Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
2.0 TDI BKD kopci na niebiesko

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
2.0 TDI BKD kopci na niebiesko
Autor Wiadomość
Gość







Post 2.0 TDI BKD kopci na niebiesko
Witam,
Kupiłem niedawno A3 2.0TDI (BKD) w DSG i zauważyłem, że podczas ruszania auto puszcza siwo-niebieskiego bąka. Dzieje się to nieregularnie-na niskich obrotach. Najczęściej przy ruszaniu po postoju w korku czy na światłach (jak silnik popracuje na wolnych obrotach chwilę). Przy gwałtownej jeździe na wyższych obrotach brak dymu. Przy zapalaniu- brak dymu. Auto generalnie pracuje równo i cicho. Kiedyś jednorazowo zauważyłem lekkie bujanie silnika na wolnych obrotach. Sprawdziłem turbo, jutro zakładam nową pokrywę z odmą na zawory. Mechanik zauważył lekko zaolejony wydech tuż przed katalizatorem. Proszę o sugestie gdzie zaglądać w celu znalezienia usterki. Jeśli możecie polecić dobrego mechanika z opolskiego lub dolnośląskiego to będę wdzięczny.
Pon 18:41, 19 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
ja bym ci polecił sprawdzenie odmy, uszczelniaczy na zaworach, pierścionków na tłokach, turbo. zmierz kompreche i będziesz wiedział czy pierścienie czy zawory turbo daj do sprawdzenia. a i jaki przebieg samochodu


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:19, 19 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
turbo sprawdziłem, odmę jutro zakładam nową... przebieg 140tyś. silniczek ma moc więc chyba można wykluczyć uszczelniacze i pierścionki...
Pon 20:19, 19 Paź 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
no nie do końca można wykluczyć już miałem taki przypadek że wszystko było nawet kompresja a padły pierścienie olejowe


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:40, 19 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
ja nie moge ,mechanicy. jeżeli bieże olej to kompresja może być wieksza niz w danych fabrycznych.
Wto 13:03, 20 Paź 2009
Gość







Post
kolego , przy tym przebiegu z winy naszego cudownego paliwa proszę abyś przyjrzał się wtryskom . i tyle mam do powiedzenia w tym temacie.
pozdrawiam
Czw 9:29, 22 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
JAK BY POSZŁYU WTRYSKI KOPCIŁ BY NA CZARNO A NIE NA NIEBIESKO


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:38, 22 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
niebieski dym - branie oleju ,albo głowica ,albo pierscionki.
Czw 21:52, 22 Paź 2009
Gość







Post
na początku kolega pytający napisał że dym jest siwo-niebieski , więc siwy oznacza małą wydajność wtrysków , a niebieski to sami wiecie
Pią 10:57, 23 Paź 2009
Gość







Post
co kolego rozumiesz przez pojęcie mała wydajnosc wtrysków ,a niebieski to sami wiecie?
Pią 23:32, 23 Paź 2009
Gość







Post
Ja bym stawiał na uszczelniacze zaworów.
Sob 10:58, 24 Paź 2009
Gość







Post
W ASO wykryli błąd
Cytat:
regulacja ciśnienia doładowania, przekroczona granica regulacji
za co ponoć odpowiedzialny może być blok zaworów magnetycznych albo turbo... co Wy na to???
Sob 20:00, 24 Paź 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
jak na lato
mają racje,ale pisałeś że turbo sprawdzone więc zostają zawory magnet. do sprawdzenia
po wykasowaniu błędu gdy silnik znowu zacznie kopcić błąd powinien sie pokazac


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:31, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Turbina została sprawdzona "na oko" czyli porozkręcał węże i badał wzrokiem obecność oleju. Mogą to być początki końca torbosprężarki lub ten cały blok zaworów magnetycznych. Przez ok 2 tyś km olej spadł z max na min... W sobotę jadę na diagnostykę- dam znać jak i co.
Nie 18:43, 25 Paź 2009
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
na oko to chłop w szpitalu umarł turbo daje się do sprawdzenia firmie specjalizującej się tym ja dalej stawiam na turbo albo uszczelki lub pierścionki


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:37, 25 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Turbo pada.
Czw 15:13, 29 Paź 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Popieram Rafała turbo puszcza. Jest jeszcze filtr cząstek stałych, ale on to dopala sadzę na wysokich obrotach, więc raczej odpada.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:58, 29 Paź 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
a tak poza tym to turbina może ładować a i tak będzie puszczać olej,wypadało by ją dać jakiemuś człowieczkowi co robi przy turbach i ma sprzęt.
Pią 13:06, 30 Paź 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin