Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
Wtryski/głowica |
|
Wydaje mi sie ze wtryski mi leją, poniewaz sciagam głowice powód uszczelka padła. Jak juz sciagam głowice chciałbym sprawdzic czy wtryski trzymaja sie kupy.
Co proponujecie jeszcze zrobic przy sciaganiu głowicy??
Ja mam zamiar wymienic uszczelke (planowanie głowicy), zajac sie zaworami i własnie wtryskami.
Posiadam BMW e34 524TD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:19, 22 Mar 2009 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Co panowie mechanicy nie wiecie jak sprawdzic wtryski?? Jest tam 5 wtrysków normalnych i jeden wtrysk sterujacy...
PS. wtrysk sterujacy nie jest zepsuty bo komputer nic nie wykazuje...
chcem jakos to okreslic poniewaz wydaje mi sie ze nadmiernie kopci (czary lub niebieski dym) no i za duzo pali (kumpel ma taka sama bunie i pali mu 8-9 ON a mi 10-12l A jezdzimy raczej ekonomicznie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:22, 22 Mar 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
na tester wtryskiwaczy do warsztatu zajmujacego sie naprawa wtryskiwaczy i zobacza czy dobrze rozpylaja, czy maja dobre cisnienie. to tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:36, 22 Mar 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
sprawdź sobie pierścionki na tłokach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:38, 22 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
to daj wtryski i pompe do regeneracji i ustawienia inie bedziesz miał poblemu.prrzecierz nikt ci na odległość auta nie naprawi. daj pompę i wtryski do dobrrego fachowca taka moja rada.Sam będziesz robił przy tym??
|
|
Nie 19:40, 22 Mar 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Jedz do pompiarza i niech wyreguluje cisnienie wtrysku/ów.
Jesteś pewien ze wtrysk sterujacy jest orginalny?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:00, 22 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Sam bede sciagał głowice... Pamietajcie panowie ze pompa w BMW jest elektroniczna;/ Tak wtrysk sterujacy jest orginalny. Ile taka regeneracja pompy i wtrysków moze kosztowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:49, 26 Mar 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
troche zaboli. pare setek napewno a dokladnie ile to ci pompiarze powiedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:06, 26 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
ale to zalezy od pompy ze tyle pali czy wtryski?? Nie chce pchac sie w koszty... Ale jak cos z pompa byłoby nie tak to chyba ciezko by paliła a ona na dotyk:P Tylko lekko zakopci na poczatku (moze byc spowodowane uszczelka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:24, 27 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Sprawdź prowadnice zaworowe cz nie mają luzów,no i załóż nowe gumki zaworowe.
|
|
Pią 16:37, 27 Mar 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
nikt tutaj nie zagwarantuje ci że to na pewno pompa i wtryski ,ale regulacja wtrysków raczej pomoże.
|
|
Pią 17:51, 27 Mar 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pompa i wtryski sa dobre. Palił tyle przez uszczelke. Ale mam kolejny problem Mam wżery na bloku i nie chce tego tak zostawic. Jak je załatac??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:43, 02 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wie ktos z jaka siła dokrecic głowice w BMW e34 524td dopowiem ze na uszczelce nie ma takiej informacji. Z góry dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:23, 06 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
etap 1 60NM
etap 2 75 stopni
etap 3 uruchomić silnik T=90 stopni
etap 4 uruchomić silnik +90 stopni
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pon 14:39, 06 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
dzieki punkcik dla ciebie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 15:09, 06 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
DZIĘKI JAK COŚ JESZCZE TO PISZ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:37, 06 Kwi 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM
|
|
Pon 16:38, 06 Kwi 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
| | Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM |
To powinno sie robic zawsze :-D
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 16:42, 06 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | Kolego wymień sobie jeszcze śruby od głowicy.POZDRAWIAM |
Wymienione;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:44, 07 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
a sprawdzałeś panewki na wale korbowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:55, 07 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | a sprawdzałeś panewki na wale korbowym |
Ja sciagałem głowice a nie miske:D Sprawdziłem jedynie panewki na wale rozrzadu:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:01, 07 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Dzis złozyłem całkowicie silnik (głowica i te sprawy) W jakis sposób zle dokreciłem kabel (+), który dochodzi do siecy i zrobiło sie male zwarcie. Teraz nie działa zadna ze swiec:/ W czym szukac przyczyny?? Bezpiecznik jezeli tak to, który?
Z góry dziekuje prosze o szybka odpowiedz:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:13, 07 Kwi 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Hmm mówisz od świec?Kable zapłonowe do wymiany powinno byc ok.Sprawdz czy końcówki nie sa wilgotne.
Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:33, 07 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
ale ty mówisz o świecach żarowych bo masz disla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:54, 07 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
sorry zapomniałem dodac ze mowa o swiecach zarowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:36, 08 Kwi 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Rozpiska bezpieczników chyba powinna byc w ksiązce od autka?Napewno znajdziesz który to bezpiecznik.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:23, 08 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
sprawdź połączenia świec tzn te kable co ido od jednej do drugiej świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:28, 08 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Dobra znalazłem był bezpiecznik kolo modółu sterujacego swiecami (koło sterownika ABS)
Chcialem dzis uruchomic samochód lecz moje próby okazały sie jedna wielka porazka;/ Rozrusznik krecił jakies 30 min (pozniej padł aku) i o zapaleniu nie było mowy. W koncu sie wkurzyłem wziełem linke i kazałem koledze sie ciagac. Dałem na 3 nie dodajac gazu tak jak by juz odpaliła wcisnełem sprzegło i odrazu zgasła Pozniej znów 3 i dodałem gazu zaczeło całym autem szarpac. Moje podejzenia padły na zle ustawiony rozrzad (poniewaz nie zaznaczyłem kola od wału korbowego) ale czy zdarzaja sie takie przyczyny przy przestawionym rozrzadzie?
Jezeli ktos wie gdzie znajduja sie orginalne znaki jak nalezy utawic rozrzad prosze o pomoc.
BMW E34 524TD 115KM (84KW) rocznik 91
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:50, 08 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tylko powiedzcie ze macie taki schemat bo ten problem juz mnie przerasta
Czy moze byc inna przyczyna tego ze auto nie pali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:49, 08 Kwi 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
znaki powinny być na kole pasowym i powinny pokrywać się ze znakiem na obudowie rozrzadu albo znaki na kole wałka rozrzadu powinny pokrywac sie ze znakami na głowicy (jakies kropki albo kreski) albo jak masz w szkrzyni taki plastik na obudowie od strony sprzegła to jak go sciagniesz to powinien na kole zamachowym i na obudowie od silnika to one powinny sie pokrywac i wtedy rozrzond dobrze ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:21, 08 Kwi 2009 |
|
|
|