Autor |
Wiadomość |
Gość
|
gOLF 1,9 SPADEK OBROTóW |
|
Witam serdecznie wszystkich.Problem mój polega na tym że mam vw golfa 1,9 tdi 115 km.i jadąc nim przy każdej zmianie biegu gwałtownie spadają obroty i jest wtedy odczuwalne takie jakby szarpnięcie.Byłem na komputerach i wszystko w porządku.Ciekawi mnie co jest odpowiedzialne za wolniejszy spadek tych obrotów,czy jakiś układ elektroniczny,czy jakieś podciśnienie.Proszę o wszelkie podpowiedzi na pewno wszystko sprawdzę.
|
|
Pią 13:56, 18 Sty 2008 |
|
 |
|
 |
leszek280
Mechanior

Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
wydaje mi sie ze to nie problem obrotów silnika czym szybciej spada z obrotów tym lepiej problem moze polegać na niewłaściwym działaniem sprzegła lub nadmierne luzy układy napędowego chodzi mi o półośki ,podyszki ale stawiałbym na sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:45, 18 Sty 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
sprawdź dawkę paliwa może za uboga,być może trzeba wyczyścić nastawnik na pompie bo źle czyta położenie.
|
|
Nie 18:27, 20 Sty 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
To jest golf na pompowtryskach ,a wydaje mi się że to coś z obrotami bo to szarpnięcie jest przy zmianie biegów bo za szybko spada z obrotów nie powinien chyba tak szybko spadać
|
|
Nie 20:03, 20 Sty 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |  | To jest golf na pompowtryskach ,a wydaje mi się że to coś z obrotami bo to szarpnięcie jest przy zmianie biegów bo za szybko spada z obrotów nie powinien chyba tak szybko spadać | podłącz go pod kompa i zobacz czy nie ma żadnych błędów,dobrze byłoby sprawdzić bieżące parametry silnika nawet podczas jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:01, 20 Sty 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Sprawdź jeszcze czy klapa od powietrz się nie zacina i wężyki od sterowania czy nie zapchane.
|
|
Pon 23:40, 21 Sty 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Trzeba podlaczyc do komputera twoj samochod najlepiej do vasa i szukac, po kolei sprawdzic pompowtryski, jak bija pompowtryski wtedy nalezaloby sprawdzic turbinke, jak bije przeplywomierz trzeba pomierzyc wartosci bo komputer moze meldowac ze jest dobrze ale trzeba zrobic pomiary a vasem da sie to zrobic . Taka sytuacje mialem jak ty opisujesz nawet od zestawu wskaznikow ale jak pisze trzeba po kolei przeleciec systemy ale nie na zasadzie odpytania o usterki tylko pomiary; sprawdzic nawt kąt wtrysku.
|
|
Pią 16:46, 21 Mar 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Za takie spadki może też być odpowiedzialna sonda lambda, jeżeli jest zabrudzona lub nie sprawna to odczyt nie jest taki szybki lub w przypadku niesprawnej zaczyna chodzić na odczycie zaprogramowanym przez firmę, mieszanka jest za uboga i ma wtedy spoadek mocy.
|
|
Wto 10:14, 22 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
dorian gray czytaj pierwszy post!! Jaka sąda?
|
|
Śro 7:28, 23 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
A i jeszcze wymień filtr paliwa.Dużo usterek znika po wymianie.
|
|
Śro 7:32, 23 Kwi 2008 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|