Autor |
Wiadomość |
matriks3
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
problem z toledo |
|
Witam wszystkich i prosze o pomoc ma problem z uruchonieniem silnika dziś rano cięzko było mi go przełamac po dłuższym czasie udało sie to zrobic gdy juz mi odpalił. To złapał obroty ok 2 tysiecy i od razu zgasł. póżniej znów problem z przełamaniem gdy si eto udało to obroty zaczeły falowac i znów zgasł dodam ze dzien wcześniej gdy zwalniałem przy krzyzówkach tez zawsze mi gasł ale bez problemu odpalał. auto to seat toledo z 94r. z silnikiem 1.8. taki sam problem na gazie i na bezynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:53, 15 Lut 2011 |
|
|
|
|
darektech
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica Płeć:
|
|
|
|
nieszczelnosc lub zaciety regulator obrotow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:45, 15 Lut 2011 |
|
|
Mason
Młotkowy
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
|
|
|
może ci pękł jakiś wężyk na zgięciu że staroci od powietrza. Ja tak miałem w escorcie i takie same miałem skutki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:18, 15 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Piszesz o przełamaniu to znaczy że masz trudności z obróceniem silnika? sprawdź pasek alternatora i ładowanie co do obrotów dostaje fałszywe powietrze sprawdź poduszkę pod gaźnikiem czy pod wtryskiem bo nie wiem co masz,po prostu poruszaj nim czy nie zerwana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 11:12, 16 Lut 2011 |
|
|
matriks3
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
sprawdzałem przewody całe poduszka tez jest cała jakieś inne przyczyny przychodzą wam do głowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:55, 16 Lut 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Sprawdz moduł zapłonowy albo cewkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 16:16, 16 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zobacz jeszcze czy się aparat zapłonowy nie przestawił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:19, 16 Lut 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A wymień Pan filtr paliwa bo z doświadczenia wiem że benzynowcy nie wymieniają filtrów paliwa i dzieją się dziwne rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:52, 16 Lut 2011 |
|
|
matriks3
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
znalazłem jakiś przewód idący z kolektora dolotowego do wspomagania uk hamulcowego założyłem na niego opaskę i zaczęło mi wszystko dobrze chodzić powie mi ktoś jakie znaczenie ma ten przewód. wszystkim bardzo dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:35, 19 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest przewód podciśnieniowy do wspomagania(serwa) hamulca,ale nie miałeś twardszego hamulca?i na pewno miałeś słyszalne zasysanie fałszywego powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 12:08, 19 Lut 2011 |
|
|
|