Autor |
Wiadomość |
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Brak mocy na zimnym silniku |
|
Witam!
jest taki maly problem..
zawsze rano po calej nocy wsiadam do samochodu jade i nie czuc mocy.. im bardziej sie silnik nagrzewa to moc powraca, rozgrzeje sie do normalnej temperatury i jest ok. Czytalem i podobnych przypadkach i pisali ze to Cewka Zapłonowa. Co o tym myslicie ?
I jeszcze pytanie.. mechanik mi wymienil jedna swiece i wsadzil jakąś zastepczą przy czym reszta (5 swiec) to ngk. Zamowilem ta jedna swiece ktora byla uszkodzona i bede na dniach wymienial. Czy ta jedna zastępcza swieca moze spowodowac jakis problem przy sporadycznej jezdzie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Wto 12:31, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 12:26, 13 Kwi 2010 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Jakie to auto?Diesel?Benzyna?
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:32, 13 Kwi 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Jakie to auto?Diesel?Benzyna?
P. |
Benzyna + LPG. Ale obecnie jezdze tylko na benzynie bo do wymiany mam krociec wodny i na gazie nie moge jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:09, 13 Kwi 2010 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Sprawdz ta cewke zapłonowa.Sprawdz tez cisnenie paliwa,kable WN,filtr paliwa,sonde lambda tez mozna ogladnac.
P.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Wto 14:59, 13 Kwi 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Po pierwsze wymieniaj zawsze komplet swiec zapłonowych.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:09, 13 Kwi 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Po pierwsze wymieniaj zawsze komplet swiec zapłonowych.
pozdrawiam |
Wymienilem niedawno tylko co sie okazalo ze mechanik uszkodzil jedna jak wsadzal. To co znowu komplet wymieniac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:14, 13 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale mocy nie ma przy płynnej pracy silnika? Czy tak jak by przerywał i przez to nie miał mocy?
Kiedy wymieniałeś te świece? Jak mógł ją uszkodzić (nie czaje) ten mechanik?
A filtr paliwa kiedyś zmieniałeś? Powietrza i w ogóle robiłeś coś przy nim?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:30, 13 Kwi 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | Ale mocy nie ma przy płynnej pracy silnika? Czy tak jak by przerywał i przez to nie miał mocy?
Kiedy wymieniałeś te świece? Jak mógł ją uszkodzić (nie czaje) ten mechanik?
A filtr paliwa kiedyś zmieniałeś? Powietrza i w ogóle robiłeś coś przy nim? |
Nie ma zadnych przerywan, jest plynna praca silnika ale nie ma przyspieszenia na poczatku. Świece zmienialem ok miesiac temu.. I nei wiem jak ja uszkodzil, przez cala swiece przechodziło przecięcie. Fakt filtru paliwa jeszcze nei wymienialem. Powietrza- wymieniany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:22, 14 Kwi 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
sprawdz wartosci rzeczywiste ,lub błędy jeżeli występują , przedewszystkim zapłon kąt wyprzedzenia
swiece mają swoją ciepłote jeżeli jedna jest inna to może mieć wpływ na prace silnika jak jest zimny
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 23:42, 14 Kwi 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A jak odpalisz go rano i na zimnym mu depniesz to normalnie wkręca się na obroty? Ewentualnie na niskim biegu jak go pogonisz to jedzie do odcięcia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:26, 15 Kwi 2010 |
|
|
Michalbujak3
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie Płeć:
|
|
|
|
Witam nie napisałeś jakie to auto, rocznik, przebieg i dlatego trudno bedzie odpowiedziec na to pytanie. Każdy podpowie to co możę mieć wpływ na taki stan rzeczy. Ja mógłbym powiedzieć ze silnik może być wyeksploatowany (tuleje cylindrów lub/i pierscienie wydarte) poprostu silnik gdy jeszcze zimny (tzn tłok nie rozszerzony pod wpływem ciepła) nie trzyma kompresji w cylindrze, cisnienie schodzi do komory korbowej i dlatego może nie mieć mocy (wtedy tez napewno pali duzo oleju silnikowego) aż do momentu rozgrzania silnika, tłoki rozszerzają się pod wpływem ciepła i pierscienie bardziej szczelnie przylegają do gładzi cylindrów, szczelnośc a zatem i kompresja rośnie i dzieki temu przybywa mocy (względem zimnego silnika) .... no to powiedziałem co wiedziałem jeśli jeśli jestem w błędzieproszę o kilka słów krytyki Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:11, 04 Maj 2010 |
|
|
|