Autor |
Wiadomość |
adrico1234
Nowicjusz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
OPEL ASTRA 1,7 DTI 1995 ROK... |
|
Mam problem, ze zbiorniczka wyrównawczego wyrzuca płyn/wodę ... po wyciągnięciu termostatu
dalej jest to samo ... silnik pracuje bez zarzutów ... prosiłbym o odpowiedz, w którą stronę posunąć się aby to naprawić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:11, 17 Paź 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Najpierw sprawdź korek naczynia wyrównawczego czy ma zaworki czy są uszkodzone.Bo korek powinien utrzymać odpowiednie ciśnienie w układzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:48, 17 Paź 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sprawdz czy przypadkiem nie ma białawego nalotu pod korkiem oleju, albo na sciankach zbiornika wyrównawczego. odkrec korek zbiornika wyrównawczego i odpal silnik, jak bedzie bulgotac to uszczelka pod głowica niestety;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:02, 18 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Daje sobie palca u nogi obciąć ze padła pompa wody:) Nie ma obiegu i woda się gotuje;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:15, 18 Paź 2010 |
|
|
adrico1234
Nowicjusz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Zmian w oleju nie widać, ani w zbiorniczku wyrównawczym... a więc albo pompa albo uszczelka . tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:13, 18 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
zobacz czy masz ogrzewanie w aucie jezeli nie to pompa wody....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:27, 18 Paź 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wymontuj przewód co zasila nagrzewnicę skieruj go do góry a od nagrzewnicy możesz czym zablokować żeby ci płyn nie wyciekał i wtedy niech ci ktoś odpali ,jak ci będzie płyn wyrzucać to pompa wody jest dobra bo ci robi obieg.Jak ci wyrzucało wodę z naczynia trzeba było sprawdzić jaka jest chłodnica i dolny wąż od chłodnicy gorący czy zimny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:32, 18 Paź 2010 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Tak sobie mysle, ze gdyby pompa nawaliła to nie byłoby obiegu i cisnienie byłoby bardzo małe. Pozatym jaka musiałaby byc temperatura silnika zeby zagotowala sie woda w zbiorniku bez obiegu. Oczywiscie ze to sie miesza i spływa jakos grawitacyjnie, ale jesli tak to silnik jest raczej ugotowany.
Pewnie ze trzeba to sprawdzic bo bez sensu sciagac głowice jesli to nie uszczelka, wiec sprawdz obieg ale osobiscie jestem przy uszczelce. Chociaz palca uciac sobie nie dam:) Nawet u nogi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 2:45, 19 Paź 2010 |
|
|
adrico1234
Nowicjusz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A... Dlaczego nie chodzi obrotomierz ? czy to może mieć coś z pompą wody ? i wyrzucaniem wody lub płynu ze zbiorniczka ?... bo jak dodaje gazu to któryś pasek piszczy ... ale jak złapie to obrotomierz działa ... : )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:21, 19 Paź 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Bo obroty "biorą się" z alternatora, pasek piszczy bo alternator stawia opór i pasek masz zajechany/źle naciągnięty i nie kręci alternatorem i nie masz ładowania.
Nie wiem jak w astrze ale możesz mieć pompę wody napędzaną z paska PK więc drogi kolego sprawdź sobie pasek bo jak on napędza też pompę to będzie to przyczyną nraku obiegu.
Brak obiegu jak piszą Ci koledzy powoduje że ciecz się gotuje przez co zwiększa swoją objętość a zatem rośnie ciśnienie w układzie i wywala płyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:45, 19 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Aha i jak możesz mieć silnik 1,7 DTi w astrze z 95 roku? To jest astra F czyli masz tam silnik 1,7D albo TD. Napisz nam ile masz koni 82 czy 68? Jeżeli 68 to pompe masz na rozrządzie a jezeli 82 to na pasku PK a jeżeli masz 1,7D to masz napewno na rozrządzie pompe;P Naciąg pasek PK i sprawdz co bedzie się działo Ale stawiam ze to jest przyczyna gotowania sie wody:)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 9:42, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 9:38, 20 Paź 2010 |
|
|
adrico1234
Nowicjusz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jak założyć uszczelke pod okno przednie ? i czym to zkleić ; ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:29, 29 Paź 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | jak założyć uszczelke pod okno przednie ? i czym to zkleić ; ] |
Okno to masz w domu...
Załóż nowy temat ten dotyczy innych spraw.
Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:47, 30 Paź 2010 |
|
|
|