Autor |
Wiadomość |
omen
Starszy młotkowy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
problem z peugot |
|
mam problem zpeugotem 307 z 2002 roku 1.4hdi swieci kontrolka sprawdz silnik po podłoczeni kompa wyskakuje mi błąd PO380 i PO382 może ma ktoś jakiś pomysł coto moze być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 12:25, 03 Mar 2010 |
|
|
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Witam.
Oba błędy dotyczą świec żarowych. Prawdopodobnie masz dwie świece spalone. Wymontuj, sprawdź ewentualnie wymień i powinno być ok.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Śro 12:56, 03 Mar 2010 |
|
|
omen
Starszy młotkowy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
tak tylko ze na dodatek wyskakuje na komputerze w samochodzie ze jakiś filtr cząsteczek stałych jest zapchany a ztego co wiem jak by był on zapchany to auto powino pracować w trybie awaryjnym a moje chodzi normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:55, 03 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jeszcze chwila i ci zablokuje komputer bo musisz wypalić filtr i dolać specjalny olej do niego masz na temat tego wynalazku;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:07, 04 Mar 2010 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Masz dwie możliwości. Pierwsza uzupełnić płyn - (500zł), Eloys DPX42 + demontaż filtra i wyczyszczenie go, lub kupno nowego filtra koszt około 3000zł.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Czw 1:10, 04 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie trzeba demontować spróbuj wypalania tylko trzeba rozgrzać silnik później 2 lub 3 bieg 2000-2500 i tak trzeba jechać około 20 min i żeby nie przerwać ,trzeba sobie wybrać odpowiednią drogę.A płyn jest dozowany do paliwa.
Jeszcze o filtrze;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 9:33, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 9:17, 04 Mar 2010 |
|
|
omen
Starszy młotkowy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
a czy dam rade go wypalić bez urzycia kompa czy trzeb asie udać do dilera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:10, 04 Mar 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie trzeba ci komputera ani serwisu,na długich jazdach nawet nie odczuwasz wypalania samoczynne się załącza najgorzej jest po mieście i krótkie odcinki dojazdu do pracy.Google;wypalanie filtra cząsteczek stałych i poczytasz na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:04, 04 Mar 2010 |
|
|
omen
Starszy młotkowy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: irland Płeć:
|
|
|
|
ok juz znalazłem co bylo nie tak swiece zarowe były spalone i ten komunikat mi sie wyświetlał zmieniłem swiece zarowe i jak reką odjął komunikat znikną ale thx za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:01, 05 Mar 2010 |
|
|
|