Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wysokie obroty i ciężko odpala po nagrzaniu Punto 1

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wysokie obroty i ciężko odpala po nagrzaniu Punto 1
Autor Wiadomość
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Wysokie obroty i ciężko odpala po nagrzaniu Punto 1
Mam problem z Puntem 1 rok 1995 silnik 1.2 75 ELX. Chodzi o to że po odpaleniu utrzymują się przez cały czas wysokie obroty i podczas jazdy gdy jadę z małą prędkością albo puszczę gaz szarpie samochodem ale jak już dodam gazu to ładnie idzie. Jeszcze dodam że po przejechaniu ok. 15 km to są problemy z odpaleniem silnika a jak się przejedzie kolejne 15 to trzeba na popych zapalać. Podmieniałem już: silniczek krokowy, czujnik wału korbowego (halla), kable WN, świece, rozrusznik, czujnik temperatury wody w silniku, sprawdzałem cewki zapłonowe, akumlator,. I dalej to samo. Proszę o pomoc. Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez denis-d14 dnia Wto 11:20, 25 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 11:17, 25 Paź 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam. Może rozrząd przeskoczył o zęba i problem jest właśnie tu. Zacznij od rozrządu . Jest możliwość że pompa paliwa nie daje takiego ciśnienia jak trzeba. Sprawdz również ciśnienie w cylindrach. Wtedy będziesz miał jasność co z autem. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:12, 25 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj wężyki przy wtrysku czy nie spadły lub się rozpadły od temperatury a w szczególności przy czujniku ciśnienia kolektora ssącego a mocowany jest na przedniej ścianie[podszybie]


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:59, 25 Paź 2011 Zobacz profil autora
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wężyki są ok. Rozrząd jest też ok bo jak by było coś nie tak to by nie odpalił. Pompa paliwa jest nowa a stara też była dobra. Sprawdziłem też wszystkie czujniki na przepustnicy i listwie wtryskowej i są też ok. Już nie mam pomysłów co może być nie tak. Dzisiaj odłączyłem komputer na chwilę i podłączyłem go z powrotem to obroty spadły( ale i tak jeszcze za wysokie) i już aż tak nie szarpało, ale dalej są problemy z odpalaniem gdy jest nagrzany. I jak stałem dziś w korku to zagotowała się woda w chłodnicy, możliwe że to przez to że pompa wody siadła i ciężko odpala po nagrzaniu silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:31, 31 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj luzy na zaworach a są 0.40 ssące i 0.50 wydechowe.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:42, 01 Lis 2011 Zobacz profil autora
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A jak ściągnę pokrywę zaworów to będę musiał nową uszczelkę dać?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:33, 01 Lis 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Uszczelkę powinno się dać nową no chyba że była dopiero co wymieniana, przecież to nie majątek.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:03, 01 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dostaje za dużo paliwa wg mnie. który czujnik temperatury wymieniłeś??? Moze cały czas jeździsz na ssaniu... jak jest zimny - masz wysokie obroty, jak jest ciepły dostaje za duzo paliwa, zalewa świece i moze dlatego nie mozesz odpalić???


Post został pochwalony 0 razy
Śro 3:29, 02 Lis 2011 Zobacz profil autora
denis-d14
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nie chciał odpalić to sprawdziłem świece i są ok takie jak mają być czyli jasno kawowy osad i nie są mokre.
Cytat:
Doktor: który czujnik temperatury wymieniłeś???
Wymieniałem czujnik temperatury wody w bloku silnika.


Jutro jeszcze sprawdzę te luzy na zaworach. :-D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:48, 04 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin