Autor |
Wiadomość |
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
Rozrząd |
|
Witam potrzebuje pilnie schemat ustawienia rozrządu w citroen zx 1,4 i z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:31, 03 Mar 2011 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
było na forum już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:53, 04 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
Dodam jeszcze do tego że stary pasek stracił zęby i od tego momentu silnik nie odpala byłem u mechanika ale wyglądało na to że sam nie wiedział co robi i zostałem s paskiem w ręku i nie działającym samochodem a jeszcze coś jak mechanik próbował go odpalić to z gardzieli buchną ogień co bardzo to mnie martwi.
Może i było to na forum ale nie znalazłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:08, 04 Mar 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
no ja bym powiedział zwal głowice wyremontuj ja i dopiero zakładaj i ustawiaj wszystko bo mogą być zawory pogięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:37, 05 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie zwalaj głowicy tylko najpierw załóż nowy pasek i próbuj odpalić może nic się nie stało to jest 8V i zawory idą na prosto względem tłoka,będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:13, 05 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
Ale silniki 1,4 są kolizyjne więc wątpię żeby nie czekała mnie głowica do roboty. teraz ładuje aku. i jutro się pobawię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 4:37, 06 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Żeby się przekonać czy są kolizyjne czy nie załóż pasek i odpalaj.Jakby był 16 zaworowy to zawory idą pod kątem względem tłoka to nie ma mowy żeby ich nie ugięło,ale tu jest tylko 8 zaworów i są prostopadle do tłoka.Chyba że chcesz dodatkowych kosztów,to możesz ściągnąć i sprawdzić czy ich pogięło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:23, 06 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
Wolał bym twoją wersje mechanik założył pasek i buchał ogniem ja dziś założyłem pasek i nie strzelał nie buchał ogniem a tym bardziej nie odpala albo robię coś źle albo sam nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:18, 06 Mar 2011 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
a jak kręci silnik tak lekko jak by kompresji nie było czy normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:18, 06 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Blokada koła zamachowego blokadą fi 6mm na godz 2 i blokada wałka na godz 3 i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:36, 06 Mar 2011 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
jak masz dobrze założony i nie dopala to zwalaj głowice proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:45, 06 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
Kręci tak jak zawsze ale zachowuje się tak jak by nie miał paliwa a dostaje normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:09, 06 Mar 2011 |
|
|
outlander31
Młotkowy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tuszyn / łódzkie Płeć:
|
|
|
|
więc źle ustawiony pasek , wyciagnij swiece żobacz czy jest GMP jakims śrubokręcikiem i góre ustaw wedle znku i ok , pamietaj ze dolne koło nie jest na klinie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:17, 06 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
A jednak głowica dostała już kupiłem inną.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:33, 09 Mar 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Po co kupowałeś inną głowice? Pewnie źle ustawiłeś rozrząd nie raz miałem ze pasek rozrządu był bez zebów bo pompa wody zamarzła i zcieła zęby. Za każdym razem jednak odpalało auto bez żadnego problemu (były 8v).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:30, 09 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
przy każdej próbie ustawienia rozrządu bije ogniem albo co gorsze bije po głowicy głowica wyniosła mnie zaledwie 50 zł więc nie jest źle.
A głowica na pewno dostała bo uszczelka tego nie przeżyła olej przepuszcza
tak czy inaczej muszę głowice zwalić.
Ale jak wezmę się za głowice to opisze co i jak może komuś się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez blazej1231 dnia Czw 2:46, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 23:41, 09 Mar 2011 |
|
|
blazej1231
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin Płeć:
|
|
|
|
Dziś robiłem moją cytrynę zwaliłem głowice i okazało się że dostała po wszystkich zaworach głowica zmieniona autko śmiga jak nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:49, 24 Mar 2011 |
|
|
|