Autor |
Wiadomość |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
Wyciek z pompy wtryskowej mercedes w-202 2.5D |
|
Witam od pewnego czasu jak mój mercedes c-klasa z silnikiem 2.5D rok produkcji 1996 postoi troszkę dłużej spływa paliwo z pompy wtryskowej i samochód bez odpowietrzenia nie chce odpalić.
Zamontowałem dodatkowy zaworek zwrotny na zasilaniu jest trochę lepiej. Po sprawdzeniu układu paliwowego pod ciśnieniem ustaliłem niewielki wyciek w rejonie nastawnika pompy wtryskowej. Moje pytanie czy chcąc wymienić uszczelkę pod nastawnikiem będę musiał przeprowadzać jego adaptacje, a może wystarczy tylko wymontować nastawnik i wymienić uszczelkę i będzie wszystko ok. Ewentualnie na co mam zwracać uwagę podczas demontażu nastawnika.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:33, 04 Wrz 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Masz 2.5 D czy 2.5TD? jak ci wycieka z pierwszej pokrywki to nie trzeba wyciągać całego sterownika tylko górną pokrywę a jak z tej dolnej to trzeba cały sterownik pompy.Ale to nie jest takie proste wyciągnąć i założyć musisz idealnie założyć w to samo miejsce bo przestawisz dawkowanie paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:55, 04 Wrz 2011 |
|
 |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Tak wygląda pompa a to link do pompy z allegro:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi o ten czarny dekielek z boku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bogdan_2008 dnia Pon 15:40, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 14:43, 05 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest pompa rzędowa od 2.5D ale jakieś sterowanie jest z tyłu pompy to czarne to widzę że jest podłączone zasilanie od pompki zasilającej z powodzeniem możesz odkręcić i zobaczyć ale zawsze ostrożnie gdy robisz pierwszy raz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 18:30, 05 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 18:26, 05 Wrz 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Wymień sobie jeszcze dla pewności przelewy na wtryskiwaczach jak ci schodzi paliwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:18, 05 Wrz 2011 |
|
 |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Odłączyłem zasilanie i zaślepiłem a powrotem napompowałem powietrze i tylko w okolicy nastawnika był wyciek. Sprawdzałem przelewy i są dość ok.
Będę się któregoś dnia brał za to . Jakby ktoś wymieniał tą uszczelkę to może podzieli się doświadczeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:23, 05 Wrz 2011 |
|
 |
|