Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Audi 2.8 V6 problem z układem chłodzenia

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Audi 2.8 V6 problem z układem chłodzenia
Autor Wiadomość
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Audi 2.8 V6 problem z układem chłodzenia
Mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia. Mianowicie zaczęło się od wymiany nagrzewnicy parowała przednia szyba i było czuć płyn w środku, po wymianie tej nagrzewnicy zaczął się dosłownie cyrk,w aucie nie ma ogrzewania zaskakuje jedynie na wysokich obrotach silnika}układ nie chce się odpowietrzyć, silnik się nie gotuje,chłodnica ciepła, temperatura nie wariuje trzyma się w granicach 80-90 stopni, zużyłem już mnóstwo płynu a z odpowietrznika na wężu koło bloku leci cały czas powietrze albo para wodna. Werze od nagrzewnicy gorące,na jednym z węzy jest odpowietrznik tam jest rożnie raz leci czysty płyn a raz powietrze. Wygląda na to ze w układzie jest dalej powietrze,gdy przy gazuje trochę w zbiorniczku płyn pójdzie wysoko do góry jak odkręcę korek płyn zostanie sazany do układu. Płyn jest czysty bez grama oleju,pali normalnie motor chodzi równo.Przed wymiana nagrzewnicy nie miałem żadnych problemów z temperatura lub z ogrzewaniem.Za wszystkie sugestie i podpowiedzi ben de bardzo wdzięczny pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:54, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a spróbuj jeszcze lać płyn bezpośrednio w węże może gdzieś masz jeszcze powietrze


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:41, 21 Lis 2011 Zobacz profil autora
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Lane było już na wszelkie sposoby i bezpośrednio w nagrzewnice i węże a najdziwniejszym objawem jest cały czas lecące powietrze z odpowietrznika auto może chodzić nawet godzinę i dalej syczy powietrze, auto się nie gotuje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:18, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
ja obstawiam,ze zapowietrza sie przez pompe wodna.
a tak w ogole to odlacz jeszcze nagezewnice te nowa i zlacz kolankiem przewody i napisz jak sie zachowuje.
a jak nie pomoze to polecam autoryzowany serwis i zaleja ci uklad podcisnieniowo.

bo moze tez po wymianie nagrzewnicy(nie omijales jej przed wymiana?) moze uklad dostal lepszego cisnienia i rozszczelnilo gdzies chlodnice?? czesto sie zdarza ze te dwa elementy padaja w podobnych okresach czasowych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Wto 9:08, 22 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 9:01, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jutro spróbuję ominąć nagrzewnice, tylko zastanawia mnie skąd w odpowietrzniku cały czas bierze się powietrze to auto może służyć za kompresor może stać godzinę i cały czas z odpowietrznika leci powietrze z parą


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:52, 22 Lis 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Przy tym silniku na 99% masz LPG... pewnie gazownicy coś namieszali i masz swoje problemy z odpowietrzeniem układu...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:35, 23 Lis 2011 Zobacz profil autora
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziś pomierzyłem ciśnienie na wszystkich garkach ma prawie 13 bar, a gazy nie mam w tym aucie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:20, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj zmienić korek od płynu chłodzącego.
Często pomaga Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:47, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
ja stawiam ze zapowietrza sie przez pompe wody,,ale zrob tak jak koledzy pisali i omin nagrzewnice -ale moim zdaniem to zapowietrza sie przez pompe


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:26, 24 Lis 2011 Zobacz profil autora
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Co to znaczy zapowietrza się przez pompę jak to odpowietrzyć, a korek wymieniłem na samym początku.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:12, 26 Lis 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
jezeli nic nie skutkuje a mam nadzieje ze zrobiles jak zostalo napisane wyzej,lacznie z napelnieniem ukladu podcisnieniowo,oraz wykluczeniem nieszczelnosci chlodnicy,to zapowietrzanie przez pompe pozostaje.
poprzez pompe wodna,blizej os wirnika pompy dostaje sie powietrze krore nastenie zostaje rozprowadzone do ukladu.moze byc mozliwe ze pompa nie cieknie,nie ubywa tym samym plyn,ale dostaje sie przez nia powietrze ktore poznej zostaje wtloczone do ukladu chlodzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:35, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
blowoff
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Ślask
Płeć: Mężczyzna

Post
przedmuch z uszczelki na uklad chlodzenia ?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 1:05, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa wody w samochodzie to nie jest pompa zasysająca że zasysa płyn i robi podciśnienie,poszła uszczelka i tam trzeba szukać.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:30, 27 Lis 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
jak pompa wody może zassać powietrze prędzej będzie ciekła niż będzie zasysać


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:03, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wierzyc mi sie nie chce... W układzie chłodzenia jest dodatnie ciśnienie wytwarzane przez pompe w zwiazku z tym, układ nie moze zasysac powietrza..Teoretycznie mozliwe jest ze puszcza uszczelka pod głowicą. dalej wydaje mi sie ze jest poprostu nie odpowietrzony... albo pompa nie pracuje.. ile wlałes do srodka tego płynu??


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:37, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
doktor napisał:
Wierzyc mi sie nie chce... W układzie chłodzenia jest dodatnie ciśnienie wytwarzane przez pompe w zwiazku z tym, układ nie moze zasysac powietrza..Teoretycznie mozliwe jest ze puszcza uszczelka pod głowicą. dalej wydaje mi sie ze jest poprostu nie odpowietrzony... albo pompa nie pracuje.. ile wlałes do srodka tego płynu??


No to rano jak odpalisz gdzieś nie ma tego ciśnienia wytwarzanego przez pompę wody i nie wyrzuca przez zbiornik wyrównawczy,może robić tylko i wyłącznie ale zawirowanie i o to chodzi zimny płyn wpychany jest w blok i głowicę tam się nagrzewa i spieprza do chłodnicy i tak w koło.I jeszcze są dwa obiegi w silniku mały dopóki się nie nagrzeje i duży jak jest nagrzany,dlatego termostat ma dodatkowego grzybka żeby zablokować w chwili gdy się otwiera kanał małego obiegu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:29, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
bronektatar
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Zabieram się za rozrząd będę stawiał na to że pompa padła i nie daje rady jak zostanie zrobione to dam znać, a uszczelka nie może być przyczyną ponieważ ciśnienie na wszystkich garkach po 13


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:59, 28 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin