Autor |
Wiadomość |
wojti87
Nowicjusz
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
VW T5 2.5TDI problem z smarowaniem turbiny |
|
Witam. Jakiś czas temu w tym aucie zatarła się turbosprężarka która została wymieniona na regenerowaną i autko pojechało dalej, jednak po ok. miesiącu znów zatarło się turbo. Okazuje się że brak jest ciśnienia w układzie smarowania turbosprężarki, a w silniku ciśnienie jest. Wszystkie kanały olejowe wydają się drożne, jednak ciśnienia dalej nie ma. Czy macie jakieś pomysły??? Może ktoś ma dostęp do schematu smarowania tego silnika, byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam że oleje wymieniane na czas i zawsze castrol, silnik też nie był nigdy rozbierany, autko ma przejechane jakieś 280tyś km. Czekam na podpowiedzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:05, 30 Cze 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest wina tylko turbosprężarki tak była zrobiona regeneracja nie wytrzymują po regeneracji a ci co regenerują się tym tłumaczą że nie ma ciśnienia oleju.Tak się już z tym spotkałem i to nie raz,samochód dojechał tylko do Niemiec i po turbie założona druga siadła dopiero założona używana i chodzi i ciśnienie jej nie przeszkadza.Chyba że zakładałeś czujnik zegarowy i mierzyłeś ciśnienie i go faktycznie nie ma,ale nie ma takiej opcji musiał by być zatkany kanał w silniku.Napisz skąd brałeś tą turbinę jeśli możesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 6:35, 01 Lip 2010 |
|
|
wojti87
Nowicjusz
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ciśnienie było sprawdzane czujnikiem zegarowym i faktycznie go nie ma.... Jakby gdzieś uciekało po drodze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:13, 01 Lip 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bardzo to dziwne,a na większych obrotach ile ma? spróbuj lekko puścić ciśnienie powietrza w ten otwór olejowy może przedrze.Sprawdź ciśnienie ile ma na czujniku oleju i na otworze zasilającym do turbo,na małych i na dużych obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:27, 01 Lip 2010 |
|
|
wojti87
Nowicjusz
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Problem w tym że już to przerabiałem... na czujniku jest książkowe ciśnienie a na turbinie wskazówka nawet nie drgnie, puszczane powietrze było, nawet ręcznie olej normalnie przepych szprycą, a odpalam silnik i dalej nic. Nawet w okolicznych serwisach nie znają takiego przypadku...Masakra jakaś....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:56, 01 Lip 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jest cisnienie na przewodzie zasilajacym turbo?? jezeli jest na nim cisnienie to zmien turbine i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:02, 01 Lip 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ja bym stawiał na przytkany smok,a ty jeszcze jeździsz na castrolu.
To też jest po c........;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:20, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 22:15, 01 Lip 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
I doszedłeś coś z tym ciśnieniem,jestem ciekawy co to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:13, 07 Lip 2010 |
|
|
|