Autor |
Wiadomość |
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
Polo Coupe 91r |
|
Czy ktoś może mi napisać jak odróżnić silnik w którym jest automatyczna regulacja zaworów od silnika w którym trzeba regulować zawory co określony przebieg?Ja mam Polo II Coupe 1000cm 91r .Mam sprzęgło regulowane automatycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:15, 07 Lut 2011 |
|
|
|
|
darektech
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica Płeć:
|
|
|
|
podaj symbol silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:34, 07 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Regulację hydrauliczną masz,jak sprawdzić ściąg pokrywę zaworów i popatrz na szklanki popychaczy jak są płytki do regulacji w szklankach to są regulowane.Może ci rano przy odpaleniu słychać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:51, 07 Lut 2011 |
|
|
JERZY23
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
|
|
|
Przy zimnym silniku słychać stukajace zawory ale jak silnik sie troche nagrzeje to stuki zanikaja.Mój problem polega na tym ze rok temu tt stuki przy zimnym silniku były minimalne a obecnie sa bardziej slyszalne,i chcialbym wiedziec czy sam moge przeprowadzic regulacje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JERZY23 dnia Pią 19:44, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 19:38, 11 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nic nie wyregulujesz tylko wymiana szklanek na nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:21, 11 Lut 2011 |
|
|
rawracer
Fachura
Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
Dokladnie jak pisze Roman59 ratuje Cie jedynie wymiana popychaczy hydraulicznych.
Tylko nie kupuj jakis podrobek z allegro itp tylko zainwestuj w oryginal jezeli zalezy Ci na autku.Te tanie wyrobia sie bardzo szybko i znow zacznie Ci stukac po nawet 500km.
W tym aucie da rade wymienic szklanki bez sciagania paska rozrzadu.Przyblokuj pasek na zipy do kola a nastepnie odkrec podpory walka i zabieraj sie do roboty.Pierwsze 3 ida bez problemowo najgorzej jest z czwartym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:22, 11 Lut 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|