Autor |
Wiadomość |
WNP
Podawacz kluczy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Wymiana rozrządu i pompy wody |
|
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu i przy okazji pompy wody. Co prawda w moim modelu pompa wody jest poza rozrządem, ale jak się już demontuje cały przód ...
Do rzeczy. Pod uwagę biorę firmę Contitech jeśli chodzi o pasek, a rolki napinacza i kierunkowa firma INA. napinacz hydrauliczny również INA. Sprzedawca który ma powyższe części w dobrych cenach oferuje również pompy wody SKF oraz Ruville i tutaj mam mały dylemat - czy dopłacać ok. 50zł do SKF? Czy warto?
Co jeszcze potrzebuję zakupić do wymiany rozrządu i pompy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:53, 28 Mar 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Nie napisałeś nawet co to za samochód .
Borygo se kup
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:10, 29 Mar 2012 |
|
|
WNP
Podawacz kluczy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A4 1.8T (150KM, ANB) z '99. Pasek 153 zębowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 4:57, 29 Mar 2012 |
|
|
Szeregowy265
Nowicjusz
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Nie napisałeś nawet co to za samochód .
Borygo se kup |
Dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:24, 29 Mar 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Nie ma znaczenia SKF czy Ruvill obie firmy są dobre. Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 12:50, 29 Mar 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
SKF i Ruville jest jak najbardziej ok. INA to troche gorsza połka. Strzelić może każdy, ale z SKF czy Ruville masz przynajmniej czyste sumienie:) Pozdrawiam. Potrzebujesz jeszcze płyn do układu chłodzenia jak pisał kolega wyżej i pytanie jak tam pasek osprzętu ? Jak już robisz....
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 17:58, 29 Mar 2012 |
|
|
WNP
Podawacz kluczy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
"Pasek osprzętu"? Co to takiego? Pytałem co jeszcze będzie potrzebne ponieważ gdzieś na forum znalazłem, że ktoś wymieniał jeszcze jakiś termostat.
Ile płynu wejdzie do układu chłodzenia? Z pewnością dokupię koncentratu (Febi), ale nie wiem ile.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:42, 29 Mar 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
pasek klimy, alternatora... co do płynu to Audi nie zaleca wymiany płynu. Wiec jesli masz wlany oryginał i jest czysty to możesz go łapać i wlac ponownie, a jesli jakis syf to przy okazji mozna by wymienić. NIe mam teraz dostepu do warsztatowego kompa wiec nie powiem Ci ile dokładnie wchodzi ale mysle ze 5litrów na gotowo wystarczy. Termostatu wymieniac nie musisz chyba ze cos z niim nie tak.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Doktor dnia Czw 19:42, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:38, 29 Mar 2012 |
|
|
WNP
Podawacz kluczy
Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Niestety nie wiem jak sprawdzić termostat, ale ogólnie to nie ma problemów z temperaturą - jedynie gdy są mrozy to zaświeca się kontrolka na wyświetlaczu komputera (czerwony "pływak") która znika po przejechaniu kilku kilometrów. Dolewałem koncentratu (ok. 0,7l), ale nie pomogło.
Zdecydowałem się na pompę Hepu P518, pasek Conti oraz zestaw rolek i napinacza INA.
Dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:09, 30 Mar 2012 |
|
|
|