Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wtryski/głowica
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wtryski/głowica
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post Wtryski/głowica
Wydaje mi sie ze wtryski mi leją, poniewaz sciagam głowice powód uszczelka padła. Jak juz sciagam głowice chciałbym sprawdzic czy wtryski trzymaja sie kupy.

Co proponujecie jeszcze zrobic przy sciaganiu głowicy??
Ja mam zamiar wymienic uszczelke (planowanie głowicy), zajac sie zaworami i własnie wtryskami.

Posiadam BMW e34 524TD.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:19, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Co panowie mechanicy nie wiecie jak sprawdzic wtryski?? Jest tam 5 wtrysków normalnych i jeden wtrysk sterujacy...

PS. wtrysk sterujacy nie jest zepsuty bo komputer nic nie wykazuje...

chcem jakos to okreslic poniewaz wydaje mi sie ze nadmiernie kopci (czary lub niebieski dym) no i za duzo pali (kumpel ma taka sama bunie i pali mu 8-9 ON a mi 10-12l A jezdzimy raczej ekonomicznie)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:22, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
na tester wtryskiwaczy do warsztatu zajmujacego sie naprawa wtryskiwaczy i zobacza czy dobrze rozpylaja, czy maja dobre cisnienie. to tyle


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:36, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdź sobie pierścionki na tłokach


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:38, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
to daj wtryski i pompe do regeneracji i ustawienia inie bedziesz miał poblemu.prrzecierz nikt ci na odległość auta nie naprawi. daj pompę i wtryski do dobrrego fachowca taka moja rada.Sam będziesz robił przy tym??
Nie 19:40, 22 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Jedz do pompiarza i niech wyreguluje cisnienie wtrysku/ów.
Jesteś pewien ze wtrysk sterujacy jest orginalny?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:00, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sam bede sciagał głowice... Pamietajcie panowie ze pompa w BMW jest elektroniczna;/ Tak wtrysk sterujacy jest orginalny. Ile taka regeneracja pompy i wtrysków moze kosztowac?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:49, 26 Mar 2009 Zobacz profil autora
sharkys
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła (wielkopolskie)

Post
troche zaboli. pare setek napewno a dokladnie ile to ci pompiarze powiedza


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:06, 26 Mar 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
ale to zalezy od pompy ze tyle pali czy wtryski?? Nie chce pchac sie w koszty... Ale jak cos z pompa byłoby nie tak to chyba ciezko by paliła a ona na dotyk:P Tylko lekko zakopci na poczatku (moze byc spowodowane uszczelka)


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:24, 27 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Sprawdź prowadnice zaworowe cz nie mają luzów,no i załóż nowe gumki zaworowe.
Pią 16:37, 27 Mar 2009
Gość







Post
nikt tutaj nie zagwarantuje ci że to na pewno pompa i wtryski ,ale regulacja wtrysków raczej pomoże.
Pią 17:51, 27 Mar 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa i wtryski sa dobre. Palił tyle przez uszczelke. Ale mam kolejny problem Sad Mam wżery na bloku i nie chce tego tak zostawic. Jak je załatac??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:43, 02 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Wie ktos z jaka siła dokrecic głowice w BMW e34 524td dopowiem ze na uszczelce nie ma takiej informacji. Z góry dzieki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:23, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
etap 1 60NM
etap 2 75 stopni
etap 3 uruchomić silnik T=90 stopni
etap 4 uruchomić silnik +90 stopni


Post został pochwalony 1 raz
Pon 14:39, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
dzieki punkcik dla ciebie:P


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:09, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
DZIĘKI JAK COŚ JESZCZE TO PISZ


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:37, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM
Pon 16:38, 06 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
titek napisał:
Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM

To powinno sie robic zawsze :-D
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:42, 06 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
titek napisał:
Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM


Wymienione;P


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:44, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a sprawdzałeś panewki na wale korbowym


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:55, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zubi1990 napisał:
a sprawdzałeś panewki na wale korbowym


Ja sciagałem głowice a nie miske:D Sprawdziłem jedynie panewki na wale rozrzadu:P


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:01, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzis złozyłem całkowicie silnik (głowica i te sprawy) W jakis sposób zle dokreciłem kabel (+), który dochodzi do siecy i zrobiło sie male zwarcie. Teraz nie działa zadna ze swiec:/ W czym szukac przyczyny?? Bezpiecznik jezeli tak to, który?

Z góry dziekuje prosze o szybka odpowiedz:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:13, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Hmm mówisz od świec?Kable zapłonowe do wymiany powinno byc ok.Sprawdz czy końcówki nie sa wilgotne.
Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:33, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
ale ty mówisz o świecach żarowych bo masz disla


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:54, 07 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
sorry zapomniałem dodac ze mowa o swiecach zarowych.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:36, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Rozpiska bezpieczników chyba powinna byc w ksiązce od autka?Napewno znajdziesz który to bezpiecznik.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:23, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdź połączenia świec tzn te kable co ido od jednej do drugiej świecy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:28, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Dobra znalazłem był bezpiecznik kolo modółu sterujacego swiecami (koło sterownika ABS)


Chcialem dzis uruchomic samochód lecz moje próby okazały sie jedna wielka porazka;/ Rozrusznik krecił jakies 30 min (pozniej padł aku) i o zapaleniu nie było mowy. W koncu sie wkurzyłem wziełem linke i kazałem koledze sie ciagac. Dałem na 3 nie dodajac gazu tak jak by juz odpaliła wcisnełem sprzegło i odrazu zgasła Pozniej znów 3 i dodałem gazu zaczeło całym autem szarpac. Moje podejzenia padły na zle ustawiony rozrzad (poniewaz nie zaznaczyłem kola od wału korbowego) ale czy zdarzaja sie takie przyczyny przy przestawionym rozrzadzie?

Jezeli ktos wie gdzie znajduja sie orginalne znaki jak nalezy utawic rozrzad prosze o pomoc.

BMW E34 524TD 115KM (84KW) rocznik 91


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:50, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Tylko powiedzcie ze macie taki schemat bo ten problem juz mnie przerasta Sad (1)

Czy moze byc inna przyczyna tego ze auto nie pali?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:49, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
znaki powinny być na kole pasowym i powinny pokrywać się ze znakiem na obudowie rozrzadu albo znaki na kole wałka rozrzadu powinny pokrywac sie ze znakami na głowicy (jakies kropki albo kreski) albo jak masz w szkrzyni taki plastik na obudowie od strony sprzegła to jak go sciagniesz to powinien na kole zamachowym i na obudowie od silnika to one powinny sie pokrywac i wtedy rozrzond dobrze ustawiony


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:21, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin