Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
OPEL ASTRA 1,7 DTI 1995 ROK...

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
OPEL ASTRA 1,7 DTI 1995 ROK...
Autor Wiadomość
adrico1234
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post OPEL ASTRA 1,7 DTI 1995 ROK...
Mam problem, ze zbiorniczka wyrównawczego wyrzuca płyn/wodę ... po wyciągnięciu termostatu
dalej jest to samo ... silnik pracuje bez zarzutów ... prosiłbym o odpowiedz, w którą stronę posunąć się aby to naprawić ...


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:11, 17 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Najpierw sprawdź korek naczynia wyrównawczego czy ma zaworki czy są uszkodzone.Bo korek powinien utrzymać odpowiednie ciśnienie w układzie.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:48, 17 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdz czy przypadkiem nie ma białawego nalotu pod korkiem oleju, albo na sciankach zbiornika wyrównawczego. odkrec korek zbiornika wyrównawczego i odpal silnik, jak bedzie bulgotac to uszczelka pod głowica niestety;/


Post został pochwalony 0 razy
Pon 0:02, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Daje sobie palca u nogi obciąć ze padła pompa wody:) Nie ma obiegu i woda się gotuje;P


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:15, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
adrico1234
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zmian w oleju nie widać, ani w zbiorniczku wyrównawczym... a więc albo pompa albo uszczelka . tak ?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:13, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
zobacz czy masz ogrzewanie w aucie jezeli nie to pompa wody....


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:27, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wymontuj przewód co zasila nagrzewnicę skieruj go do góry a od nagrzewnicy możesz czym zablokować żeby ci płyn nie wyciekał i wtedy niech ci ktoś odpali ,jak ci będzie płyn wyrzucać to pompa wody jest dobra bo ci robi obieg.Jak ci wyrzucało wodę z naczynia trzeba było sprawdzić jaka jest chłodnica i dolny wąż od chłodnicy gorący czy zimny.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:32, 18 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tak sobie mysle, ze gdyby pompa nawaliła to nie byłoby obiegu i cisnienie byłoby bardzo małe. Pozatym jaka musiałaby byc temperatura silnika zeby zagotowala sie woda w zbiorniku bez obiegu. Oczywiscie ze to sie miesza i spływa jakos grawitacyjnie, ale jesli tak to silnik jest raczej ugotowany.
Pewnie ze trzeba to sprawdzic bo bez sensu sciagac głowice jesli to nie uszczelka, wiec sprawdz obieg ale osobiscie jestem przy uszczelce. Chociaz palca uciac sobie nie dam:) Nawet u nogi:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 2:45, 19 Paź 2010 Zobacz profil autora
adrico1234
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
A... Dlaczego nie chodzi obrotomierz ? czy to może mieć coś z pompą wody ? i wyrzucaniem wody lub płynu ze zbiorniczka ?... bo jak dodaje gazu to któryś pasek piszczy ... ale jak złapie to obrotomierz działa ... : )


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:21, 19 Paź 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Bo obroty "biorą się" z alternatora, pasek piszczy bo alternator stawia opór i pasek masz zajechany/źle naciągnięty i nie kręci alternatorem i nie masz ładowania.
Nie wiem jak w astrze ale możesz mieć pompę wody napędzaną z paska PK więc drogi kolego sprawdź sobie pasek bo jak on napędza też pompę to będzie to przyczyną nraku obiegu.
Brak obiegu jak piszą Ci koledzy powoduje że ciecz się gotuje przez co zwiększa swoją objętość a zatem rośnie ciśnienie w układzie i wywala płyn.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:45, 19 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Aha i jak możesz mieć silnik 1,7 DTi w astrze z 95 roku? To jest astra F czyli masz tam silnik 1,7D albo TD. Napisz nam ile masz koni 82 czy 68? Jeżeli 68 to pompe masz na rozrządzie a jezeli 82 to na pasku PK a jeżeli masz 1,7D to masz napewno na rozrządzie pompe;P Naciąg pasek PK i sprawdz co bedzie się działoSmile Ale stawiam ze to jest przyczyna gotowania sie wody:)
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Śro 9:42, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Śro 9:38, 20 Paź 2010 Zobacz profil autora
adrico1234
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
jak założyć uszczelke pod okno przednie ? i czym to zkleić ; ]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:29, 29 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
adrico1234 napisał:
jak założyć uszczelke pod okno przednie ? i czym to zkleić ; ]


Okno to masz w domu...

Załóż nowy temat ten dotyczy innych spraw.

Zamykam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:47, 30 Paź 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin