Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wspomaganie Peugeot 407

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wspomaganie Peugeot 407
Autor Wiadomość
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Wspomaganie Peugeot 407
Chodzi o wspomaganie na elektrycznej pompie. Problem jest taki, ze cięzko chodzi kierownica. Niema szarpniec róznic ect, poprostu pomoc w skrecaniu jest mała. Czy moze byc powodem po pierwsze maglownica z modelu który mial pompę mechaniczną, albo ( co właśnie przypuszczam) wąz z pompy mechanicznej z przerobioną końcówką pod elektryczną.Wąz z zasilania bo powrót chyba niema wiekszego znaczenia. Chodzi o to, ze ma wewnątrz dławiki rurki ect i moze te dwie pompy generują inne cisnienia?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pią 19:16, 15 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pią 19:15, 15 Cze 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
moim zdaniem maglownica poniewaz niejest zintegrowana param,etrami pod inna pompe ,,,ona byla z pompa mechanicznawiec tam sa inne cisnienia pracy,,,,
ale to jest moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:43, 16 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mam takie same jak mój poprzednik . Tak się kończą dorabianie podrabianie drutowanie .

To jest DRUCIARSTWO .


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:44, 16 Cze 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
sorry za bledy w poprzednim poscie ale klawiatura mi szwankowala,,,
ja tak mowie takie przerobki to byly dobre w zukach i nysach ale nie teraz,,,,,,ludzie skaczcie wreszcie z taka partyzantka ,,,a potem wszyscy zdziwieni ze cos nie hula,,silsik z malucha skrzynia automat z lincolna hihhihihii


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:22, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie zauważyłeś że pierwszy sami próbują wszystko a jak nie idzie to do nas przyjeżdża ale wtenczas mam stawkę inną a ostaniu przyjechało do mnie chłop z rozłożonym boczkiem i tysiącem kluczy na wycieraczce bo mechanizm szyb miał rozłożony i nie potrafił tego złożyć to mu powiedział ja Ci tego nie zrobię jedź sobie gdzie indziej bo mnie kur$$wica wzięła .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:31, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
dokladnie,ja mam teraz tak z mondeo,,przelozyli silniki debile irole,i kapa auto nie pali,i na lawecie domnie,i nie powiedzieli mi nic,az sam musialem odnich wyciagac co robili ,,i masakra
ale tez cena jest inna do takich klientow razy 200%
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:45, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale o czym Wy gadacie. Przeciez nie jest włozona maglownica z nyski. Kupując magiel jesli Cię ktos nie poinformuje nie ma kompletnie zadnej róznicy miedzy tym czy zasilana pompa mechaniczna czy elektryczną. Przewód ma zakutą profesjonalnie samą końcówkę jak w fabryce. Odcięta stara zakuta nowa. Koparki i podnosniki się tak robi a w głupim wspomaganiu odrazu druciarstwo. Ludzie bez przesady.

Czyli podsumowując macie pewnosc, ze maglownice są na pewno innej budowy wewnątrz? i wymagają zasilania innymi ciśnieniami by w pełni funkcjonować? Ponadto niema powodów by podejrzewać kończącą się np. pompe? Dodam, ze wspomaganie normalnie działa, jeśli ktos nie czai to zbyt nie zauważy róznicy, w autach rózne są "siły" pomocy. Ale tutaj porównując dwa auta obok siebie czuć to znacząco.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Nie 20:52, 17 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 20:48, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
To po cholere piszesz teraz że jest taka sama jak przed tem się nas pytałeś czy jest ?
Ja mam serwotronic to palcem sobie kręcę . Pompa powinna lać albo słychać powinno ją być . Słuchaj wiele rzeczy pasuje od czego innego a jednak minimalnie się mogą różnic w niektórych rzeczach wystarczy śrubka . Skoro tak robią w koparkach to idź na forum koparek .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:55, 17 Cze 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
boze koparki,,tu chodzi o osobowke i niekiedy 5% roznicy w jakims cisnieniu roznicy robi roznice w pracy na 100% gorzej,,,,,,,,,kolego niechce byc upierdliwy ale tak jest,,,raz piszesz tak raz tak
my naprawde pomagamy jak mozemy ale czeba byc rozsadnym i normalnie opisac problem a co do koparek to tezbym sie nie zgodzil ze mozna zamieniac pompy elektr-na pneumatyczne ,,,,,,ale spoko
powiem ci jak wszystko ci dobrze chodzi to nie szukaj dziury w calym tylko jezdzij i szerokiej drogi


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:20, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak to raz tak raz tak? Zapytałem czy maglownice się róznią bo JA róznicy nie widzę a mimo tego mogą być inne w środku. Koparke przytoczyłem jako DRUCIARSTWO co to przerabianego węza. Wąz jest cały oryginał z dławikami ect tylko sama końcówka jest zmieniona. Pompa nie jest pneumatyczna tylko elektro hydrauliczna, a wcześniej ten zestaw czyli ( maglownica, wąz zasilania i wąz powrotu z chłodniczką) działał przy zasilaniu poprzez pompe hydrauliczną napędzzaną z silnika w innym aucie ale tym samym modelu. Więc od nowa Czy maglownica mozę się róznic wewnątz albo raczej czy sie na pewno rózni? Czy wąz moze byc inny lub wymagać usunięcia dławików które obnizają przepływ płynu? I to jest powodem osłabienia siły wspomagania ukł. kierowniczego? Moze zupełnie inne sugestie?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 8:27, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
jakie zamontowałeś opony w tym aucie:) zaczynijmy od tego. sworznie, końcówki drążków, łożysko na mcpersonie się nie zacierają? w wspomaganiu nie występują pompy pneumatyczne jedynie hydrauliczne a ze pompa jest zasilana silnikiem elektrycznym to i tak jest to układ hydrauliczny. Ponadto w nowych autach tylko elekryczne bez pompy hydraulicznej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:27, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Paciak
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kełtysz sworznie, końcówki, łozysko na górze wykluczyłem gdyż na podniesionym chodzi lekko bez oporów ( no chyba ze brak obciązenia odciąza az tak łozysko mc personów). Chodz przewaznie czuc jak łozysko mc persona trzyma. Do auta została poprostu wrzucona maglownica i wąz z tego samego modelu tylko napędzany pompą hydrauliczną z silnika ( z tym, ze zakuta inna końcówka przy pompie) a w tym jest pompa hydrauliczna napędzana eletrycznie i tyle ceregieli. ( tutaj jeszcze raz zaznacze , ze nie wiem czy róznice w maglownicy są ! wizualnie nie !)Opony standard w sumie niemałe bo 215/55/R17 ale tez nie do tego stopnia Smile. Zastanawiam się czy niema róznic w dławikach wewnątrz węza. Bo takowe w nim występują i moze akurat tutaj zbyt dławią przepływ. A pytam bo nie chciałbym tego bezpodstawnie rozbierać i usuwać. Pompa chodzi cicho, niema nagłych róznic ani skoków w sile wspomagania jak to bywa przy jej uszkodzeniu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Pon 14:39, 18 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pon 14:36, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
załuż węzsze opony różnica bedzie wyczuwalna odrazu. przy malych prędkościach też ciężko chodzi. Dławnik zmniejszają przepływ zwiększając ciśnienie albo odwrotnie..


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:42, 18 Cze 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin