Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
VW Polo 6n1 1.9D |
|
Witam Panowie
mam mały problem ze spalaniem w Polówce 1.9D AEF . Temperatura silnika 75*C więc termostat do wymiany... ale najgorsze ze nie mogę zmniejszyć mu odbrotów na ciepłym silniku ma powyżej 1000obr/min w pompie nie ma możliwości, na lince także... Jak mu zmniejszyć obroty?
Drugi problem to sprzęgło założona nowa tarcza docisk został. po złożeniu wszystkiego okazuje ze sprzęgło się slizga. po dotarciu sprzęgła wszystko ładnie trzyma ale jest problem po najmniejszym dotknięciu sprzęgła odrazu obroty rosną a auto nie jedzie... Po 2 jak wcisnę sprzęglo do podłogi i mam wrzucony np 1 bieg auto zaczyna jechać im mocniej wcisnę tym szybciej jedzie:) Powiedzcie co to koże być linka sprzęgła jest za krótka i trzyma docisk a po wciśnięciu słoneczko opiera się o tarczę dlatego auto zaczyna jechać? Linka jest bez jakiś manualnych naciągnięć jest taki bęben i to wszystko...
Z góry dzięki
Pozdrawiam i życze miłego weekendu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:33, 21 Sty 2012 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Taką masz pompę?;
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki masz zimny rozruch na linkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:09, 21 Sty 2012 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego masz pompę boscha czy lukasa jak boscha masz śrubę z tyłu zakontraktowaną nakrętko 6mm ewentualnie pompę trzeba ustawić na stole probierczym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:57, 21 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
pompa lukas z rozruchem na podciśnienie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:08, 23 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak ci podciśnienie puszcza,to na tej dzwigni co jest linka od podciśnienia masz po drugiej stronie śrubę do regulacji obrotów i do gaszenia silnika,lub nie puszcza ci po podgrzaniu się silnika czujnik podciśnienia na głowicy i chodzi na podwyższonych obrotach.Ściąg wężyk i zobaczysz czy obroty się ustabilizują.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 13:08, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 13:03, 23 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Roman obroty na przyspieszaczu są około 1200 a na normalnym 1000obr/min. chodzi ci o tą dzwignie od przyśpieszacza tam się reguluje obroty?
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi ci o śrubę oznaczoną nr 1? Bo nr 2 to od linki gazu i tam jest na max popuszczone
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pon 14:07, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 14:02, 23 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak na 1 i tam też możesz gasić tą dźwignią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:33, 23 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
obniżyłem te obroty do około 870obr/min ale strasznie mi budą telepie cały silnik drga za mocno drga jakieś sugestie?
Po 2 nie mogę się połączyć vagiem pod niego. Połączył się tylko z pompą wtryskową pokazał błąd włącznika oświetlenia w lewych drzwiach:) wchodząc w pompe uzyskałem błąd od modołu komfortu.. co jest nie tak. Moim zdaniem coś siedzi bo za dużo ona mi pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:30, 26 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Podkręć 2 tylko nie dużo bo nie będzie ci schodził z obrotów lub będzie wina tych bocznych zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:46, 26 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Co masz na myśli pisząc boczne zawory?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:22, 27 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Co masz na myśli pisząc boczne zawory? |
Na zdjęciu pompy z tyłu po prawej stronie masz taką czarną pokrywkę to będzie ten korektor rozruchu zimnego silnika wywołuje zwiększenie wyprzedzenia kąta wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:01, 27 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
powiedz mi czy tutaj odczytam coś na vagu? Czy tutaj nic nie idzie zdjagnozować? Wydaje mi się ze mam czujnik temperatury zepsuty bo silnik ma około 80*C a swiece żarowe grzeją... Ustawienie kątu wtrysku za pomocą zegara?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:11, 27 Sty 2012 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego vaga podłączysz tylko do pompy bo jako tako silnik nie posiada sterownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:05, 27 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest zwykły diesel i silnik nie ma sterownika i pompa wtryskowa też nie ma sterownika.Świece grzeją bo ciężko pali jak ciepły i czujnik odłączony albo padnięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:15, 28 Sty 2012 |
|
|
|