WSharanie nie mogę ustalicć pochodzenia wibracji ,a raczej glosnej pracy łożyska silnik na pompowtryskach z 2001roku. zdjelem pasek MPk w celu weliminowania kilku rolek , oraz zdemontowałem osłony paska rozrządu. Silnik odpala dobrze i cicho pracuje na wolnych obrotach i w momecie dodawania gazu. Problem pojawia sie po zdjęciu nogi z gazu, kiedy obroty spadna do ok 1500 z silnika w okolicy rozrządu wydobywa się dżwiek cos w rodzaju wibracji np.zurzyte łozysko bez smaru wpadajace w drgania, kiedy obroty spadna na 900 dźwięk momentalnie znika.Rozrząd wygląda jakby miał góra 5tys. przebiegu jest nowy pasek rolki pompa wody i hydrauliczny napinacz. Zastanawiający jest tylko rdzawy osad za kołem wałka rozrzadu
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
to znaczy ze przy zdjetym pasku Pk caly czas to slychac ? jezeli halasuje tylko z paskiem Pk (klinowym od osprzetu) to na 99.9% zatarte kolko-sprzegielko alternatora
Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:23, 10 Mar 2009
Gość
Sprawdz kolo pasowe na wale korbowym. W VW kolo to jest metalowo gumowe (cos na wzor kola dwumasowego). Czesta przypadloscia tych kol jest rozklejanie sie i wtedy pojawiaja sie spore wibracje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach