Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Golf II 1.8RP + LPG głupnie na benzynie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Golf II 1.8RP + LPG głupnie na benzynie
Autor Wiadomość
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Golf II 1.8RP + LPG głupnie na benzynie
Witam wszystkich.Mam problem,auto nie chce jeździć na benzynie.Na gazie jest dobrze.Przy rozpędzaniu było takie szarpnięcie jakby nagle brakło paliwa i potem już szedł i to przy każdej zmianie biegów.Byłem przekonany że to pompa paliwowa więc wymieniłem pompe,podkładke pod gaźnikiem i filtr paliwa.Ale po tej wymianie pompy jest jeszcze gorzej,to samo co przed wymianą tylko częściej.Nie wiem co robić.Przewody paliwowe drożne czyste.Mam tam jeszcze jakiś jeden filtr paliwa który nie wiem jak się obsługuje czy wymienia się go czy co.Coś znajomy mówił żeby sonde lambda sprawdzić ale jak albo co nie wiem kompletnie.Proszę o pomoc.Paliwo do gaźnika dochodzi.Kable nowe świece nowe kopułka i palec nowe nie wiem gdzie szukać problemu.Dodam jeszcze że w silniku zainstalowany jest elektroniczny gaźnik 2EE(największe dziadostwo jakie wymyślili).Na 80% jestem pewien że jest gaźnik uszkodzony ale zamiast bawić się w jego regenerację wolałbym wymienić go na jakiś inny.Wiem że można ten gażnik zastąpić innym ale jakim?Wyczytałem że gaźnik 2E pasuje pomóżcie bo tragedia jest,normalnie nie da się jeździć na paliwie. Podłączyłem wszystkie wężyki podciśnienia według schematu tak jak w książce pisze i nie jest dobrze,silnik wychodzi na wysokie obroty i "wyje" co może być grane?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:00, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To silnik na wtrysku jednopunktowym,pompkę paliwa założyłeś nową czy używkę?bo ona musi ci dać ciśnienie 0.8-1.2 bar,podkładka pod wtryskiem lubi pękać ta guma i dostawać fałszywe powietrze.A do sprawdzenia masz moduł pozycjonowania przepustnicy.Potencjometr przepustnicy jest po drugiej stronie osi przepustnicy,czujnik zawiera paski węglowe i iglicę i to wyczyść,chyba że jest uszkodzony.I w kolektorze masz czujnik temperatury powietrza też może sprawiać kłopot.Sondę możesz wypiąć i zobaczysz co się będzie działo.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:18, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Pompa nowa nie używka,podkłądka nowa filtr paliwa nowy.Sonde wypiąłem i nic się nie zmieniło.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:43, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wisła
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja mialem podobny problem w pasacie rozebralem monowtrysk wyczyscilem wtryskiwacz i zaczelo chodzic normalnie... mozesz sprobowac wlac jakis srodek do czyszczenia wtryskow do benzyny... albo po prostu kupic na szrocie uzywke i wlozyc... ja pozniej wlasnie tak zrobilem mam zaaplikowalem z golfa II i smiga ladnie Smile :-D a co do wysokich obrotow i wycia moze silnik krokowy byc juz padniety...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichuMachu dnia Nie 10:14, 13 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 10:10, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Tam nie ma silnika krokowego jest moduł pozycjonowania przepustnicy zobacz tu są łączenia podciśnień po sprawdzeniu odepnij zacisk minusowy akumulatora na chwilę i ponownie zapal tylko nie gazuj;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:19, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kolego Roman59 ja mam inny gaźnik niż ten który widać w linku który podałeś.Mój gaźnik to Pierburg 2EE


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:22, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
No widzisz mnie w Tolerance Data pokazuje co innego że jest mono wtrysk.
Google zaznacz grafikę i wpisz pierburg 2ee > szukaj,wyjdą zdjęcia klikasz zdjęcie otworzy się strona tylko zamkniesz zdjęcie.
Tu masz podpięcie wężyków bo to podciśnienie może coś psuć
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:08, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wiesz co kolego ja tak jak już pisałem spróbowałem podłączyć te wężyki podciśnienia wg.książki którą mam no i wtedy zaczęło mi auto na wysokie obroty wchodzić,więc podłączyłem to znowu tak jak było.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:43, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
A powiedzcie jak bym chciał zamontować gaźnik 2e2 to co z tymi wtyczkami zrobić co do gaźnika są podłączone?Pomóżcie w potrzebie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:44, 13 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jakieś pomysły,propozycje?Myślałem że chociaż w necie coś znajdę albo się dowiem.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:46, 15 Lut 2011 Zobacz profil autora
artur864
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Czy ktoś ma zamiar mi pomóż?Na elektrodzie jak pytałem to nikt nie napisał nic więc postanowiłem tutaj zapytać ale nikt nie chce mi pomóż widzę.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:06, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo to nie jest sztuka pomóc jak ja tego nie widzę i trzeba by było popatrzeć w schemat instalacji do czego te przewody idą,bo nie sztuka się o przerabiać i nici z tego.Ale możesz założyć taki sam gaźnik jaki był.A że na elektrodzie nie ruszył nikt tematu to widziałem.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:35, 21 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin