Autor |
Wiadomość |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
pomocy od mechanika |
|
Witam . mam problem z fiatem punto 97r 1,2 73km
mianowicie postanowieniem wymienić sobie bembramki w parowniku.po wymianie nie odpowietrzyłem układu chłodzenia i odpaliłem na chwile samochód był otworzony tylko korek od zbiornika wyrównawczego .po dojściu jak prawidłowo odpowietrzyć okład i zrobieniu tego odpaliłem samochód i wszystko było w porządku lecz zauważyłem ze ubywa strasznie dużo wody ze zbiorniczka wyrównawczego.po paru minutach poszedłem na tył samochodu a tam kałuża,z wydechu kapie i to bardzo płyn chłodniczy. poszedłem do mechanika powiedział ze poszła uszczelka pod głowica.zapłaciłem 500 PLN za wymianę uszczelki + planowanie głowicy.po 40 km sprawdziłem stan płynu chłodniczego i znów był na minimum
dolałem i znowu cieknie wydechem.płyn nie dostaje się do oleju ale cieknie wydechem.dodam ze odlanczalem parownik i podlanczalem układ chłodzenia bez niego to na benzynie dzieje się to samo.błagam o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:44, 28 Wrz 2011 |
|
 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
No to rozbiórka od nowa. Jak nie ma śladów na uszczelce do do sprawdzenia płaszczyzna bloku ale sprawdzenie głowicy na szczelność. A może mechanik się nie przyłożył albo uszczelka marnej jakości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 2:25, 29 Wrz 2011 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
kup sobie na szrocie parownik koszt ok 40-50 zl i wymien bo to raczej w nim lezy przyczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 4:30, 29 Wrz 2011 |
|
 |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
ERLING |
|
zestaw uszczelek był firmy ERLING nie wiem czy to dobra firma.
dziś spróbuje przełożyć parownik jeśli to nic nie da to prowadzę spowrotem do mechanika:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:36, 29 Wrz 2011 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
zrob tak kolego
kup sobie kolanko zdejm przewody wodne idce do parownika zlac je za pomoca tego kolanka i pojezdzij na benzynie.zobacz czy bedzie ci dalej plyn ubywal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:54, 29 Wrz 2011 |
|
 |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
TAK JUZ ROBILEM |
|
TAK JUŻ ROBIŁEM ALE NIE JEŹDZIŁEM TYLKO NA CHWILE PRZEKŁADAŁEM I LECIAŁA WODA TEZ
DZIŚ WYCIĄGNOŁEM PAROWNIK I ROZEBRAŁEM GO WSZYSTKO Z NIM W PORZĄDKU.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 15:50, 29 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
I pali ci na wszystkie cylindry? powykręcaj świece i zobacz czy któraś jest mokra bo jak uszczelka lub głowica to by węże puchły.Uszczelka do sprawdzenia pod kolektorem ssącym jak kolektor jest podgrzewany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:48, 29 Wrz 2011 |
|
 |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
USZCZELKA WYMIENIANA |
|
KUPIŁEM CAŁY ZESTAW USZCZELEK BYŁA WYMIENIANA USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW, GŁOWICY,KOLEKTORA SSĄCEGO I WYDECHOWEGO. JEDNA TAK PODWÓJNA I DWIE POJEDYNCZE.W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM WYSTARCZA MI PŁYNU NA OK 30 KM JAZDY.A WĘŻE OD CHŁODNICY SA MIĘKKIE NIE BULGOCZE PŁYN W WYRÓWNAWCZYM I W OLEJU NIC SIĘ NIE DZIEJE.SILNIK CHODZI RÓWNO NA 1000 OBR.ZARAZ IDE SPRAWDZIĆ ŚWIECE.CHYBA ZE W KOLEKTORZE SSĄCYM W ŚRODKU BO TA ŁĄCZĄCA Z GŁOWICĄ BYŁA WYMIENIANA.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrekszs dnia Pią 8:57, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 8:49, 30 Wrz 2011 |
|
 |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
widziałem się dziś z innym mechanikiem posłuchał silnika i stwierdził ze to raczej chłodnica lub zbiorniczek wyrównawczy jest uszkodzony a woda z wydechu to woda z gazu jeśli to prawda to jak sprawdzić szczelność chłodnicy i zbiorniczka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:53, 30 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To znaczy że przed rozbiórka i po naprawie jest OK,tylko twoja niewiedza i mechanika wyczyściła ci kieszeń ale gdyby to był płyn z rury to by bardzo dymiło na biało i nie palił na wszystkie cylindry.Jedź do mechanika i powiedz że ci dalej cie co ci zaproponuje(wymianę silnika??) no i zaje**cie cię skasował.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pią 13:59, 30 Wrz 2011 |
|
 |
Piotrekszs
Nowicjusz

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
bylem teraz sprawdzić co do dymienia (BO RANO TO ZAUWAŻYŁEM)na biało to DYMI KIEDY ZACZYNA CIEC Z WYDECHU I PRZYGAZOWALEM ZACZĘŁO SIĘ DYMIĆ NA BIAŁO I WYDAJE MI SIĘ ZE JAK DZIŚ ODCZEPIONY BYŁ JEDEN PRZEWÓD OD ŚWIEC TO SAMOCHÓD RÓWNIEJ CHODZIŁ NIŻ TERAZ Z CZTEREMA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:49, 30 Wrz 2011 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
jakies zarty sobie snujesz kolego......
z rana na bialo teraz to prawie kazdy.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:40, 30 Wrz 2011 |
|
 |
|