Autor |
Wiadomość |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
Mercedes Vito 2.3 TD |
|
Problem polega na tym że rozleciał sie napęd pompy wtryskowej, po wymianie napedu itp.
Rozrząd został ustawiony na znakach, pompa zblokowana blokadą do wałka i zamontowana 15 stopni przed GMP, jednak silnik uruchamia sie z trudnością. Jak zapali nie chce chodzć na wolnych obrotach tylko po spuszczeniu z gazu zaraz gaśnie. Czy podczas awarii napedu pompy mógł ulec uszkodzeniu regulator prędkości obrotowej.
Z góry dzieki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:17, 13 Kwi 2010 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale musisz ustawić 15 stopni za GMP a ty ustawiłeś przed GMP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:43, 13 Kwi 2010 |
|
 |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Wyczytałem w książce że należy ja wymontować 15 stopni przed ZZ i doszedłem do wniosku że też należy ja tak założyć. Nic nie pisali aby zakładać ja inaczej. Ale moge spróbować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:00, 13 Kwi 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zakładaj 15stopni za GMP i będzie dobrze,tylko staraj się włożyć śruby do dokręcenia pompy żebyś miał na środku podłużnych otworów,to będziesz miał do skorygowania ustawienia.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 8:16, 14 Kwi 2010 |
|
 |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
OK tak zrobię na razie piękne dzięki.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 9:07, 14 Kwi 2010 |
|
 |
bogdan_2008
Starszy młotkowy

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Zrobiłem jak Pan powiedział i zagadał bez problemu, mam drobne problemy z wolnymi obrotami ale z tym powoli sobie dam radę.
Bardzo dziękuję pomoc i wskazówki były jak najbardziej trafne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:45, 14 Kwi 2010 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poluzuj lekko przewód na wtryskach za koleją i zobaczysz na którym ci kuleje,albo wtrysk lub słabe ciśnienie na cylindrze małe obroty silnika.Sprawdź początek wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:43, 14 Kwi 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|