Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
golf II

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
golf II
Autor Wiadomość
baks
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post golf II
witam golf II bęzyna 1.8 rp na nonowtrysku nie na gazie. jak są mrozy od - 5 jak zapali i jest zimny to nie chodzi na wszystkie baniaki a jak się zagrzeje to chodzi jak igła co moze być przyczyna?? swiece kable kopułka palec nowy stopien spręzania na cylindrze 1 -10 2-8 3-10 4-10 za wszelkie informacje dzieki z góry


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:02, 27 Gru 2010 Zobacz profil autora
Sebus_500
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź silniczek krokowy na samym początku.Potem może dowiemy się czegoś więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:37, 27 Gru 2010 Zobacz profil autora
baks
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
sioniczek krokowy reguluje obrotami zeby nie były zaniskie. no ale podłoncze inny i sprawdze ale to nie od tego bo jak się zagrzeje to jest wszystko ok


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:45, 27 Gru 2010 Zobacz profil autora
Sebus_500
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olecko
Płeć: Mężczyzna

Post
Właśnie o to chodzi,sam powiedziałeś "sioniczek krokowy reguluje obrotami żeby nie były za niskie" i reguluje je tylko jak silnik jest zimny.Mój kolega w fiacie UNO ma podobny problem jak TY i też po odpaleniu chodzi na 3 a jak się zagrzeje jest git.Ewentualnie do sprawdzenia czujnik temp. cieczy chłodzącej bo może nie podaję takiej dawki paliwa jaką potrzeba zimnemu silnikowi.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:59, 27 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj rano sprawdzić kopułkę czy nie jest wilgotna w środku,jak jest wysusz i odpalaj.Po zapaleniu rano silnik chodzi na podwyższonych obrotach?czy ty mu dajesz gazu?bo może nie mieć zimnego rozruchu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:49, 28 Gru 2010 Zobacz profil autora
baks
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
trudno powiedzieć czy obroty są są wysokie jak chodzi na 3 gary. jak zapali nie daje gazu sam chodzi obroty są tak ciut wyzej ponad 1000


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:36, 28 Gru 2010 Zobacz profil autora
Didi1991
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
nie ubywa Ci płynu chłodniczego?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:40, 28 Gru 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin