Autor |
Wiadomość |
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła Płeć:
|
|
Pęknięta głowica pod wtryskiem |
|
Witam!
Golf III 1.9 TD (AAZ).
Tak jak w temacie w tym silniku jest peknieta głowica pod 2 wtryskiem. Nie orientujecie sie koledzy jaka by była cena po spawania glowicy? Czy koszt jej regeneracji bo z tego co sie orientuje to chyba jezeli sie daje do po spawania regeneruja ja takze od razu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:16, 14 Sty 2012 |
|
|
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ja ostatnio w pasacie miałem pękniętą głowice w dwóch miejscach z z regeneracją wyniosło 400 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:59, 15 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A co się dzieje? i jak pod wtryskiem? czy jak wkładka komory wstępnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:44, 15 Sty 2012 |
|
|
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła Płeć:
|
|
|
|
Jak sie zalaczy silnik leca bombelki dokola wtrysku tam gdzie sie go wkreca w glowice.... wykrecilem wtrysk i bylo pekniecie pod nim... i jeszcze takie jakby czarne granulki malutkie... Tez sie wlasnie orientowalem to sie dowiedzialme ze wlasnie okolo 400 zł trzeba liczyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:48, 15 Sty 2012 |
|
|
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła Płeć:
|
|
|
|
Jeszcze chciałbym prosić o podanie momentow dokrecania srub glowicy i kątów dokrecania jeśli by ktoś miał. Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:01, 15 Sty 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
jak kupisz nową uszczelkę to tam też powinno być napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:01, 15 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Od lat 40+60+2x90stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:15, 15 Sty 2012 |
|
|
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Licz jeszcze może planowanie i pewnie uszczelki pod ssący i wydechowy....pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:55, 15 Sty 2012 |
|
|
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła Płeć:
|
|
|
|
To juz dawno wliczylem w koszty;p a planowanie moze nie bedzie konieczne Dziekuje wszystkim za odpowiedzi:)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:57, 15 Sty 2012 |
|
|
grzes1207
Podawacz kluczy
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
|
|
Po rozgrzaniu trzeba jeszcze raz zrzucic pokrywe zaworowa i dokrecic jeszcze po 90 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:51, 16 Sty 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
| | Po rozgrzaniu trzeba jeszcze raz zrzucic pokrywe zaworowa i dokrecic jeszcze po 90 stopni |
Ja tak nie robię...
Jak nie ma momentów na jakiś badziewnych uszczelkach klienta to dociągam 40, 60 potem 2x90stopni i nie kombinuję.
Zawsze jak to możliwe nowe śruby, już raz urwałem w DAFie śrubę... trzynastą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:32, 16 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Po rozgrzaniu trzeba jeszcze raz zrzucic pokrywe zaworowa i dokrecic jeszcze po 90 stopni |
Nie wprowadzaj ludzi w błąd,nie ma takiego czegoś o powtórnym dokręcaniu po nagrzaniu silnika.Jeszcze głowicę masz rozgrzaną i powiększoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:10, 17 Sty 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Ty masz pęknięcie na wylocie komory wstepnej jeżeli tak to nowa podkładka pod wtrys i jeżdzij dalej.. wode bierze albo olej w wodzie? Jeżeli nie to nie ma czym się przejmować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:16, 21 Sty 2012 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego roman przeczytaj sam naprawiam do tego silnika i pisze moment dokręcenia głowicy:
1. 40 nm
2. 60 nm
3. 90st
4. 90st
5. po nagrzaniu do temperatury 50st C dokręcić o 90st
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:53, 21 Sty 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | kolego roman przeczytaj sam naprawiam do tego silnika i pisze moment dokręcenia głowicy:
1. 40 nm
2. 60 nm
3. 90st
4. 90st
5. po nagrzaniu do temperatury 50st C dokręcić o 90st |
Kolego 40+60 Nm+2x90 stopni jest naprawdę dość posprawdzaj w autodatach,są nawet ulotki dostarczane wraz z uszczelką o sile dokręcenia i kolejności.Nawet dawniejsze uszczelki się nie nadawały na takie dokręcenie bo znowu pękały okucia uszczelki bo bardzo zgniatało[łamało] blachę.A przy wymianie na metalową też byś dokręcał po nagrzaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:47, 21 Sty 2012 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
kolego ja wiem bo też mam samochód z tym silnikiem i 2x90 w zupełnosci wystarcza ale tak pisze w sam napr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:03, 22 Sty 2012 |
|
|
MichuMachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła Płeć:
|
|
|
|
Witam po przerwie!
Nie pisałem bo nie było czasu ostatnio. Widze ze pan administrator Kełysz mnie uprzedził ale napisze jeszcze po dokladniejszym przyglądnieciu sie, wyczyszczeniu i wydmuchaniu syfu z ganiazda wtrysku nie było pękniecia po prostu wymieniłem podkladke pod nim i jest ok:)
Autko po skladane wszystko smiga jak ta lala:)
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi jeszcze raz, przepraszam za pytania z momentami ale mogą sie komuś przydać na przyszłość ja np skorzystam napewno i pozdrawiam
Można zamykać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:37, 22 Sty 2012 |
|
|
|