Autor |
Wiadomość |
IWAN
Młotkowy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kętrzyn Płeć:
|
|
Witam miłośników. Problem z pompką BMW |
|
mam problem prawdopodobnie a raczej napewno z pompką paliwa w bmw e- 36. Gdy auto przełącze na benzyne to czasem działa bez zarzutu aczasem nawet nie da sie przałączyć bo auto od razu gaśnie. paliwo w zbiorniku oczywiście jest. bywa tak czasami ze przełącze na benzyna a auto nie ma mocy i sie dławi jakby paliwa nie dostawało. a gdy zdejme nogę z gazu to auto jakby "truka" czyli nie pracuje równo. obroty podskakują szybko do 1000 i szybko spadaja do 500 i znow do 1000 i tak w kółko. Na pompkach sie nie znam. ktoś mi powiedział ze mi się komutator czy coś w tym stylu sie zacina i stąd przyczyna. Mam pytanie czy w pompkach tego typu występują szczotki? I czy opłaca sie wymieniać ten komutator czy od razu drugą pompke wsadzać? Z góry dziękuje za rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:01, 02 Gru 2008 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|