Autor |
Wiadomość |
corad92
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 22 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
LT 2.5 TDI 109km kopci po remoncie. VAG |
|
Witam. Zrobiłem remont silnika 2.5 TDi AVR mojemu LT 35 z 2002r. (ogólnie full nowe tłoki szlify panewy itd - jak to dla siebie) Wszystko jest ok tylko kopci skubany. Dy nie jest ani niebieski ani czarny, ani biały. Tak jakby gdzieś za dużo ropy dostawał i kopci cały czas - czy to zimny czy ciepły to tak samo.. Moje pytania is postrzeżenia:
1. W VAG-COM w Bloku 000 wskazuje ustawienie początku wtrysku przy nagrzanym silniku na 83. Przy ustawieniu na 50-60 silnik ma gorszą pracę dla ucha. Tak wydaje się być najlepiej.
2. Powiedzcie mi jeszcze jaka powinna być dawka paliwa w mg/skok. Bo u mnie przy napięciu w bloku 001 1,7-1,9V jest dawka 8-9mg/R. Jaka powinna być optymalna i czy w ogóle brać pod uwagę napięcie sterownika czy lepiej patrzeć na dawkę?
3. Sprawdziłem i jak odepnę wtyczkę od przepływomierza koło filtra powietrza to nie ma zmiany w pracy silnika. Nie wiem jak to w Dieslu, ale w benzyniaku jak sie odepnie wtyczkę to od razu jest zmiana. Czyżby przepływka?
4. Jest jeszcze jeden problem, gdyż podczas pracy silnika przy temperaturze pow. 80 stopni Celsjusza słychać stukot zasysanego powietrza z dolotu - jest regularny stukot na bank z dolotu w rytm zasysanego powietrza przez silnik. Trochę to głośne więc co na to poradzić?
A tak w ogóle to napiszcie czym najlepiej się sugerować przy ustawieniu tej pompy i dawki. Jakimi danymi z Vaga oprócz bloku 000 tabela nr. 2? Aha i ile mniej więcej ma wynosić każdy parametr?
dodam, że żadne błędy nie wyskakują oprócz jakiegoś błędu świateł hamulca, ale światła działają poprawnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez corad92 dnia Nie 13:17, 23 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 13:05, 23 Sie 2015 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Już opisywałem ci wszystko w tamtym poście,ustawić początek wtrysku na 0.55mm wykręcając zaślepkę w pompie włożyć zegar i ustawić,to samo przestawić sterownik pompy na 1.5-1.6V i powinien chodzić.Im mniejsze wolty tym większa dawka paliwa,to jest trudne do ustawienia bo drgnięcie sterownikiem robi swoje ale mechanik ustawi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:21, 23 Sie 2015 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|