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 1:40, 19 Paź 2010 Zobacz profil autora
robertom
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jasne bardzo bardzo dziekuje za podpowiedzi i slowa otuchy dzis lub jutro bede mial pompowtrsyk i rozpoczne walke...jescze jedno czy po wymianie pompowtrysku niezbedne bedzie wyskswoanie tego bledu braku napiecia na pompowtryskach?Pozdrawiam wszystkich b serdecznie


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:41, 19 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeszcze tylko regulacja i możesz wykasować błędy a tu masz jak regulować tylko nie musisz mieć czujnika tak też wyregulujesz;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:34, 20 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin