trzeba odpowietrzyc przez przewody abs a potem dopiero odpowietrzac reszte. nie trzeba bawic sie zapłonem bo to i tak nic nie da. pozdrawiam . ps a kolega stefan widac ze wie ale nie powie hehe a kolegą radze zmeinic zawód widac mineli sie z powołaniem
ospowietrz pompe abs przez przewody potem normalenie tracycyjnie reszta. kolega rafał 55 minoł sie z powołanem kolega stefan wie ale nie powie. hehe
Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:05, 28 Lis 2009
robi139 Młotkowy
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kruszwica zagople Płeć:
Kolego jestes tutaj nowy i juz głupoty wypisujesz. Nikt tutaj nie minął sie z powołaniem bo zarówno Gridlock oraz Rafał55 to bardzo dobrzy mechanicy. Dodam też ze stefan tez ma wiele racji. Po prostu każdy ma swoją teorię wymiany płynu hamulcowego. Ja robie to zawsze przy pomocy dwóch osób. Jedna osoba pompuje pedałem a ja zalewam swiezy płyn i każe tak długo pompować az przez przewód wyleci czysty płyn. I wtedy jest wszystko git i odpowietrzenie tak samo a co do ABS to nieważne jest to gdy auto stoi. Przeciez abs zalacza sie wtedy kiedy kolo wapada w poślizg a gdy dusisz hamulec stojac w miejscu to jest to bez różnicy. ALe jednak wolałbym zrobic to na włączonym zapłonie skoro tam sie coś otwiera zwiazane z ABS. Po prostu nie znam sie tak dobrze na tym bo jestem dosc swiezym mechanikiem. Pozdrawiam . A co do swiecenia kontrolki to moze wystarczy przeczyscic ten czujnik bo czasami jest ze błoto sie może dostać i może szwankować.
Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:17, 05 Gru 2009
manieczek31 Młotkowy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć:
[link widoczny dla zalogowanych]
możecie sobie poczytac i sami zdecydujcie. :-D
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach