Autor |
Wiadomość |
Gość
|
NIe pali Honda Civic |
|
Witajcie,
już podobny problem miałem i nie wiem czy to to bo zachownie ciut inne. Wczoraj zgasło mi auto i nie chciało odpalić. Jak przepchałem jakieś 100 metrów to odpalił i do końca dnia palił bez zająknięcia. A trochę jeździłem.
Dzisiaj rano autko nie odpaliło. Rozrusznik kręci, pompę słychać przy przekręceniu zapłonu ale odpalić nie chce.
Proszę o podanie możliwych przyczyn takiego zachowania. Wiem, że w pierwszej kolejności sprawdzę iskrę. Jak nie będzie to pewnie cewka. Ale jeśli ona padła to znaczy, że gdzieś coś innego rozwala cewkę. Bo niedawno miałem podobny problem i po wymianie cewki autko zapałało do dzisiaj bez problemu.
Proszę Was o wszelkie koncepcje, muszę sprawdzić co się da.
Pozdrawiam 
|
|
Nie 11:47, 26 Kwi 2009 |
|
 |
|
 |
Tarantula
Specjalista

Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Dobrze kombinujesz.Na poczatek dokładnie posprawdzaj układ zapłonowy.
Nie możemy wykluczac też układu paliwowego.Ale najpierw sprawdz to co wyżej.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Nie 14:54, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 14:44, 26 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witaj kolego.A moze masz jakiś immobilajzer zamontowany,i powoli zaczyna świrowaź???POZDRAWIAM
|
|
Nie 21:19, 26 Kwi 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
Sprawa załatwiona,
okazało się iż kopułka miała przebicie - to bezpośrednio było przyczyną wcześniejszego padnięcia cewki, i wczorajszego padnięcia modułu zapłonowego. Dzisiaj wymieniłem kopułkę oraz moduł. Mam nadzieję, że to koniec perypetii z prądem (po wymianie modułu zapłonowego i kopułki wyraźnie zmniejszyły się (praktycznie zniknęły) drgania obrotomierza. )
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
|
|
Nie 22:08, 26 Kwi 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|