wyjasni mi ktos dlaczego np po 20km jezdzie jak zostawie auto pracujące na jalowych obrotach to zapala sie kontrolka braku ciśnienia oleju i akumulatora
ale wystarczy ze dodam gazu i gasną
nawet w instukcji pisze ze moze sie kontrolka oleju palic jak silnik pracuje na jalowych obrotach poprzedzajaco np jechalismy autostradą ale dlaczego tak ma byc?
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
dawidostep napisał:
ale wystarczy ze dodam gazu i gasną
nawet w instukcji pisze ze moze sie kontrolka oleju palic jak silnik pracuje na jalowych obrotach poprzedzajaco np jechalismy autostradą ale dlaczego tak ma byc?
Jak wyczytałeś w instrukcji że tak może być to jeszcze trzeba było doczytać jakie powinien mieć silnik obroty na jałowym biegu a co do oleju to też jest zależny od obrotów silnika i od czujnika oleju bo są różne ustawienia co do kontrolki i 0.6atm i 0.8atm lub inne.Zależy jeszcze od stanu technicznego silnika jak jakiś klekot to skąd będzie ciśnienie jeszcze przy małych obrotach silnika.Alfę już wyremontowałeś zabrałeś się za ciśnienie oleju jak i z innymi samochodami było.
oki czemu nie montuje sie we współczesnych autach wskażnika ciśnienia oleju tz wskazówkowego i amperomierza?
wg instrukcji powinno byc 750ob i tyle jest
z tym ze jak przejate np 20-30km/h z v powyzej 130km/h i jak zostawie na jalowych to swieci sie kontrolka braku oleju
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
Co do ciśnienia to już napisałem a co do wskaźników ciśnienia oleju i ładowania to byśmy musieli się wrócić wstecz a dzisiaj w nowoczesnych samochodach i elektronice wracać się do tyłu?? chyba że chciałbyś takie wskaźniki? to nie stoi na przeszkodzie sobie zamontować.Zamykam temat znajdź inny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach