Autor |
Wiadomość |
Gość
|
vw sharan 1.9 tdi 1999r. pali i gasnie, brak mocy |
|
Witam.Kupiłem miesiąc temu sharan 1.9 TDI 110 ps 99 rok ,auto mam od miesiąca,
zrobiłem ponad 1000 km i samochód zaczął słabnąc,ale zapalał bez problemów.Od tego
czasu samochód zapalał ale przy ruszaniu nie miał siły,nawet w trasie i przy wyprzedzaniu
i czuć było ze samochód jest bez mocy.
Polecono mi sprawdzić katalizator czy nie jest zapchany,katalizator został usunięty ponieważ był zapchany.
Po prze gazowaniu samochodu do 4 tyś obrotów/ samochód samoczynnie zgasł i od tego momentu był wielki problem z odpaleniem.
Problem który nastąpił:
przeskoczył pasek rozrządu na pompie,co zostało naprawione i ustawione
- został wymieniony filtr paliwa
oraz zaworek
- wtryski poszły do sprawdzenia i są dobre
- Intercooler działa
-zaworek na pompie działa
-samochód był na sprawdzaniu komputerowym i wszystko ok
samochód zapali ale pochodzi 10/15 sekund i gaśnie.Potrzeba koło 10 minut żeby znów odpalił.
Nad tym pracujemy już wiele czasu i wiele zostało sprawdzone a dalej są problemy.Proszę o pomoc
|
|
Pon 22:57, 21 Gru 2009 |
|
 |
|
 |
grzegorz1805
FACHMAN

Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
może jak ci przeskoczył to narobił bałaganu a turbina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:25, 21 Gru 2009 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź początek wtrysku i sprawdź czy jest zasilanie na zaworku odcinającym paliwo na pompie wtryskowej jak nie ma to podłącz bezpośrednio z akumulatora i próba.Jak rozrząd dobrze ustawiony i początek wtrysku prąd na zaworku to powinien zagadać.Weź mu z daleka psikaj / plaka / do kolektora ssącego przy kręceniu rozrusznikiem i powinien ci chodzić na tym plaku jak mu będziesz psikał, tylko to trzeba robić delikatnie żeby nie za dużo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:41, 22 Gru 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
wszystko sprawdzone i jest jak najbardziej wporzadku,ale nie stety dalej sie to samo z samochodem dzieje,
kopci ale nie na czarno,nie na biało ,tylko taki szarawy
nie ma co psikac do kolektora bo samochod pali i chodzi tyle ze po paru sekundach gaśnie,co moze być jeszcze z tym ?
|
|
Wto 18:37, 22 Gru 2009 |
|
 |
turboplus+
Starszy młotkowy

Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
a jakie cisnienie ma sprezania ??? nie ubywa ci plynu ??? moze uszczelka ci poszla pod glowica?po przeskoczeniu paska glowica byla scigana??? moga tez byc zawory pokrzywione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:00, 22 Gru 2009 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A immo nie blokuje ??ale jak ci pisałem jak na plaku będzie chodził równo to znaczy że zawory są dobre i może chodzić nawet 5min jeżeli będziesz mu podawał plaka.Ja po założeniu filtra paliwa jak nie ma czym zalać to chodzi na plaku i sam zaciąga bo tak to baterie byś wykręcił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:59, 23 Gru 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
brak paliwa lub powietrza,
|
|
Śro 23:03, 23 Gru 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Należałoby sie zastanowić dlaczego katalizator był zatkany zwal całkiem wydech i odpal zachodzi podejżenie że wydech w mojej praktyce to już jedenasty taki diesel z czego czwarty vw
|
|
Pią 17:41, 25 Gru 2009 |
|
 |
Budziniak
FACHMAN

Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
[quote="turboplus+"]a jakie cisnienie ma sprezania ??? nie ubywa ci plynu ??? moze uszczelka ci poszla pod glowica?po przeskoczeniu paska glowica byla scigana??? moga tez byc zawory pokrzywione[/quote]
Wiesz co się dzieje gdy zawory są pokrzywione chyba nie 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 1:35, 26 Gru 2009 |
|
 |
wasylek
Fachura

Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
panowie nie piszcie głupot
kolego podepnij sie kompem i zobacz jakie są parametry pracy? stawiam na cos z elektroniką bo nie moze to byc nic z mechaniką. gdyby były by to mechaniczne sprawy to by wogle nie chodził. mozliwe jest btez ze łapie dzies lewe powietrze do układu paliwowego.... np moze byc na układzie pompa wtryskowa + pompa paliwowa w zbiorniku. jak ta w zbiorniku nie chodzi to bedzie sie "zapowietrzał" (wytworzy sie podcisnienie w przewodach miedzy jedną a drugą pompą. auto zgasnie z powodu braku paliwa a po upływie paru minut podcinienie w skutek powolnego przepływu paliwa sie wyruwna i autko znowu zapali ale po kilku sekundach powstanie ten sam efekt.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:07, 03 Sty 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | panowie nie piszcie głupot
kolego podepnij sie kompem i zobacz jakie są parametry pracy? stawiam na cos z elektroniką bo nie moze to byc nic z mechaniką. gdyby były by to mechaniczne sprawy to by wogle nie chodził. mozliwe jest btez ze łapie dzies lewe powietrze do układu paliwowego.... np moze byc na układzie pompa wtryskowa + pompa paliwowa w zbiorniku. jak ta w zbiorniku nie chodzi to bedzie sie "zapowietrzał" (wytworzy sie podcisnienie w przewodach miedzy jedną a drugą pompą. auto zgasnie z powodu braku paliwa a po upływie paru minut podcinienie w skutek powolnego przepływu paliwa sie wyruwna i autko znowu zapali ale po kilku sekundach powstanie ten sam efekt.) |
A widziałeś pompę w zbiorniku 1.9TDI???? w 1.9TDI PD to tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:14, 03 Sty 2010 |
|
 |
|