Autor |
Wiadomość |
misiek111
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
vw silnik 1,8 turbo odpala i gaśnie |
|
Witam mam taki problem po przeskanowaniu Vagiem w silniku jest 0 błędów Jedynie wystąpił błąd w immobilajzerze o treści NOT SUPPORTED BY CONTROLLER. Autko po odpaleniu chodzi 2-3 sekundy i gaśnie. Jeżeli energicznie ujmuję i dodaje się gazu silnik utrzymuje się przy pracy ale tylko na wysokich obrotach to sprawia wrażenie że jakby nie dochodziło paliwo sprawdzałem pompę na wyjściu ma 5 Bar. Kontrolka od immobilajzera nie pali się ale po zatym jest wszystko Okey. Proszę jeżeli miał ktoś taki problem albo podobny proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:06, 07 Lis 2010 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Może masz zamontowany jakiś dodatkowy zawór odcinający paliwo i właściciel nawet o tym nie wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:52, 07 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wygląda na to że immobilizer ci zablokował czym to robiłeś?
NOT SUPPORTED BY CONTROLLER->Nie obsługiwanych przez CONTROLLER
Który rok tego samochodu?
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 13:16, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:14, 07 Lis 2010 |
|
|
misiek111
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
skanowany Vagiem rok 2001
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:48, 07 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
jezeli ktos nie zrobil jakiegos switcha do odciecia paliwa,to tylko pozostaje immobilajser.Jak masz drugi kluczyk to sprobuj uruchomic silnik z drugiego kluczyka,moze gdzies pekla kostka od imo w kluczyku.
Jak masz waga to mozna by jescze kupic pusty eprom zaozyc i zaprogramowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:04, 07 Lis 2010 |
|
|
misiek111
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Sprawdzałem Drugim kluczykiemi jest to samo a kontrolka na desce nie pokazuje zadnej awarii ani sie nie pali od immo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:09, 07 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Sprobuj moze jescze komputer zresetowac przez odpiecie akumulatora,tak zwyczajnie,moze sie zawiesil w jakis sposob.
moze wtrysk ktorys padl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:16, 07 Lis 2010 |
|
|
misiek111
Nowicjusz
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Nie było żadnych objawów przyjechałem a na drugi dzień działy się te cuda to jest najlepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:18, 07 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Dziwna sprawa z tym komunikatem no ale gdyby imobilazej odcinal paliwo,to nawet jakbys robil cuda z gazem to i tak by gasl a jednak pracuje na wysokich obrotach.
Moze cos sie dzieje z transponerem,cewka imo w stacyjce.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:28, 07 Lis 2010 |
|
|
elektrom-23
Młotkowy
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć:
|
|
|
|
kolego wygląda na to , że zalewa ci się silnik - prawdopodobnie padł czujnik temperatury. spróbuj odłączyć czujniki i wtedy odpalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:11, 07 Lis 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
W zadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mogłbys cuda robic i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy. Jak pisze kolega, pewnie go zalewa. Wykreć swiece, na 100% któras z nich jest zalana. Pozostaje problem w tym dlaczego.....Moze wtryski leja za duzo albo iskra sie gubi, gdzies podrodze. Najpierw wykrec swiece i zobacz...Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 2:49, 08 Lis 2010 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
(doktor) "W zadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mogłbys cuda robic i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy"
Jak siadzie imo,lub bedzie jakikolwiek problem z lacznoscia,to auto odpali zawsze i silnik bedzie pracowal do ok 5s
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:27, 08 Lis 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | (doktor) "W żadnym wypadku, nie jest to immobilizer. Gdyby on był przyczyna mógłbyś cuda robić i tak by nie odpalił nawet na ułamek sekundy"
Jak siadzie imo,lub będzie jakikolwiek problem z łącznością,to auto odpali zawsze i silnik będzie pracował do ok 5s |
rawracer masz rację czy to w benzynowcu cz diesel zawsze zapali ale po chwili zgaśnie,widział ktoś że świeca zalana i jeszcze zapali??tylko za chwilę zgaśnie? ja nie widziałem.A czujnik jak padnie to silnik będzie pracował bez przerwy na ssaniu bo nie ma temperatury silnika na ECU.I są dwa czujniki na potrzeby ECU i na deskę wskaźników żeby pan kierowca widział temperaturę.Ale za dużo się rozpisuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:58, 08 Lis 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sorry panowie. Macie racje, zwracam honor.... chociaz widziałem padniete immo i silnik krecił ale za chiny nie odpalał (Renault ClioII)a w Bmw 316 e36 nawet nie krecil. w kazdym razie przyznaje sie do błedu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:14, 08 Lis 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Panowie spokojnie:)Kazdy popelnia błedy i ma prawo do pomyłki.
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:32, 08 Lis 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A ja stawiam na dodatkowe odcięcie gdzieś paliwa. Poszukaj pod kierownicą takiej małej puszeczki, czarnej, wielkości mniejszej od paczki fajek, jeżeli znajdziesz to sprawdź gdzie idą kabelki i znajdziesz przełącznik.
Jeszcze możesz podjechać na inny komp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:03, 10 Lis 2010 |
|
|
|