Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
VW T5 2.5TDI problem z smarowaniem turbiny

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
VW T5 2.5TDI problem z smarowaniem turbiny
Autor Wiadomość
wojti87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post VW T5 2.5TDI problem z smarowaniem turbiny
Witam. Jakiś czas temu w tym aucie zatarła się turbosprężarka która została wymieniona na regenerowaną i autko pojechało dalej, jednak po ok. miesiącu znów zatarło się turbo. Okazuje się że brak jest ciśnienia w układzie smarowania turbosprężarki, a w silniku ciśnienie jest. Wszystkie kanały olejowe wydają się drożne, jednak ciśnienia dalej nie ma. Czy macie jakieś pomysły??? Może ktoś ma dostęp do schematu smarowania tego silnika, byłbym wdzięczny za pomoc. Dodam że oleje wymieniane na czas i zawsze castrol, silnik też nie był nigdy rozbierany, autko ma przejechane jakieś 280tyś km. Czekam na podpowiedzi...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:05, 30 Cze 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest wina tylko turbosprężarki tak była zrobiona regeneracja nie wytrzymują po regeneracji a ci co regenerują się tym tłumaczą że nie ma ciśnienia oleju.Tak się już z tym spotkałem i to nie raz,samochód dojechał tylko do Niemiec i po turbie założona druga siadła dopiero założona używana i chodzi i ciśnienie jej nie przeszkadza.Chyba że zakładałeś czujnik zegarowy i mierzyłeś ciśnienie i go faktycznie nie ma,ale nie ma takiej opcji musiał by być zatkany kanał w silniku.Napisz skąd brałeś tą turbinę jeśli możesz.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 6:35, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
wojti87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ciśnienie było sprawdzane czujnikiem zegarowym i faktycznie go nie ma.... Jakby gdzieś uciekało po drodze...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:13, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo to dziwne,a na większych obrotach ile ma? spróbuj lekko puścić ciśnienie powietrza w ten otwór olejowy może przedrze.Sprawdź ciśnienie ile ma na czujniku oleju i na otworze zasilającym do turbo,na małych i na dużych obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:27, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
wojti87
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Problem w tym że już to przerabiałem... na czujniku jest książkowe ciśnienie a na turbinie wskazówka nawet nie drgnie, puszczane powietrze było, nawet ręcznie olej normalnie przepych szprycą, a odpalam silnik i dalej nic. Nawet w okolicznych serwisach nie znają takiego przypadku...Masakra jakaś....


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:56, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
jest cisnienie na przewodzie zasilajacym turbo?? jezeli jest na nim cisnienie to zmien turbine i po problemie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:02, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym stawiał na przytkany smok,a ty jeszcze jeździsz na castrolu.
To też jest po c........;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:20, 02 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 22:15, 01 Lip 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
I doszedłeś coś z tym ciśnieniem,jestem ciekawy co to jest


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:13, 07 Lip 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin