Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Dotyczy sam. VW BORA 1,9TDI 74KW 2002r-pompowtryski |
|
Problem jest z odpalaniem zimnego siln. i jak postoji ze dwa dni.Trzeba krecic ze 3-min a jak zapali nierowna ma prace i kopci na czarno. Po paru minutach uspakaja sie i jak jest cieply chodzi dobrze i nie kopci.Na cieplo zapala ok. i nie kopci. Dotyczy VW Bora 2002r 1,9TDI pompowtryskiwacze.Zostalo wymienione wszysko co mozliwe t.j pompowtryski,rozrzad,turbina,swiece zar. podcisnieniowki i niewiem co jeszcze bo mechanik wyjechal i nic wiecej o tej wymianie niewiem ale auto nie pracuje jak trzeba.Prosze o pomoc. Zbyszek
|
|
Czw 12:25, 05 Lut 2009 |
|
 |
|
 |
Gość
|
odp |
|
a cisnienie na cylindrach było mierzone ??
|
|
Czw 20:55, 05 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
niewiem bo niemam kontaktu z mechanikiem.A czy uda sie zmiezyc cisnienie za pomoca zwyklego czujnika do cisniena w silnikach z wtryskami a moze przez swiece zarowe.
|
|
Pią 0:57, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
a co podejrzewasz zawory czy pierscienie.Ja jeszcze myslalem o pompie paliwa
|
|
Pią 1:00, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
ja obstawiam coś z wtryskami albo pompą [nie pierścienie ani zawory]
|
|
Pią 17:01, 06 Lut 2009 |
|
 |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Ja stawiam na pierścienie!
Powinna pomóc zmiana pierścieni jeśli nie ma rantow i rys na cylindrze.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:38, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
ja kiedys sie spotkalem z takimi objawami w fordzie, okazalo sie ze olej byl zbyt gesty i rozrusznik nie dawal rady krecic. Zakladajac ze filter paliwa, powietrza jest wymieniony. mozna szukac przyczyny w zlym dawkowaniu paliwa. probowales diagnostyki komputerowej??
|
|
Pią 20:01, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Prubowałem diagnostyki komputerowej jest czysto,ale zastanawiam sie nad cisnieniem wtrysku na 4 cyl. 7,15mg ,na 3 cyl. 5,04 na 2cyl. 1,53, na 1 cyl 1,25mg po pewnej chwili okolo 5 min. zaczyna sie cisnienie zrownywac gdzies do 0,45mg wa wszystkich z malymi bledami -czy to normalne????? tak pokazuje komp. a moze ktos wie jakie powinno byc cis. na pompow. na slniku.zim. i ciepłym
|
|
Pią 20:38, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
odp |
|
rafał a co powiedział bys na prowadnice trzonków zaworów ?? a co do zmierzenia cisnienia najlepiej wykrecic swiece żarowe .
|
|
Pią 20:43, 06 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
w/podane dane dotycza dawki paliwa .
|
|
Sob 10:50, 07 Lut 2009 |
|
 |
sharkys
Mechanior

Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
-2.0do2.0 to itak nie dobrze ale w tolerancji ale nie 7.5 cos nie tak zdawka paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:29, 07 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
nie sądze żeby prowadnice miały z tym coś wspólnego , raczej coś z pompowtryskami coś z dawkowaniem jak powiedzieli koledzy nie miałem z czymś takim do czynienia ale słyszałem że te pompowtryski często siadają.
|
|
Sob 22:40, 07 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Wymienione pompwtryskiwacze na nowe chyba ze zle zamontowane albo zle wyregulowane jak to sprawdzic?????????dzieki za pomoc.
|
|
Nie 2:02, 08 Lut 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Pokonałem tom BORE byla zapchana pompa paliwa w zbiorniku i ulegla uszkodzeniu , dawala male cisnienie .
|
|
Pon 23:18, 09 Lut 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|