Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wspomaganie vw passat b3

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wspomaganie vw passat b3
Autor Wiadomość
Gość







Post wspomaganie vw passat b3
witam mam problem ze wspomaganiem wymieniłem pompę na nową zalałem oczywiście nowy płyn [febi zielony] i jak jest zimny to nie ma wspomagania musi pochodzić z 5minut i jest wtedy dobrze może być zapowietrzony układ?jak go dobrze odpowietrzyć?
Śro 17:28, 04 Lis 2009
Gość







Post
Witam! Uklady wspomagania z regoly same sie odpowiertzaja.A co z zaworem przelewowym? Pozdrawiam.Stefan.
Śro 19:00, 04 Lis 2009
Gość







Post
a gdzie ten zawór jest?
Śro 19:23, 04 Lis 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli płyn się pieni to jest jeszcze zapowietrzony. Natomiast możliwe jest że układ dostał nowego płynu i uwalił przekładnie. Miałem tak w A4, tylko regeneracja pomogła. Inna opcja jest taka że kupiłeś pompę na allegro, a wiadomo że to badziew. Zamontuj stara pompę i zobacz co będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:52, 04 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
no kupiłem pompę na allegro jaki ma iść tam płyn bo już zgłupiałem jedni piszą że febi zielony inni że atf dextron ?sam już nie wiem zmienię jeszcze na ten atf i zobaczę co będzie raczej jakby pompa była do bani to i na ciepło by było źle stara pompa to nawet na ciepło nie dawała ciśnienia
Śro 23:13, 04 Lis 2009
Gość







Post
Witam! Z tego co piszesz moze byc w ukladzie niezla mieszanina wszystkiego.Zobacz w instrukcji co powinno tam byc i na poczatek zmien plyn na jednorodny.Pozdrawiam.Stefan.
Śro 23:18, 04 Lis 2009
Gość







Post
no właśnie gdzie nie zajrzę to wszędzie jest inaczej ale w większości to wychodzi że zielony febi jutro znowu wymienię jeszcze raz a jak to nie pomoże to już nie wiem co jest grane zostanie regeneracja maglownicy
Śro 23:39, 04 Lis 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
grupa VW zawsze używa płynu zielonego. Nie lej ATF-a bo na pewno ci nie zadziała. Tak jak pisałem wcześniej Przekładnia ro regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 1:18, 05 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
wymieniłem na febi zielony i dalej to samo jak jest zimny to nie ma a jak ciepły to jest
Czw 15:52, 05 Lis 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin