Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
wymiana centralki golf III

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
wymiana centralki golf III
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post wymiana centralki golf III
jezeli wymienial ktos nagrzewnice w golfie III czy moze napisac czy da rade podolac temu zadaniu jak w mkII bez demontazu kompletnej deski rozdzielczej?
Jezeli tak to prosze o porady.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:32, 14 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie dam reki uciac,ale wydaje mi sie ze trzeba kompletnie zdemontowac deske. Ktos poprawi ? Wink
P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:00, 14 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
przekopalem juz troche sieci i jednak nie obejdzie sie bez zdjecia dechy:) kanal tez przy okazji,silniczek wycieraczek ehh nie mialo gdzie popuscic;)
narazie jednorazowo polknelo z 100ml plynu no i teraz smierdzi caly czas plynem i szyba zachodzi tlustym....na poczatku jak odkrecilem ogrzewanie to po okolo 2min to mialem niczym w how high w samochodzie,myslalem ze sie pali:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:32, 14 Wrz 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Z forum VW Golf;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:02, 14 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki,dzieki
juz poczytane wszystko.
nagrzewnica febi zamowiona,
teraz tylko zarezerwowac caly dzien i ruszac;)
Choc czytalem ze podobno we cztery sprytne,sprawne raczki da rade wymienic bez sciagania deski,ale jak to nie mam pojecia.
Pozdrawiam,dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:16, 14 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
jescze jedno pytanko do Was.
bo chodzi mi tez po glowie ze ktos a moze pany blacharze bo autko stalo 2 tygodnie u nich psikusa zrobili i nawrzucali pocietych gabek nasaconych plynem do nawiewu...
Powiem tak jak sie zagrzal w trasie to bez nawiewu i z wylaczonym ogrzewaniem zaczela delikatnie zachodzic szyba co odrazu wydalo sie dziwne,nastepnie jak odkrecilem nawiew to wylecialo troche gabki nasaczonej plynem podymilo ubylo plynu z 100ml i od tej pory wlaczam ja co troche i juz nie kopci i plynu tez nie ubywa a plyn wiadomo bedzie czuc troche....
co o tym myslicie?
i pytanie czy dalo by rade sprawdzic jakos szczelnosc nagrzewnicy?
zdjac przewody przedmuchac dorobic jakies korki napompowac tylko ile i kontrolowac czy schodzi cisnienie?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:40, 15 Wrz 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
dzis juz po walce wiec pozwole odwolac sie do poradnika z FORUM.VWGOLF.PL,moze komus posluzy
[link widoczny dla zalogowanych]
co do narzedzi to mi potrzebne byly:
nasadki 6,8,10,13,24
srubokrekt plaski plus krzyzak PH2,w wersji z poducha pasazera krotki nie potrzebny
gleboka 10 do dwoch srub mocujacych deske pod podszybiem
jakies tam przedluzki do wyjwscia z auta

odrazu proponuje odkrecenie kolka i przelacznikow w sumie 5 min roboty a jest duzo latwiej z wlozeniem deski,bo zejsc zejdzie.
mechanizm wycieraczek tez zdjac,2 sruby i nakretka czasu nie zbawi.
proponuje odkrecic wzmocnienie po obu stronach co pozwoli na odchylenie delikatne pasa co bedzie potrzebne do zdjecia "grubego zaczepu"
proponuje odczepic linke od nawiewy na nogi
ja wymanewrowalem elementem w ktorym siedzi centralka ze wyjalem ja do boku do strony kierowcy

moze nic nie wnosze:)
czas pracy od 7 do 16 lacznie z zalaniem i odpowietrzeniem.

u mnie bylo tak ze byla powodz wszedzie,gabki wszystkie kaput....te z klapek nawiewow po usunieciu ich resztek teraz swiszcza jak by byl przeciag:) glowna tez rozsypana wiec po przekreceniu na nogi czy gore i tu i tu wieje,tyle ze w mniejszym stopniu-zaleznie od ustawienia.

NAJWAZNIESZE ZE NIE CIECE A CIEPLO BEZ OBAW MOZNA WLACZAC:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:34, 03 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin