Autor |
Wiadomość |
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
opel corsa POMOCY!!!! |
|
wymieniłem tą uszczelke pod głowica i k**** w zbiorniczku aż wrze i wyrzuca. przewody puchna temp 100. przyda sie szybka pomoc.Głowica po planowaniu i po szczelności u dobrego fachowca.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piszczyk17 dnia Sob 12:40, 30 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Sob 0:10, 30 Cze 2012 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
dobrze odpowietrzony masz układ chłodzenia? jezeli tak to szlag trafił głowice alobo nie umiejetnie załozyłes głowice... szlifa zrobiłes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:33, 30 Cze 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przewody puchną zaraz po odpaleniu? czy jak dostaje temperatury?przyczyna odpowietrzyć układ ,nie załącza się wentylator,nie odkręcaj nakrętki zbiorniczka jak jest gorący bo wywali ci cały płyn i jeszcze może poparzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:55, 30 Cze 2012 |
|
|
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
WENTYLATOR SIE ZAŁANCZA A JAK GO ODPOWIETRZYC??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:31, 30 Cze 2012 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
odpowietrz uklad ,,jak dalej bedziesz tak mial to glaowica poszla,,a jak wymieniales uszczelke to dales chociaz glowice do sprawdzenia????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:37, 30 Cze 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Niech ostygnie,ściąg jakiś wąż od płynu w najwyższym punkcie głowicy i powinien ci wylatywać płyn i się odpowietrzy.Możesz go na sekundę odpalić i sprawdzisz czy pompa cieczy działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:40, 30 Cze 2012 |
|
|
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
termostat puszcza na90 a wentylator ok 100 a póżniej to już wrzątek ponad sto i wentylator nic .Sprubuje odpowietrzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:25, 30 Cze 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To znaczy wentylator się załącz przy mniejszej temperaturze? a przy większej nie? może jest dwu zakresowy? wyj-mnij kostkę z silnika wentylatora i zobacz ile jest pinów jak dwa to jedno zakresowy jak trzy to dwuzakresowy.Masz wodę czy płyn bo na wodzie nie będzie musi być płyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:23, 30 Cze 2012 |
|
|
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorze Płeć:
|
|
|
|
a ten fachowiec to sprawdził szczelność kanałów wodnych czy zaworów?? bo może sie nie dogadaliście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:52, 30 Cze 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ja bym stawiał na uszkodzoną głowicę. Corsa niema jakiegoś wymiennika- chłodnicy oleju? Co tam za silnik siedzi? Bo to tez jedno z dwóch.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Sob 23:03, 30 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 23:02, 30 Cze 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Ja bym stawiał na uszkodzoną głowicę. Corsa niema jakiegoś wymiennika- chłodnicy oleju? Co tam za silnik siedzi? Bo to tez jedno z dwóch. |
Głowica była sprawdzana co ma chłodnica oleju do gotowania się cieczy jak oleju przez naczynie wyrównawcze nie wyrzuca,jaki silnik? a co ma do tego jaki silnik? jak nie wiesz nie pisz głupot.
Zawsze po ściągnięciu głowicy najpierw się sprawdza w celu dobrze postawionej diagnozy trzeba sprawdzić przylgnie głowicy w tych miejscach gdzie była uszczelka a tam będzie widać gdzie przepuszczała kompresję tok samo sprawdza się dokładnie uszczelkę z pod głowicy nawet nie wolno jej wycierać i wtedy się podejmuje decyzję czy była dobrze postawiona diagnoza a bez sprawdzenia wyszło co wyszło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Nie 10:48, 01 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 10:39, 01 Lip 2012 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Kurde cos mi sie uwaliło z innym tematem ze olej jest w wodzie. Sory.Czyli chlodnice oleju odpuszczamy . Mimo wszytsko stawiał bym na problem z górą. Głowica głowica a blok obejrzałeś dokładnie?Bo i tam zdarzają się "uszczerbki". Wogóle to przewody puchna jak juz go gotuje czy przy uzytkowej temperaturze są twarde? Dotatkowo sprawdziłbym drożność chłodnicy. Podytykaj czy jest równo cała nagrzana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:18, 01 Lip 2012 |
|
|
|