Autor |
Wiadomość |
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Hamulce, przegrzane zaciski, smrów, trzęsienie samochodem |
|
Witam!
Tak jak w temacie.. Problem wydaje mi sie z hamulcami.. Podczas nieco dluzszej jazdy zaczelo mi trząść samochodem, myslalem ze zlapalem gume, ale wszystko bylo ok jednak poczulem smrod z tylknich kół, dotykalem zaciskow i lewy tylni byl strasznie goracy az pazyl, temperatura zaciskow pozostalych kol byla w normnie.. Co to moze byc ? Dodam jeszcze ze przez to hamulce nie sa oslabione, hamuje tak samo. Prosze o pomoc
Dzieki,
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Czw 21:57, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 21:56, 18 Mar 2010 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Witaj
Bębny czy tarcze sa z tyłu?
W sumie w obu przypadkach stwierdzam złużyte klocki bądz okładziny cierne.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:03, 18 Mar 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Tarcze sa z tylu. Czytam na forum i ludzie wypowiadaja sie ze to tezm oze byc glupie nie wywazenie kol.. wczoraj zlapalem kapcia z prawej strony z tylu i wsadzilem neico zjechana opone na dwa tygodnie ktora wydaje sie mniejsza niz pozostale.. nie wiem czy to ma cos do rzeczy. Klocki wymienialem w wakacje
dodam ze z tylu z prawej strony po tym kapciu wsadzilem opone letnia, reszta zimowych z tym ze strasznie nagrzany zacisk wystepuje z lewej.
Za dwa tygodnnie zmnieniam wszystkie opony bo obecnie brak funduszy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez LexusGs300 dnia Czw 22:24, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 22:18, 18 Mar 2010 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
to nie wina koła albo tloczek ci sie nie cofa albo masz koniec klocków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:21, 18 Mar 2010 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
tarcza się przegrzewa
-sprawdz reczny /zapieczona linka,lub zacisk i nieodbija/,
-zapieczony tłoczek/jak kolega wyżej pisał
-zapieczone prowadnice zacisku w jarzmie
-zapieczone klocki w jarzmie
-w ostateczności przewód hamulcowy elastyczny do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:22, 19 Mar 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A to nie jest auto terenowe prawda? Bo w zdecydowanej większości aut terenowych robili tylni most z LSD czyli z blokadą poślizgową mechanizmu różnicowego. Jak założyłeś na jedno koło za małą oponę to drugie koło robi mniej obrotów i mogły Ci się te nakładki spalić.
Ale jeżeli to jest osobówka, to kolega PONIN wyczerpał temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:57, 19 Mar 2010 |
|
|
LexusGs300
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
| | tarcza się przegrzewa
-sprawdz reczny /zapieczona linka,lub zacisk i nieodbija/,
-zapieczony tłoczek/jak kolega wyżej pisał
-zapieczone prowadnice zacisku w jarzmie
-zapieczone klocki w jarzmie
-w ostateczności przewód hamulcowy elastyczny do wymiany |
Recznego to wogole nie mam, musze kupic linki. ale ok dzieki reszte sprawdze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:55, 19 Mar 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|