Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Podnoszący sie poziom oleju w silniku |
|
Witam mam problem z fordem eskort 91r, 1,4 benzyna , zasilany gaśnikiem. Mój problem polega na tym iż po usunięciu po wszystkich wycieków oleju z silnika(uszczelka pod pokrywą zaworów oraz filtra oleju) i wymianie oleju na nowy. Po uzupełnieniu silnika olejem(oczywiście odpowiednią ilością) i przejechaniu kilkunastu kilometrów stan oleju drastycznie się podniósł. Płyn chłodniczy jest w normie więc wykluczam dostawanie się jego do oleju. Prosił bym o jakieś wskazówki co może być przyczyną podnoszącego się stanu oleju. z góry dziękuje za odpowiedzi
|
|
Nie 16:04, 08 Lis 2009 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
pierscienie tłokowe do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:31, 08 Lis 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
A ile spala ten escort? Zobacz czy nie ma paliwa w oleju. Jak wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:14, 08 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
5,5 L na 100km
|
|
Pon 13:08, 09 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
| | pierscienie tłokowe do wymiany |
To by było odwrotnie, spalał by olej.
Czy po wyciągnięciu miarki nie śmierdzi paliwem?
|
|
Pon 16:18, 09 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam! Cytat:"A ile spala ten escort?" kolega pisze ze po przejechaniu kilkunastu kilometrow poziom oleju znacznie sie zmienil.Pewnie gdyby przejechal 100 zeby zaobserwowac znaczaca zmiane w zuzyciu to juz by sie wylewalo bagnetem. ) Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Pon 16:58, 09 Lis 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Może się tak zdarzyć lak leje wtrysk. Przepraszam nie doczytałem że to jest gaźnik. Może po prostu źle mierzyłeś pierwszy raz olej. Ile weszło oleju do silnika? No powiem że bardzo ekonomiczny ten escort. Zupełnie jak TDI-k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:41, 09 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
3,5L
|
|
Pon 23:07, 09 Lis 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
prosta sprawa
wyrównaj poziom
zrób z 10 kilosów (przesmigaj go)żeby sie dobrze zagrzał
sprawdz poziom płynu chłodz.
sprawdz olej
jeżeli płynu nie ubywa a olej rosnie to paliwo leci ci przez pompke paliwa do oleju
tak miedzy nami wyjątkowy coś ten twój FORD jak pali tylko 5.5 l na 100 km na gażniku
z tego co pamietam to fordy na wtrysku z ta pojemnościa palą 7 do 10 nawet l/100
ato podobno bardziej ekonomiczne rozwiązanie
coś mi tu kręcisz kolego z tym spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:31, 09 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Witam! Jezeli jest podejrzenie ze plyn lub paliwo przedostalo sie do oleju to takie eksperymenty jak opisuje kolega prowadza do zniszczenia silnika.Paliwo w oleju zawsze (temperatura) bardzo intensywnie paruje i nie sposob sie pomylic.Plyn powoduje przewaznie ze z oleju robi sie emulsja.Pozdrawiam.Stefan.
|
|
Pon 23:58, 09 Lis 2009 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
STEFANKU
kolega krzysztof niejest niestety tak oczytany jak ty,na mechaniora mu szkoda
więc trzeba go jakoś naprowadzic na usterke
PŁYNU CHŁ. NIE UBYWA
PALIWA NIE ŻRE
a oleju PRZYBYWA , to co mu tam jakiś krasnal sika przez korek
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 2:25, 10 Lis 2009 |
|
|
borys2121
Młotkowy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
|
|
ja mysle ze mechanicy dzisiaj nie sa tay drodzy. a krecenie samemu lub szukanie usterki na wlasna reke jest przynajmniej 2 razy drozsze. moja sugestia jechac do mechaniora niech postawi diagnoze napewno duzo nie wezmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:25, 10 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
najpierw to sam musisz ustalić co do oleju ci się dostaje.masz tylko dwie opcje jak koledzy wyzej pisali więc nie jest ta tródno.
|
|
Wto 13:36, 10 Lis 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
No to podsumujmy. Paliwa pali o połowę mniej, płynu nie ubywa. Normalnie czary jakieś. Cos tu mi fakty nie pasują. czytałem kiedyś jak uczeń wymieniał olej na praktykach. Zalał silnik olejem i poszedł się odlać. W między czasie przyszedł mechanik i zalał jeszcze raz olej. Może ktos dolał oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:18, 10 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Ja mówiłem że w ogółem mało pali, a teraz jak zobaczyłem stan oleju to wali wskaźnik benzyną.
|
|
Czw 18:55, 12 Lis 2009 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
to sprawa jest jasna "pompka paliwa przepuszcza paliwo do oleju" na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:21, 12 Lis 2009 |
|
|
|