Ostatnio automatyczna procedura wypalania DPF uruchamia się co 40-100 km.
Coś jest nie tak ale od czego zacząć ?
Różnica ciśnień przed i za DPF to ~ 50-60 mBar na niskich obrotach czyli niby ok.
W programie diagnostycznym pokazuje 0 g zawartości cząstek stałych.
Dlaczego w takim razie co chwile odpalana jest procedura ?
Forum chyba umarło ale odpowiem jakby ktoś miał podobny problem
Okazuje się że ~60 mBar różnicy na niskich obrotach to za dużo i oznacza zapchanie filtra. Jestem po czyszczeniu DPF i teraz różnica ciśnienia na wyższych obrotach (3 tyś. ) to 6-8 mBar.
Problemu na chwilę obecną nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:28, 24 Lip 2017
TomekSaracen Młotkowy
Dołączył: 23 Maj 2017
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Wiesz co... ja bym tego nie rozkminiał i od razu udał się do serwisu. Polecam Autosa, bo przy okazji można tam kupić [link widoczny dla zalogowanych]. Ja zawsze jestem zadowolony z ich obsługi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach