Autor |
Wiadomość |
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
chrysler gran voyager |
|
witam mam pewien problem z moim chryslerem 2.5td 1999rok .normalnie pali jezdzi ale co jakis czas wchodzi na nierowne obroty i gasnie i zapala sie kontrolka pomaranczowa od swiec ,,,wszystkie podcisnienia sa ok,,prosze o rady co moze byc przyczyna
nie sprawdzalem jeszcze egr tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:36, 01 Lip 2011 |
|
|
|
|
ATF
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
1. Podłącz pod kompa
2. Jak dla mnie to w VW stawiałbym na trójcę : turbo-przepływka-EGR.
3. Sprawdź też szczelność i drożność układu paliwowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:48, 02 Lip 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
to jest silniki VM?
vw nie robił silników do chryslerów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zubi1990 dnia Nie 13:46, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Nie 13:45, 03 Lip 2011 |
|
|
ATF
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
Dlatego napisałem że w VW stawiałbym na takie podzespoły do sprawdzenia.
Jak jest to rozwiązane w Vojagerze kolegi to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:57, 04 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przy niesprawnej turbinie,prze pływce i EGR nie będzie wchodził silnik sam na obroty i później gaśnie,to nie ma nic wspólnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:43, 04 Lip 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|