Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Passat B5 rozrząd |
|
Się mam z tymi rozrządami...
Więc tak... nie robiłem jeszcze rozrządu w tak popularnym aucie i przyjdzie ta pora w przyszłym tygodniu. Wiem że nie jest taki prosty jak we wszystkim co robiłem, wiem że trzeba rozbierać tam prawie cały przód mimo że są ludzie co robią to bez rozbierania...
- czy trzeba koniecznie mieć blokady? (wał ma klin?)
- ile bierta za taką zabawę? Ja wstępnie zawołałem 350, mało? wiele?
Rzućcie mądrym schematem dobrzy ludzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:28, 26 Maj 2011 |
|
|
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Podziwiam tych co przodu nie zwalają. Zajmuje to nie więcej jak 20 minut a robota zupełnie inna. Co do samego rozrządu to pytanie zasadnicze, jaki silnik, benzyna czy diesel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:49, 26 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jeszcze jak byś podał jaki silnik 1.9 TDI PD czy 2.0 TDI PD 16V czy benzyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:53, 26 Maj 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego roman w pasku b5 nie było 2.0 tdi pd diesle był 90.110.115.130 o i vałki ale o tym kiedy indziej benzyny były 1.6 1.8 i 2 0 i tez vałki zasada prosta wałek blokujesz z tyłu po ściągnięciu pokrywy zaworów pompa wtryskowa trzpień fi 16mm a wał masz okienko w skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:21, 26 Maj 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
O rzesz... nie napisałem jaki silnik... 1.9 130km
Kolego zubi, dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:32, 26 Maj 2011 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
1.9 TDI PD czyli AWX robota prosta jak budowa cepa. Ściągasz zderzak, odsuwasz przód z chłodnicami (nie musisz ściągać całkowicie), Wałek rozrządu na kołek, na wał blokada, która wchodzi w otwór w obudowie przedniego uszczelniacza (znak na blokadzie ma się pokrywać ze znakiem na kole). Są dwa rodzaje napinacza, gazowy i zwykły. Gazowy cofasz wkładając w rolkę imbus 8 mm i powoli go naciskasz aż wsuniesz blokadę napinacza (mała blaszka, którą można dorobić albo kupując nowy napinacz będzie w komplecie). Luzujesz śruby koła wałka rozrządu i przekręcasz koło maksymalnie w prawo. Zakładasz pasek, wyjmujesz blaszkę, lub regulujesz napinacz, zależy od typu, dociągasz śruby koła wałka i wyjmujesz blokady. Obrót silnikiem sprawdzenie i gotowe. Oczywiście nie zapomnij o pompie wody.
A propos 2.0 tdi jest montowany w B6 i jest ustawiony poprzecznie a nie wzdłużnie
A oto blokady
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynio dnia Czw 22:50, 26 Maj 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Czw 22:39, 26 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|