Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Rozrząd focus mk2 1.6 duratec

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Rozrząd focus mk2 1.6 duratec
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Rozrząd focus mk2 1.6 duratec
Pany... katastrofa! Zagalopowałem się w tym rozrządzie, bez blokad go zdjąłem i oczywiście gówniane kółko na wale się przestawiło. Na wałkach też nie ma klinów.
Jak to teraz poskładać?
Bo mam taki plan:
Znajde blokade wału.
Skręcę wał na gotowo
poluzuje koła wałków
założe pasek kiedy wał będzie na blokadzie i wałki też.
dokrece koła wałków

I powinno być dobrze co?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:25, 01 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Blokada wału jest po lewej stronie [zobacz jest zaślepka wkręcona] wałki blokujesz z tyłu [są wycięcia] wcześniej poluzuj koła rozrządu żeby się lekko kręciły a nie przechylały się,zakładasz pasek naciągasz zostało ci tylko dokręcić koła.Tylko nie używaj blokady wałków do podtrzymania przy dokręceniu bo ci rozerwie końcówki.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:12, 01 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
kurcze no to lekki kanał, trzebabyło chociaż sobie znaki domalowac, szybciej niz blokady, a w razie cos mozna sprawdzic.
Wałki masz nie ruszone tak? Pasek zrzucony? Da sie z tyłu włożyć płaskownik(np suwmiarke) w wyciecia, jak w zetecu?? To miałbys wałki zblokowane. Teraz tylko wał trzeba przyblokowac, musisz znaleźć rozmiar blokady i cos takiego dotoczyć. Tam jest chyba gwint na śrube M10 i potem walec srednicy 5mm długosci 47mm,ale to jest niepotwierdzone info. wiec trzeba by to jeszcze sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:26, 01 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Światełko w tunelu!
Nikt nie ma u mnie blokady wału ale mój koleś ją ma i mi ogarnie ją jutro. Jak będę ją miał to zdejmę z niej wymiary i oczywiście zapodam bo różnią się od tych w zetecku. Wałki blokuje się płaskownikiem 5mm bo w zeteku chyba jest cieńszy.
No i zobie tak jak zaplanowałem a Roman potwierdził.
Myślę że będzie dobrze a jeszcze pare godzin temu myślałem "a co to taki rozrządzik w benzynce - pikuś"


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:56, 01 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ratunkuuu!!!

Auto oddałem działające elegancko. Klient pojechał, zgasił auto po czym w nocy gdzieś jechał i auto zaczeło kuleć...
Przyjechał dziś do mnie, po podłączeniu pod kompa wyszło że Wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Po skasowaniu błędów i odpaleniu auto nadal jak by nie pali na jeden cylinder i pojawia się jeden błąd (P1000 błąd nieznany, błąd stały)
I co ja mam począć? Jutro sprawdze czy rozrząd pasuje na blokady i dalej nie wiem... Możliwe że się przestawił i wypada zapłon na jednym nylindrze?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:36, 03 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wypadanie zapłonu to może być świeca,przewód,cewka jeśli są na każdą świecę jak jedna cewka z czterema wyjściami to 1-4 iskra jest na dwóch świecach i 2-3 też na dwóch .P1000 coś grzebałeś interfejsem i masz nie dokończone sprawdzenie.Rozrząd jak by się przestawił to wyszła by synchronizacja czujników.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:19, 03 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tam jest jedna cewka.
Grzebać nie grzebałem za wiele bo tylko skasowałem błędy. teraz się engine nie świeci ale auto nadal kuleje. W tych autach jest to dość frajersko zrobione bo w komorach gdzie świece są wkręcone zbiera się woda. Sprawdzę świece, może to któraś z nich jest padnięta, mimo że właściciel zarzeka się że je sprawdzali przy zakładaniu gazu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:14, 04 Sie 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
moim zdaniem swiece bo z ta woda to masz racje --stoi tam i niekiedy wlajzi w swiece i tak sie dzieje,,,ale z tego co piszesz to po twojej robocie ktos zakladal gaz????moze on cos pokombinowal
albo zle zrozumialem twego posta


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:53, 04 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
spokojnie, ja mysle ze to 2 oddzielne sprawy. Zmien świece np 3 z 4 i zobacz czy zapłon wypada na 3 czy na 4. tak samo z kablami. a jak nie to cewka:) jakas róznica zimny? ciepły?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 0:16, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak nie dygnąłeś zaworu przy ustawieniu? to powinien chodzić ale pisałeś że po ustawieniu rozrządu chodził dobrze,tylko na drugi dzień zaczął szwankować ale ciśnienie możesz mu sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 8:44, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdzałem dwa razy czy rozrząd pasuje na blokady i pasuje więcej niż idealnie.
Kabli i świec nie chciało mi się zamieniać bo miałem strasznie pracującą sobotę (najechało się pilnych tematów w ciężarówkach)
Dałem sobie spokój z poszukiwaniami bo się z robotą nie wyrabiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:23, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin