Autor |
Wiadomość |
autoklinika
Nowicjusz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Peugeot 307 1,6 16V rozrząd |
|
Witam
peugeot 307 1,6 16V z 2007r
mam problem z blokadą wału przy rozrządzie
nie mogę zlokalizować otworu dzięki za podpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:29, 26 Kwi 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie napisałeś czy benzyna czy diesel bo też jest diesel 1.6 16V HDI podaje ci do benzynowego koła rozrządu prawe na godz 7(wydechowy) lewe na godz 5(ssący) koło zamachowe na godz 2 po prawej stronie otwór 6 mm,masz jeszcze linie na pasku które powinny się zgadzać ze znakami na kołach rozrządu i kile wału korbowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:47, 26 Kwi 2011 |
|
|
autoklinika
Nowicjusz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
zapomniałem podać ,silnik to benzyna
na wałkach rozrzadu są otwory do blokawania z tym nie mam problemu
nie mogę zlokalizować otworu na kole zamachowym
w starszych rocznikach był otwór z pszodu obok filtra oleju
otwór jest ale dochodzi do zębów
piszesz że na 2 czyli tak jak w 2.0 16V ? robiłem tak w 407
u mnie jest tam rozrusznik
zastanawiam się czy nie trzeba wyjąć czujnika wału i zastosować jakiś przyrząd
a może pod rozrusznikiem
narazie dzięki szukam dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:46, 26 Kwi 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Pod kolektorem wydechowym bliżej bloku,ustaw sobie znak na kole rozrządu na dole na godz 6 i będziesz miał większą możliwość że trafisz w otwór w kole zamachowym.A przy 2.0 16V nie masz znaków na kołach rozrządu do ustawienia według znaków poprzecznych na pasku rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:08, 26 Kwi 2011 |
|
|
autoklinika
Nowicjusz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
przykro ale nie kumam
mam silnik z peugota 2,0 16 V z 2004r na wałkach rozrządu otwory do blokowania
koło zamachowe blokuje się z tyłu silnika przyrzadem o dwóch średnicach ok 30mm i 6mm
tłoki ustawione w na jednym poziomie
w 307 1,6 16V 2007r jedyny otwór który znalazłem z przodu silnika obok filtra oleju
trafia na zęby z koła zamachowego jakiekolwiek przekręcenie mija się z celem
mam na warsztacie C3 1,6i 8V z 2009r są dwa otwory przy filtrze oleju jeden pasuje do blokowania
koła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:39, 26 Kwi 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Schemat rozrządu Peugeot 1.6 16V rok 2005-2008
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 9:15, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 9:10, 27 Kwi 2011 |
|
|
autoklinika
Nowicjusz
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
przepraszam że tak długo ale była inna robota
dziąki za schemat wszystko sie zgadza żeby dojść wywaliłem obudowę filtra oleju
otwór foktycznie jest w kole żeby było łatwiej centralnie na garbie
dorobiłem przyrząd średnica 19mm i 6mm
był przestawiony o 1 ząb teraz pracuje lepiej ale na wolnych jeszcze kiwa
teraz mam przynajmniej pewność że dobrze ustawiony
jeszcze raz dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:26, 13 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|