Autor |
Wiadomość |
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
wywala płyn przez zbiornik wyrównawczy |
|
witam mam taki problem wywala płyn przez zbiornik węże sie robią twarde chłodnica ciepła węże ciepłe nie ma ogrzewania w samochodzie termostat działa 1 rurka do nagrzewnicy ciepła 2 letnia nie ma kaszki na korku, nie dymi stylu, ale z zbiorniczka dymek idzie (para) i bąbelki tak jak by się zapowietrzył i duże ciśnienie auto na normalnej temperaturze
i moje pytanie takie może to być przyczyną nagrzewnicy ?? że wywala płyn przez zbiornik ?
pozdrawaim i prosze o wasze opinie bo klient czeka
EDIT:)
a jeszcze nagrzewnica sie poci mokra jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Autoremix dnia Czw 15:29, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 15:24, 23 Gru 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale napisz co to jest za samochód?a że wywala płyn może być uszczelka,głowica,pompa wody i nie ma obiegu a i może być wina korka od naczynia wyrównawczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:02, 23 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
fiat marea wekend 1,9 tdi
korek trzyma jak głupi zaobserwowałem tylko tyle ze nie grzeje 1 wężyk ciepły 2 chłodny i poci się nagrzewnica tłusta jest (mokro)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Autoremix dnia Czw 18:14, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 18:08, 23 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To może wyglądać na uszczelkę i głowica do sprawdzenia jak nie będzie oznak na uszczelce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:18, 23 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
dodam tyle ze tam 4 miechy temu był silnik robiony i takie doze bomble ida nie powrotem ale wlotem w zbiorniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Autoremix dnia Czw 19:28, 23 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 19:27, 23 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To cały silnik był robiony czy uszczelka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:06, 23 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
cały ale było wszystko ok jek jechał ale tera zaczoł wywalac płyn napewno nagrzewnica jest zabita ale ona by takie jaja robiła ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:53, 23 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A co ma nagrzewnica do wywalania płynu.Tylko te możliwości co pisałem,ściąg jeszcze przewód zasilający z nagrzewnicy zapal silnik i powinno ci wyrzucać płyn jak nie wyrzuca to pompa wody.Tylko jest różnica od wycieku a wyrzucania płynu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pią 10:12, 24 Gru 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Fiat marea 1.9 JTD, TD a nie TDi
Wygląda to na uszczelke albo głowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:55, 24 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
no trochę źle to opisałem podnosi sie poziom płynu i korek wyszczela w gore i sie wylewa chyba pompa sprawdzę ją po świętach po prostu wzrasta ciśnienie płynu tak nie ubywa tylko tle ci sie wyleje a i jak ręką wezmę przytkam policzę do 15 to odpycha mi rękę od wlewu tylko jak sie patrzyłem to było wszystko ok ! a jeszcze 1 mógł przegrzać silnik bo on ma tam w instalacji pomieszane ktos tam mu robił i dal na przełącznik wentylator to mogła głowica pójść ale to nie z mojej winy tylko z jego on dobrze o tym wiedział bo mu mówiliśmy to zabrał na własną odpowiedzialność a tra du.a bo nie ma tego na piśmie jak zawsze na słowo daliśmy mu 3 miechy że wszytko będzie grało a on po 4 wpada ze mu nie gra a silnik był skladany z 2 innych i jak najtanszym kosztam kazał eh tera żałuje że go wziołem na taką robote teżeba było odrazu nowy silnik i tyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Autoremix dnia Pią 15:24, 24 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 15:22, 24 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Posprawdzaj jeszcze dobrze,i nauczka nie idzie w las drugim razem będziesz mądrzejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:45, 24 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
ta nie wezme auta do remontu kapitalnego silnika na zasadach kilienta a w tym aucie wtedy poszła turbina i rozwaliła blok ale głowica była ok czesci klienta były
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:02, 24 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Załapał olej z turbiny i wtedy go nie zgasisz tylko trzeba go zdusić,jeszcze trzeba było wyczyścić interkuler przewody bo jeszcze dużo oleju zostaje i nie raz jeszcze przydymia nim wyciągnie sobie sam,a nie raz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:20, 24 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
znaczy silnik jak laleczka tylko rure było trzeba wypalić bo kopcił ale już nie kopci resztki od turbiny powyciągałem tylko mnie to zastanawia dlaczego by poszła uszczelka pod głowica musiał przegrzać silnik bo wentylatora zapomniał wlonczyc
a pompy wody nie ruszałem bo kazal ją zostawic
Wesołych świąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:29, 24 Gru 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Szlifowałeś głowicę?i jaka poszła uszczelka nie badziewie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:46, 24 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
szlif był 3 karby miała głowica była ok taką mam nadzieje że chyba zmowu ją przegrzał bo jak mu turbina poszła to blok do wymiany był ale głowica byla ok a mogła pujśc pompa jak weszedł na wysokie obroty wtedy tylko on sie wtedy upar nie ruszac bo nowe dobra nie ma oczym gadac jak wpadnie domnie to napisze co było ok!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:43, 25 Gru 2010 |
|
|
Autoremix
Nowicjusz
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: STARA RUDNA
|
|
|
|
wracając do tematu to wina klienta była jak sie ma włoncznik wentylatora na pstryczek, zagotował silnik wodę mu wywaliło wlał zimnego płynu do zbiorniczka co najlepsze jak wtedy silnik robiłem to gościowi mówiłem jedz do elektryka i zrób ten wentylator bo roz.. silnik a tera chce żebym robił na swój koszt nihu.. ma nauczkę że niema żartu z chłodzeniem silnika jak sie zapomina włanczac pstryczek ale ci ludzie mają pomysły .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:31, 02 Lut 2011 |
|
|
|